Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 306 záznamů.  začátekpředchozí279 - 288dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing and financial crisis
Čahojová, Kristína ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce popisuje vliv recese na marketing ve střední Evropě. Je zaměřena především na politický marketing v České republice, na Slovensku, v Rakousku a v Maďarsku. Teoretická část se zabývá definicí a vývojem politického marketingu. Analýza makroekonomických podmínek a nedávný politický vývoj jsou shrnuty v první části. Dopad krize je popsán na politických kampaních. Nové marketingové trendy jsou shrnuty v závěru práce.
Marketing a ochrana osobních údajů
Koudelová, Eliška ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá ochranou osobních údajů v marketingu a vysvětluje důležité pojmy týkající se této problematiky. Hlavní pozornost je dána internetu, možnosti ohrožení osobních údajů spojené s jejím používáním a zdůraznění ochranných prostředků. První část práce je charakterizována Zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých údajů, a vysvětlení základních pojmů (osobní údaj, subjekt údajů, zpracovatel apod.). Nechybí ani seznam legislativních předpisů ochrany osobních údajů v České republice. Druhá část se zabývá legislativou Evropské unie. Třetí část je krátce věnována mezinárodnímu marketingu. Čtvrtá část obsahuje internetový marketing a možnosti ohrožení osobních údajů. Zahrnuje i praktické příklady ohrožení a ochranné prostředky.
Kit Kat Nestlé media campaign proposal
Marečková, Táňa ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce pojednává o procesu mediálního plánování jednotlivých typů médií. Popisuje jednotlivá média, analyzuje situaci na mediálním trhu. V praktické části se věnuje návrhu mediální kampaně produktu Kit Kat společnosti Nestlé.
Komunikační mix u automobilů značky Mini Cooper
Sajdlová, Kamila ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Ovsiak, Petr (oponent)
Práce popisuje komunikační mix teoreticky a následně i praktické ukázky marketingové komunikace značky MINI ČR. Součástí práce je návrh vlastního řešení.
Marketingové strategie firmy APPLE
Preněk, Tomáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Cílem práce je definice marketingových cílů a strategií společnosti Apple na základě komplexně provedené situační analýzy, jejímž výstupem je SWOT analýza. Pro praktické zohlednění nástrojů marketingu, které tato společnost využívá, je součástí práce vyhodnocení marketingového mixu vybraného produktu z portfolia této firmy. Součástí studie jsou i interpretované výsledky průzkumu trhu, který zkoumal spotřebitelské vnímání značky Apple.
Product placement ve filmu - James Bond
Kalová, Simona ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Product placement jako způsob marketingové komunikace nabývá v současnosti stále většího významu. Práce product placement definuje, ve stručnosti se věnuje jeho historickému vývoji a vysvětluje některé jeho formy. Primárně se zaměřuje na jeho výskyt ve filmu, především v sérii filmů o britském tajném agentovi Jamesi Bondovi. Ve výzkumné části se pak věnuje především pohledu samotných spotřebitelů na product placement.
Marketingová komunikace Kutné Hory
Vrabčáková, Lucie ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Vopatřil, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace města Kutné Hory jako destinace cestovního ruchu. Jejím hlavním cílem je analyzovat současný stav propagace historického města Kutné Hory a jeho turistických produktů, provést rozbor použití jednotlivých složek komunikačního mixu a vytvořit návrh možných zlepšení v této oblasti.
Business-to-business marketing of the Champs company
Kasman, Tomáš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Rech, Miroslav (oponent)
Práca pojednáva o špecifikách business to business marketingu s konkrétnou aplikáciou na spoločnosť Champs, s.r.o. Teoretická časť je zameraná na definovanie základných rozdielov medzi marketingom na spotrebiteľskom trhu a trhu B2B, pozornosť je venovaná najmä marketingovému mixu. Aplikačná časť odráža na jednej strane snahu vytvoriť vhodnú marketingovú koncepciu pre spoluprácu medzi spoločnosťou Champs, s.r.o. a bankou mBank, retailové bankovníctvo BRE Bank SA v oblasti predaja bežných bankových účtov a kreditnej karty, a na strane druhej analyzuje súčasnú spoluprácu medzi spoločnosťou Champs, s.r.o. a bankou Citibank, plc v oblasti predaja kreditných kariet.
Marketingová komunikace značky BMW v České republice
Mikéska, Miroslav ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Škaloud, Petr (oponent)
Práce popisuje marketingovou komunikaci značky BMW v Česku. Sestává ze dvou částí - teoretické a praktické. Součástí je také praktická ukázka reklamní kampaně při uvádění nového modelu na trh.
Zhodnocení marketingové strategie Ferrari
Fiala, Jakub ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této práce je zhodnocení marketingové strategie automobilky Ferrari s přihlédnutím ke specifikům marketingu luxusního zboží. Hlavním nástrojem práce je situační analýza, jejíž hlavní poznatky jsou shrnuty do SWOT analýzy, z níž je vyvozeno konečné zhodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 306 záznamů.   začátekpředchozí279 - 288dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.