Název:
Využití nástrojů online marketingu pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Překlad názvu:
Application of Online Marketing Tools for the Strengthening of Company Competitiveness
Autoři:
Keprdová, Šárka ; Svoboda, Štěpán (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na posílení konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím využití nástrojů online marketingu. Na základě teoretických znalostí z odborné literatury a provedených analýz současného stavu společnosti jsou vypracovány návrhy opatření přispívající k podpoře rozvoje značky pomocí vybraných online marketingových nástrojů (SEO, PPC, sociální sítě).
This diploma thesis focuses on strengthening the company’s competitiveness through the use of online marketing tools. On the basis of theoretical knowledge from specialized literature and analysis of the company’s current state, proposals contributing to the brand’s promotion with the help of selected online marketing tools (SEO, PPC, social networks) are developed.
Klíčová slova:
hodnota značky; Konkurenceschopnost; online komunikace.; osobnost značky; positioning značky; značka; brand; brand personality; brand positioning; brand value; Competitiveness; online communication.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67260