Original title:
Rizika v oblasti řízení marketingových nástrojů
Translated title:
Risks Related to Marketing Tools Management
Authors:
Vítková, Petra ; Bílková, Kateřina (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce „Rizika v oblasti řízení marketingových nástrojů“ obsahuje analýzu současného stavu společnosti Sonnentor s.r.o., návrhy na zlepšení marketingových nástrojů a rizika, která mohou vzniknout. První kapitola diplomové práce se zabývá teoretickými východisky práce, kde budou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu a rizika. V druhé kapitole analytické části je uvedena analýza současného stavu a třetí kapitola obsahuje návrhy pro marketingové nástroje.
The diploma thesis „Risk in the area of Marketing Tools“ contains analysis of Sonnentor s.r.o., its current state, suggestions for the improvements of marketing tools and risks which could emerge. The first chapter delas with theoretical solutions of the thesis where basic terms of the areas of marketing, marketing mix, communication mix and risk will be defined. In the second chapter of the analytic part, there is analysis of current state. The third chapter contains suggestions for marketing tools.
Keywords:
comunication mix; Marketing; marketing mix; risk; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; rizika
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/83844