Název: Návrh marketingové strategie firmy vstupující na zahraniční trh
Překlad názvu: Marketing Strategy Proposal for a Company Entering a Foreign Market
Autoři: Navrátil, Vojtěch ; Petr, Aleš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Entrance to a New Market.; Foreign Expansion; Marketing Strategy; Online Retail; Internetový obchod; Marketingová strategie; Vstup na nový trh.; Zahraniční expanze

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/43165

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-234339


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet