Název:
Komunikační mix u automobilů značky Mini Cooper
Překlad názvu:
Communication Mix for the automotive brand Mini Cooper
Autoři:
Sajdlová, Kamila ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Ovsiak, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce popisuje komunikační mix teoreticky a následně i praktické ukázky marketingové komunikace značky MINI ČR. Součástí práce je návrh vlastního řešení.This work describes communication mix in theory and some realizations made by BMW Group CZ. In the last part of the work there are my own suggestions.
Klíčová slova:
komunikační mix; Mini Cooper; reklama; Advertising; Communication Mix; Mini Cooper
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15335