Název: Celebritizace českých youtuberů a blogerů jako součást propagace českých potravinářských firem
Překlad názvu: Celebritization of czech youtubers and bloggers as part of marketing of czech food companies
Autoři: Soukupová, Patricie ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: celebrita; Celebritizace; Coca-Cola; influencer marketing; Instagram; micro-celebrita; reklama; sledující; sociální sítě; český influencer; advertisement; Celebritization; celebrity; Coca-Cola; czech influencer; follower; influencer marketing; Instagram; micro-celebrity; social networks

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118261

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-412462


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet