Název: Analýza spokojenosti zákaznic šesti vybraných provozoven Expresky a jejich porovnání
Překlad názvu: Analysis of customer satisfaction in six selected Expreska fitness premises and their natural comparison
Autoři: Havrdová, Lenka ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fitness služby; marketing služeb; SERVQUAL; Spokojenost zákazníka; Customer satisfaction; fitness services; marketing services; SERVQUAL

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/74646

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-344012


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2017-06-27.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet