Název: Možnosti zapojení dítěte které se nachází na okraji dětské skupiny ve třídě mateřské školy
Překlad názvu: The possibilities of engaging a child who is at the fringe of a children's group in the kindergarten class
Autoři: Dvořáčková, Lenka ; Koťátková, Soňa (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Klíčová slova: asistent pedagoga; herní činnosti; inkluze; Socializace; vývojová dysfázie; evolutional dysphasia; inclusion; playing activities; Socialization; teacher's assistant

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/111699

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-408462


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-12-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet