| |
|
Vizualizace a interpretace dat v sociální síti
Jirák, Jakub ; Burget, Radim (oponent) ; Atassi, Hicham (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá získáním a interpretací dat ze sociální sítě Facebook. V bakalářské práci je využito vývojové prostředí Qt verze 5.4.1 v kombinaci s javascriptem. Vytvořená aplikace je určena pro operační systém Windows. Ve vytvořené aplikaci je využit javascript v kombinaci s QML. Javascript obstarává vizualizaci kontaktů a relací mezi nimi, zatímco QML se stará o strukturu samotného programu.
|
|
Informační soukromí a volně dostupné zdroje informací
Kubíčková, Dita ; Loutocký, Pavel (oponent) ; Míšek, Jakub (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou konceptu soukromí a informačního soukromí v prostředí internetu. Teoretická část práce popisuje hlavní typologie a vyvozuje hodnotu, kterou informační soukromí představuje a proč je třeba jej chránit, přičemž představuje technické a právní nástroje této ochrany. Dále představuje problematiku OSINT a uvádí vybrané techniky a nástroje používané ke sběru volně dostupných informací o osobách. Praktická část je následně věnována popisu vývoje a funkcionalit aplikace pro automatizované vyhledávání informací na sociálních sítích.
|
|
Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
Plisková, Zuzana ; Květoňová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku využití marketingové komunikace na sociálních médiích konkrétní společnosti. Cílem práce je analyzovat současnou situaci společnosti a navrhnout nástroje na změnu online marketingové komunikace. Vzhledem k dynamickému vývoji problematiky sociálních médií práce vychází ze současných poznatků a trendů. V řešení bylo použito analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, a výzkumu cílové skupiny metodou online dotazníku. Na základě zjištěných výsledků a poznatků z teoretické části práce byly společnosti navrženy nástroje pro marketingovou komunikaci. Zjištěné výsledky a poznatky z práce mohou, při zavedení do marketingové strategie společnosti, zajistit požadovaný nárůst zákazníků.
|
| |
| |
|
Everyday life
Rišiaňová, Zuzana ; Janoščík,, Václav (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
In the form of paint, I illustrate portraits of people on a tablet, taking them from their electronic appearance on social sites, and creating objects in which I install them on a clothes-hanger in the form of jackets.
|
|
Návrh na zlepšení marketingové komunikace internetového obchodu
Famfulíková, Lucie ; Bisová, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci internetového obchodu, který se zabývá prodejem skleníků a pařenišť, jehož provozovatelem je zemědělské družstvo. V první části práce jsou popsána teoretická východiska na základě odborné literatury. Dále je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace e-shopu. Na základě provedené analýzy jsou navržena možná opatření, s cílem zlepšit marketingovou komunikaci se zákazníky, získat nové zákazníky a zvýšit povědomí o existenci družstva.
|
|
Analýza dat na sociálních sítích s využitím dolování dat
Sedlák, Jan ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá dolováním z dat v prostředí sociálních sítí. Představuje dolování z dat jako takové a jeho možné využití při dolování ze sociálních sítí. Dále se zabývá analýzou aplikačních rozhraní sociálních sítí Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn a GitHub z pohledu dolování z dat. Představuje implementaci aplikace, která slouží pro stažení datasetu ze serveru GitHub, zabývá se experimenty se získaným datasetem a návrhem a implementací aplikace, která provádí datovou analýzu míry budoucí aktivity projektu.
|
|
Financování podnikatelských aktivit
Pospíšil, Filip ; Ing. Martin Širůček, Ph.D: (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Tato diplomová práce na téma „Financování podnikatelských aktivit“ zpracovává vstup na zahraniční e-commerce trh za pomocí zvolené strategie a moderního marketingového plánu. V první části je pozornost věnována problematice e-commerce, podnikání na internetu, průnikům na nové trhy a nástrojům internetového marketingu z pohledu teorie. Druhá část se zabývá popisem společnosti TWIN PRODUCTION s.r.o., analýzou a srovnáním dvou vybraných trhů. Součástí je také navrhnutí strategie pro vstup na vybraný trh a nastíněná marketingová strategie. V neposlední řadě jsou všechny aktivity spojené s internacionalizací finančně vyčísleny a jsou navrhnu některá opatření.
|