Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Územní studie „Zbrojovka“
Kosíková, Martina ; Zemánková,, Helena (oponent) ; Herzan, Radovan (vedoucí práce)
Bc.Tomková Martina. Územní studie „Zbrojovka“. Brno, FAST 2012. Diplomová práce se zabývá revitalizací průmyslového areálu Zbrojovka. Řešené území se nachází v blízkosti historického centra města Brna. Hlavní myšlenkou diplomové práce bylo využít stávající potenciál areálu pro novou funkci, vnést do lokality ekonomickou stabilitu a nenarušit její genius loci. Tento záměr vedl ke konverzi vybraných objektů areálu a ke zvolení nového programu, jehož stěžejní myšlenkou je univerzitní kampus. Nově navržené řešení zájmového území je výhodné z hlediska možnosti využití areálové uspořádání budov, zejména velkoprostorových hal, relativní blízkosti centra a možného napojení na železniční dopravu. Zvolená koncepce je v souladu se strategickým plánem rozvoje města Brna, jehož součástí je i řešení otázek výzkumu, vývoje, inovace a vzdělávání. Kampus je doplněn o nezávislý administrativní blok s integrovanou železniční stanicí, multimediální a sportovní centrum a městský park. Území je tak otevřené lidem a nabízí možnost využití služeb širšímu spektru obyvatel. Součástí diplomové práce je i fyzický model řešeného území.
Hybridní robotické platformy a jejich použití v areálu FSI VUT
Chlud, Michal ; Pochylý, Aleš (oponent) ; Kubela, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rešerší aktuálně známých hybridních podvozků mobilních robotů, včetně posouzení různých typů kol, pásů a dalších prostředků lokomoce a stanovení potenciálních výhod a nevýhod pro každý nalezený podvozek. Dále uvádí přehled všech možných překážek pro mobilní roboty, které se nacházejí v areálu FSI VUT, včetně jejich klíčových parametrů a analyzuje vhodnost použití jednotlivých platforem pro překonání těchto překážek. Pomocí multikriteriálního hodnocení vybírá nejvhodnější variantu podvozku.
Prostor jako paradigma výuky
Bureš, Jan ; Müller, Rudolf (oponent) ; Kristek, Jan (vedoucí práce)
Projekt řeší budovu nové Fakulty architektury VUT. Řešené území se nachází v jednom z kampusů VUT mezi ulicemi Údolní, Úvoz a Tvrdého. Koncepce nové fakulty architektury je řešena jako vztah vyučujících a studentů. Specifikem vzdělávání architektů je ateliérová výuka historicky odkazující k beaux art akademiím. Ateliér je zde komunitním prostorem, kde se studenti učí od svého „mistra“, ale především také jeden od druhého. Projekt řeší vztah prostorů studentů a vyučujích, který se setkává v ústřední „tovární“ hale, která oba světy propojuje.
Dostavba objektů určených pro FA a FaVU VUT Brno v areálu Údolní
Ševčíková, Veronika ; Lev, Mirko (oponent) ; Makovský, Zdeněk (vedoucí práce)
Areál VUT na nároží ulic Údolní a Úvoz v Brně se nachází na hranici městské památkové rezervace, na úpatí vilové čtvrti Kraví Hora. Severovýchodnímu nároží ulic Úvoz a Údolní dominují dva objekty bývalých kasáren, propojené nárožním polygonem přízemní budovy bývalého Anatomického ústavu. Cílem návrhu je urbanistické dokomponování areálu VUT pro potřeby FA, FAVU a Kreativního centra, spolu s možností vystavení semestrálních prací a sbírky soch VUT. Přístavba dvou nových objektů jako kolmá ramena ke stávajícím budovám s galerií poskytují dostatečné prostory pro fateliérovou výuku provozně oddělených fakult. Mezi objekty vzniká umělecké náměstí – terasovitě uspořádaný prostor vedoucí ke galerii, se zpevněnými plochami pro exteriérovou tvorbu sloužící také jako výstavní plocha. Díky zpřístupnění veřejnosti se z areálu stává umělecko tvůrčí centum.
Prostor jako paradigma výuky
Dimitrov, Georgi ; Štojdl, Václav (oponent) ; Kristek, Jan (vedoucí práce)
Projekt řeší novou budovu Fakulty architektury VUT, která je situován do jednoho ze stávajících kampusů univerzity na křižovatce ulic Údolní a Úvoz. Návrh počítá s umístěním celého programu FA do objektu bývalých kasáren z 19. stol. na ulici Úvoz a navazující přístavby. „Přístavba“ není pouze přístavbou, tedy rozšířením stávající budovy, ale je příležitostí pro její rekonfiguraci. Vzniká hybrid, hra mezi starým a novým, která rámuje nový způsob využití objektu. Programově je celý návrh rozdělen podle tří úrovní přístupnosti: Veřejnost, studenti a učitelé respektive zaměstnanci. Prostorové řešení se pak řeší vzájemnou interakci, uvedených tří skupin uživatelů.
STU Innovation Center in Bratislava
Dvorská, Mária ; Obrtlík,, Jan (oponent) ; Májek, Jan (vedoucí práce) ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
The aim of the bachelor's thesis was to create documentation for the building permit and part of the documentation for the construction. The work follows the architectural study, which was developed in the subject AG35 - Atelier of public buildings. The theme of the studio work was the Campus STU Competition by Inspireli. The main idea of the idea competition was to design a representative center of the Slovak University of Technology in Bratislava. The project includes the innovative STU science center, educational, social, multi-purpose and leisure spaces both indoors and outdoors and part of the rectory's workplaces. The Innovation Center serves students, pedagogues, researchers and employees of STU, as well as experts from practice, self-government and the public. The campus creates conditions for the interaction of the academic environment with practice and is an important communication space towards the public. This is helped by the opening of the complex and its connection with the main public spaces of the city. I designed a concept called "STUdents city", a city that has imaginary boundaries, while being open to the public, a city where students can find everything they need and can take it for them. During the new construction of the campus, I respond to the surrounding faculty buildings and the context of the place, and to make it open to the faculties materially and conceptually, and at the same time not to disturb them with its substance. I solved the problem of lack of light of the inner block by the potential of the sloping plot and by placing certain objects in the newly created terrain break, at the same time I ensured the supply of natural light and fresh air by means of atriums and skylights. When designing, I took into account the flexibility and variability of interior or exterior use. It was also important for me to use new technologies in the design for the technical school, such as facade glass that is environmentally frien
Stavebně technologický projekt "Kampus Brno - Bohunice"
Marek, Miroslav ; Venkrbec, Václav (oponent) ; Štěrba, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování technologického projektu univerzitního kampusu v Brně - Bohunicích. Práce obsahuje komplexní studii realizaci hlavních technologických etap postupu výstavby řešených objektů UKB, konkrétně A25 a A36. Dále je zde technická zpráva, technologické postupy provádění ocelového nosného systému a monolitických železobetonových konstrukcí. Kontrolní a zkušební plán na řešené předpisy, časový plán, návrh strojní sestavy a plán BOZP.
STU Innovation Center in Bratislava
Dvorská, Mária ; Obrtlík,, Jan (oponent) ; Májek, Jan (vedoucí práce) ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
The aim of the bachelor's thesis was to create documentation for the building permit and part of the documentation for the construction. The work follows the architectural study, which was developed in the subject AG35 - Atelier of public buildings. The theme of the studio work was the Campus STU Competition by Inspireli. The main idea of the idea competition was to design a representative center of the Slovak University of Technology in Bratislava. The project includes the innovative STU science center, educational, social, multi-purpose and leisure spaces both indoors and outdoors and part of the rectory's workplaces. The Innovation Center serves students, pedagogues, researchers and employees of STU, as well as experts from practice, self-government and the public. The campus creates conditions for the interaction of the academic environment with practice and is an important communication space towards the public. This is helped by the opening of the complex and its connection with the main public spaces of the city. I designed a concept called "STUdents city", a city that has imaginary boundaries, while being open to the public, a city where students can find everything they need and can take it for them. During the new construction of the campus, I respond to the surrounding faculty buildings and the context of the place, and to make it open to the faculties materially and conceptually, and at the same time not to disturb them with its substance. I solved the problem of lack of light of the inner block by the potential of the sloping plot and by placing certain objects in the newly created terrain break, at the same time I ensured the supply of natural light and fresh air by means of atriums and skylights. When designing, I took into account the flexibility and variability of interior or exterior use. It was also important for me to use new technologies in the design for the technical school, such as facade glass that is environmentally frien
Prostor jako paradigma výuky
Bureš, Jan ; Müller, Rudolf (oponent) ; Kristek, Jan (vedoucí práce)
Projekt řeší budovu nové Fakulty architektury VUT. Řešené území se nachází v jednom z kampusů VUT mezi ulicemi Údolní, Úvoz a Tvrdého. Koncepce nové fakulty architektury je řešena jako vztah vyučujících a studentů. Specifikem vzdělávání architektů je ateliérová výuka historicky odkazující k beaux art akademiím. Ateliér je zde komunitním prostorem, kde se studenti učí od svého „mistra“, ale především také jeden od druhého. Projekt řeší vztah prostorů studentů a vyučujích, který se setkává v ústřední „tovární“ hale, která oba světy propojuje.
Prostor jako paradigma výuky
Dimitrov, Georgi ; Štojdl, Václav (oponent) ; Kristek, Jan (vedoucí práce)
Projekt řeší novou budovu Fakulty architektury VUT, která je situován do jednoho ze stávajících kampusů univerzity na křižovatce ulic Údolní a Úvoz. Návrh počítá s umístěním celého programu FA do objektu bývalých kasáren z 19. stol. na ulici Úvoz a navazující přístavby. „Přístavba“ není pouze přístavbou, tedy rozšířením stávající budovy, ale je příležitostí pro její rekonfiguraci. Vzniká hybrid, hra mezi starým a novým, která rámuje nový způsob využití objektu. Programově je celý návrh rozdělen podle tří úrovní přístupnosti: Veřejnost, studenti a učitelé respektive zaměstnanci. Prostorové řešení se pak řeší vzájemnou interakci, uvedených tří skupin uživatelů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.