Název: Komunikační kanály a marketingové strategie pořadu Herbář (s důrazem na sociální sítě)
Překlad názvu: Communication Channels and Marketing Strategies of the Herbář Tv Serie (With Emphasis on Social Networks)
Autoři: Camrdová, Šárka ; Holanová, Radka (vedoucí práce) ; Janovec, Ladislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: elektronická komunikace; gastronomie; Herbář; jazykové prostředky; média; reklama; sociální sítě; advertising; electronic communication; gastronomy; Herbář TV show; language resources; media; social networks

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/120859

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-434810


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet