Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Preference pracujících studentů vysokých škol v oblasti zaměstnaneckých výhod
Pitnerová, Kristýna ; Fonville, Alexandra (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Diplomová práce se zabývá preferencemi pracujících studentů vysokých škol v oblasti zaměstnaneckých výhod. Cílem práce je identifikovat tyto preference, zejména určit konkrétní druhy zaměstnaneckých výhod, o které mají studenti vysokých škol největší zájem a identifikovat způsoby jejich poskytování, které upřednostňují. Nejprve je pozornost věnována samotnému procesu odměňování pracovníků. Následující část práce se věnuje definování pojmu zaměstnaneckých výhod a vymezení jejich významu v pracovním prostředí. Dále jsou charakterizovány konkrétní druhy výhod z hlediska jejich přínosů a omezení a jsou přiblíženy jednotlivé generace se zaměřením na upřednostňované zaměstnanecké výhody. Největší pozornost je věnována generaci Z, jejíž součástí je většina současných studentů vysokých škol. V následující části se práce zaměřuje na preference studentů vysokých škol v oblasti zaměstnaneckých výhod. Cílem kvantitativního empirického šetření, které je realizováno formou dotazníkového šetření, je zjistit, jaké preference v oblasti zaměstnaneckých výhod mají pracující studenti posledních ročníků magisterského studia humanitních a společenskovědních oborů v České republice.
Postoje zaměstnavatelů ke starším pracovníkům
Hlavín, Ondřej ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza postojů zaměstnavatelů k zaměstnávání osob starších 55 let. Práce se věnuje pozici starších zaměstnanců na trhu práce z pohledu trendu stárnutí populace a strategických dokumentů týkajících se zaměstnávání starších pracovníků. Dále je zaměřena na nejčastější charakteristiky starších pracovníků, organizační kontexty jejich zaměstnávání a postoje zaměstnavatelů ke starším pracovníkům. Součástí práce je kvalitativní empirické šetření, jehož cílem je identifikovat postoje zaměstnavatelů ke skupině starších pracovníků v pěti průmyslových organizacích v Jihočeském kraji. Šetření je realizováno polostrukturovanými rozhovory s vedoucími pracovníky personálních oddělení. Sledovány jsou oblasti diskriminace na pracovišti, specifik starších pracovníků, strategického přístupu k věkové struktuře pracovníků, pracovních podmínek a mezigeneračního učení na pracovišti. Výsledky ukazují mnohé postoje zaměstnavatelů, jenž jsou v souladu s teoretickými východisky a výzkumy, rovněž však opomíjené oblasti, především strategické řízení věkové struktury pracovníků. Zjištění jsou v závěru práce diskutována s teoretickými východisky a dalšími dostupnými studiemi. Klíčová slova Postoje, trh práce, zaměstnanost, starší pracovníci, pracovníci 55+, diskriminace, ageismus, age management, talent...
Personální marketing neziskových organizací
Borovcová, Markéta ; Běhounková, Olga (vedoucí práce) ; Fonville, Alexandra (oponent)
Bakalářská práce rozpracovává problematiku personálního marketingu a jeho aplikaci v praxi nestátních neziskových organizací. Cílem bakalářské práce je analyzovat personální marketing v nestátních neziskových organizacích se zaměřením na procesy získávání a stabilizace zaměstnanců. Práce je zaměřena na základní znaky, účel a typologii neziskových organizací a popisuje jejich personální řízení a marketing. Pozornost je věnována personálnímu marketingu a jeho charakteristice, vývoji, významu a souvislosti se značkou zaměstnavatele. Popsána je aplikace marketingového mixu do personálního řízení, dále externí a interní personální marketing nestátních neziskových organizací, včetně popisu realizovaných personálních činností a využívaných nástrojů. Cílem kvalitativního šetření realizovaného formou rozhovorů s respondenty z nestátních neziskových organizací je analyzovat aktivity a nástroje personálního marketingu se zaměřením na procesy získávání a stabilizace zaměstnanců. Součástí šetření je interpretace získaných dat a diskuse, ve které jsou popsány způsoby realizace personálního marketingu, které mohou za současných podmínek nestátní neziskové organizace poskytující služby v oblasti primární prevence začlenit do své praxe s cílem usnadnit a zefektivnit procesy získávání a stabilizace zaměstnanců....
Zaměstnanecké výhody jako významná složka odměňování generace Y
Čeňková, Sára ; Běhounková, Olga (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
1 Abstrakt Cílem bakalářské práce je analyzovat zaměstnanecké výhody z pohledu generace Y, pro kterou představují významnou složku odměňování pracovníků v organizaci. Pozornost je věnována zaměstnaneckým výhodám v systému odměňování a jejich vztahu k dalším složkám odměny. Jsou charakterizovány zaměstnanecké výhody, jejich typy, systémy poskytování a spojitost s péčí o pracovníky včetně reflexe trendů v jejich poskytování. Práce se dále věnuje problematice generací pracovníků na trhu práce, se zaměřením na specifika generace Y a na základě rešerše výzkumů z mezinárodního i českého prostředí jsou identifikovány zaměstnanecké výhody, které jsou z pohledu této generace nejatraktivnější. Součástí práce je kvantitativní šetření realizované formou on-line dotazníku. Respondenty šetření jsou administrativní pracovníci z generace Y pracující ve vybraných státních organizací. Cílem empirického šetření je zjistit jejich preference v oblasti zaměstnaneckých výhod. Dílčím cílem je porovnat výsledky šetření vztažené k zástupcům generace Y se specifiky administrativních pracovníků státní správy napříč všemi generacemi na trhu práce.
Budování značky zaměstnavatele na sociálních sítích
Ulrich, Miloš ; Běhounková, Olga (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat faktory přispívající k budování silné značky zaměstnavatele na sociálních sítích. Práce se zabývá významem značky zaměstnavatele, strategickým řízením organizací a jejich personální strategií jako významnými nástroji konkurenční výhody. Pozornost je věnována firemní kultuře, jejím determinantům a proměnám v digitálním světě, neboť firemní kultura má významnou roli pro budování značky zaměstnavatele. Dále je řešena oblast personálního marketingu, jeho nástrojů k získávání a stabilizaci pracovníků a představeny budou sociální sítě se zaměřením na Facebook, Instagram a LinkedIn. Součástí práce je kvantitativní empirické šetření, které bylo realizováno formou on- line dotazníků. Respondenty šetření byli marketingoví a personální manažeři pracující ve velkých organizacích v České republice, které jsou na trhu práce dle průzkumů hodnoceny jako "top zaměstnavatelé". Cílem šetření bylo zjistit preference organizací při využívání možností komunikačních platforem. Dílčím cílem bylo analyzovat přístup organizací k budování značky zaměstnavatele na sociálních sítích a to, zda jej považují za strategický aspekt budování pozitivní pověsti zaměstnavatele. Klíčová slova: značka organizace, značka zaměstnavatele sociální sítě, marketingová strategie, sociální média, marketing,...
Aplikace Baťova systému řízení
Šimanová, Adéla ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu Baťova systému personálního řízení v porovnání se současnými teoretickými východisky a následně na komparaci s personálním řízením společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s., která se otevřeně hlásí k Baťovu odkazu a aplikuje Baťovy principy v řízení podniku. Analýza Baťova systému řízení postihuje období od roku 1921 do roku 1939, kdy nebyl podnik ovlivňován válečnými vojenskými zakázkami a politicko- historickou situací v tehdejším Československu po roce 1939. Klíčová slova: Baťovy závody, personální řízení, personální strategie, personální politika, personální činnosti, osobní odpovědnost pracovníků
Trendy v získávání pracovníků
Manhartová, Kristýna ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nejnovějšími trendy v procesu získávání pracovníků v souvislosti s informačními a komunikačními technologiemi. Pozornost je věnována internetu, sociálním sítím a chytrým telefonům spolu s jejich využitím pro získávání pracovníků. Součástí práce je kvantitativní šetření trendů v získávání pracovníků zaměřené na zjišťování zvyklostí, zkušeností a názorů uchazečů, kteří si v posledním roce hledali zaměstnání, s cílem postihnout situaci ve využívání zmíněných trendů v České republice a jejich další možný vývoj. Klíčová slova získávání pracovníků, personální marketing, značka zaměstnavatele, internet, e-recruitment, sociální sítě, chytré telefony, mobilní recruitment, qr kódy, mobilní aplikace
Získávání a rozvoj studentů a absolventů v koncepci talent managementu
Nováková, Andrea ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Práce se zabývá získáváním a rozvojem studentů a absolventů v souvislosti s koncepcí talent managementu. Zaměřuje se na pojetí talentu, vývoj talent managementu, jeho aktuální podobu a význam pro organizaci, pozornost je věnována metodám získávání a rozvoje studentů a absolventů s důrazem na specifika této skupiny pracovníků. Součástí práce je kvalitativní šetření, které pomocí studia dokumentů (kariérních stránek zaměstnavatelů) a rozhovorů se zástupci personálních oddělení velkých podnikatelských subjektů působících v Praze sleduje, jestli a případně jak se zaměstnavatelé zaměřují v rámci svých programů talent managementu na studenty a absolventy, jak rozumějí pojmu talent a jaké metody získávání a rozvoje studentů a absolventů nejčastěji využívají. Klíčová slova talent management, získávání pracovníků, vzdělávání pracovníků, rozvoj pracovníků, studenti, absolventi, trainees
Motivace k dalšímu vzdělávání pracovníků v pomáhajících profesích
Lehečková, Kristýna ; Běhounková, Olga (vedoucí práce) ; Záškodná, Helena (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou motivace k dalšímu vzdělávání u pomáhajících profesí. Cílem práce je analyzovat současné podoby motivace u vybrané oblasti pomáhajících profesí v České republice. Pozornost je věnována charakteristice oblasti pomáhajících profesí, osobnostním specifikům a kompetencím pracovníků v pomáhajících profesích a etickým aspektům práce v pomáhajících profesích. Zpracována je problematika dalšího vzdělávání se zaměřením na další profesní vzdělávání u pomáhajících profesí. V práci jsou rozpracovány rovněž bariéry v dalším vzdělávání u zvolené skupiny. Dále se práce věnuje problematice motivace, vybraným motivačním přístupům a motivaci pracovníků v pomáhajících profesích k účasti na edukačních aktivitách. Součástí diplomové práce je kvantitativní empirické šetření, jehož cílem je analyzovat motivaci k dalšímu profesnímu vzdělávání pracovníků v oblasti zdravotnictví a v oblasti školství. Výsledky kvantitativního dotazníku jsou popisnou statistikou zanalyzovány a následně testovou statistikou ověřeny s cílem zjistit specifika motivace pomáhajících profesí a ověřit, jak se motivace k dalšímu profesnímu vzdělávání u vybraných...
Metodika pohovoru ve výběrovém řízení na obsazení služebních míst v České správě sociálního zabezpečení
Chylíková, Šárka ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zabývá metodikou pohovoru ve výběrovém řízení na obsazení služebních míst pro Českou správu sociálního zabezpečení. Pohovory jsou podle zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, nedílnou součástí výběrových řízení. Práce představuje výběrový rozhovor jako metodu výběru pracovníků, typy výběrových rozhovorů, fáze výběrového rozhovoru, přípravu a průběh výběrového rozhovoru i jeho možné nedostatky. Dále se práce zabývá výběrovým řízením na obsazení volného služebního místa s důrazem na pohovor, a to v režimu zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě. Práce vychází z analýzy právních předpisů a vnitřních předpisů České správy sociálního zabezpečení upravujících pohovor a z dosavadní praxe při přípravě a vedení pohovorů, která byla zjištěna na základě realizovaných rozhovorů se zaměstnanci personálního odboru České správy sociálního zabezpečení. Výstupem práce je Metodika pohovoru ve výběrovém řízení na obsazení služebních míst v České správě sociálního zabezpečení. Metodika obsahuje doporučení, jak od žadatele získat informace podstatné pro posouzení jeho vhodnosti na obsazení volného služebního místa. Klíčová slova: výběrové řízení, výběrový rozhovor, výběrová komise, služební poměr, služební místo, Česká správa sociálního zabezpečení, žadatel o přijetí do služebního poměru

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.