Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 653 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Strategy of the Selected Company
Guštafíková, Michaela ; Choleva, Michal (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master‘s thesis is focused on drafting a marketing strategy proposal and recommendation for Petit Press, a.s., which owns a discount aggregator Zľavy.sme.sk. The first part of the thesis describes the individual aims of the work. The second chapter focuses on the theoretical background of the work that is needed to better understand this issue. The third chapter is focused on the application of this knowledge in the analysis of the marketing mix and the environment in which the aggregator operates, and also describes the marketing research realized among customers of the aggregator. Based on the data and facts, the last chapter of the thesis presents specific proposals for adjusting and improving the marketing strategy of aggregator SME.
Business Plan Language School in Vietnam
Doseděl, Filip ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The master´s thesis contains the realistic business plan for a language school establishment in Vietnam. First part of thesis contains theoretical basis for the following chapters. The second part of thesis primarily focuses on analysis of the macro- and microenvironment. In the third, the proposal part, the business plan containing all relevant components – needed for decision whether to implement the plan or not – is elaborated.
Návrh marketingové strategie firmy
Židlíková, Eva ; Pokorná, Pavlína (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Židlíková, E. Marketingová strategie firmy. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické, 2014. Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou analýzu brněnské cestovní kanceláře Victoria. Hlavním cílem je vytvoření marketingové strategie firmy na základě marketingového výzkumu a analýz, které zjišťují preference a zájmy spotřebitelů v cestovním ruchu. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretickou část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachycena různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. V praktické části uvádím poznatky, týkající se samotné práce.
Podpora marketingové komunikace prodeje elektromobilů v ČR
Stejskalová, Kristina ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
V této práci je zpracována stručná historie elektromobilů až do současnosti. Jsou popsá-ny hybridní vozidla a zvláštní pozornost je věnována popisu elektromobilů. Je předsta-ven způsob akumulace elektrické energie pomocí elektrochemických akumulátorů. Na závěr jsou vypsány náklady na provoz elektromobilu.
Návrh koncepce a projektu implementace CRM ve firmě
Špringl, Petr ; Tobola, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve firmě a možnostmi jejich zlepšení. Obsahuje rozbor problematiky řízení vztahů se zákazníky, CRM systémů a jejich zavádění. Práce je zaměřena na analýzu aktuálního stavu řízení vztahů se zákazníky v konkrétní firmě, na základě níž byl vypracován projekt zavedení nového CRM systému, který je v práci detailně rozpracován. V závěru jsou diskutovány přínosy vypracovaného projektu a autorova doporučení pro další zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě.
Podnikatelský záměr
Fejfuša, David ; CIA, Tomáš Golda, MBA, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je podnikatelským návrhem pro založení podnikání v oblasti psychologicko-kariérních testů. Jedná se o takové služby, které pomohou převážně posledním ročníkům žáků základních škol určit, jakým kariérním směrem se dále ubírat. Návrh podnikatelského záměru zahrnuje postup založení společnosti, vymezuje tržní prostředí, konkurenci, marketingovou a propagační strategii spolu s prodejní koncepcí. Na základě finančního plánu hodnotí ekonomickou úspěšnost navrženého podnikání. Výsledky práce jsou následně užitečné, jako podklad pro jednatele společnosti, zároveň též pro tvůrce produktů a služeb.
Communication Strategy in a NGO
Hrubý, Jan ; Konečný, Štěpán (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The subject of this Master’s thesis is refinement of the communication strategy of the biggest European student organisation—Erasmus Student Network AISBL. The thesis defines the status quo of the organisation and based upon its analysis it proposes an approach of creating content strategy from the point of view of the target groups (by creating personas), leading to strengthening the engagement and clarifying content targeting for individual communication channels.
Internet and Social Networks as a Tool for The Contemporary Marketing Campaigns
Křenek, Lukáš ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The goal of this paper is to analyze new practices utilized for the planning of marketing campaigns. It is focused on the usage of internet and related social networks, which have significant growth of number of users in recent years. Moreover, compared to television campaigns for example, their costs are substantially lower. How do the internet campaigns stand with and are they genuinely successful? This is one of the fundamental questions, which is going to be discussed in the thesis. Furthermore, there will be analysis of distinguished and original campaigns which contributed to the development of new media utilization.
Návrh projektu a aplikace metod projektového managementu dle standardu IPMA
Vodička, Vlastimil ; Kešner,, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je použití nástrojů a metodik projektového managementu pro návrh projektu podporujícího rozvoj inovačního podnikání na Jižní Moravě, propagaci českých inovací za hranicemi a mezioborovou spolupráci při komerčním využití výsledků výzkumu a vývoje. Práce shrnuje jak teoretické poznatky projektového managementu dle standardu IPMA, tak i použití jeho nástrojů a metodik v praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 653 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.