Název:
Rizika v oblasti řízení marketingových nástrojů
Překlad názvu:
Risks Related to Marketing Tools Management
Autoři:
Vítková, Petra ; Bílková, Kateřina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce „Rizika v oblasti řízení marketingových nástrojů“ obsahuje analýzu současného stavu společnosti Sonnentor s.r.o., návrhy na zlepšení marketingových nástrojů a rizika, která mohou vzniknout. První kapitola diplomové práce se zabývá teoretickými východisky práce, kde budou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu a rizika. V druhé kapitole analytické části je uvedena analýza současného stavu a třetí kapitola obsahuje návrhy pro marketingové nástroje.
The diploma thesis „Risk in the area of Marketing Tools“ contains analysis of Sonnentor s.r.o., its current state, suggestions for the improvements of marketing tools and risks which could emerge. The first chapter delas with theoretical solutions of the thesis where basic terms of the areas of marketing, marketing mix, communication mix and risk will be defined. In the second chapter of the analytic part, there is analysis of current state. The third chapter contains suggestions for marketing tools.
Klíčová slova:
Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; rizika; comunication mix; Marketing; marketing mix; risk
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/83844