Název: ATTITUDES TO ONLINE BANNER ADVERTISING ON THE "VK.COM" SOCIAL NETWORK AS A CHANNEL FOR PURCHASING CLOTHING
Autoři: Ablamskaya, Alena ; Selby, Richard (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: eng
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: banner; banner blindness; CPM; CTR; efektivita; online; registrovaný uživatel; reklama; sociální sit; VK.com

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=203080

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-256809


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-21, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet