Název: Využití nástrojů online marketingu pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Překlad názvu: Application of Online Marketing Tools for the Strengthening of Company Competitiveness
Autoři: Keprdová, Šárka ; Svoboda, Štěpán (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnota značky; Konkurenceschopnost; online komunikace.; osobnost značky; positioning značky; značka; brand; brand personality; brand positioning; brand value; Competitiveness; online communication.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67260

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-319401


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet