Original title:
Využití nástrojů online marketingu pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Translated title:
Application of Online Marketing Tools for the Strengthening of Company Competitiveness
Authors:
Keprdová, Šárka ; Svoboda, Štěpán (referee) ; Zich, Robert (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na posílení konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím využití nástrojů online marketingu. Na základě teoretických znalostí z odborné literatury a provedených analýz současného stavu společnosti jsou vypracovány návrhy opatření přispívající k podpoře rozvoje značky pomocí vybraných online marketingových nástrojů (SEO, PPC, sociální sítě).
This diploma thesis focuses on strengthening the company’s competitiveness through the use of online marketing tools. On the basis of theoretical knowledge from specialized literature and analysis of the company’s current state, proposals contributing to the brand’s promotion with the help of selected online marketing tools (SEO, PPC, social networks) are developed.
Keywords:
brand; brand personality; brand positioning; brand value; Competitiveness; online communication.; hodnota značky; Konkurenceschopnost; online komunikace.; osobnost značky; positioning značky; značka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67260