Název: Návrh marketingové strategie pro vybranou firmu expandující na slovenský trh
Překlad názvu: Marketing Strategy Proposal for a Company Expanding to the Slovak Market
Autoři: Šromová, Kateřina ; Kosová, Gabriela (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: e-marketing; market analysis; Marketing; marketing mix; promotion; analýza trhu; e-marketing; Marketing; marketingový mix; propagace

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/85311

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-386755


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-10-02, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet