Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  začátekpředchozí49 - 58dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivita vzdělávání složek Integrovaného záchranného systému v sytému dalšího profesního a celoživotního vzdělávání
Kameník, Robert ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Miler, Tomáš (oponent)
Název: Efektivita vzdělávání složek integrovaného záchranného systému v systému dalšího profesního a celoživotního vzdělávání. Cíle: Cílem práce je v rámci teoretické roviny definovat, popsat a vysvětlit základní klíčové pojmy, které souvisí s integrovaným záchranným systémem. Výzkumným cílem je ověřit funkčnost systému vzdělávání složek IZS prostřednictvím dotazníkového šetření o efektivitě vzdělávání jako nástroje zpětné vazby na systém vzdělávání složek. Metody: Hlavní metodou práce je kvantitativní výzkum založený na standardizovaném dotazníkovém šetření. Výzkum je zaměřen na stávající systém vzdělávání a jeho efektivitu z pohledu složek integrovaného záchranného systému. Výzkum zaměřený na veřejnost se týká zjištění názoru veřejnosti na vnímání jednotlivých složek integrovaného záchranného systému. Výsledky: V rámci dotazníkového šetření byly vymezeny oblasti, které jsou z pohledu efektivity nefunkční. Na základě výsledků získaných analýzou dotazníkového šetření byl sestaven a navrhnut model analyticko-syntetického modelování umožňující vytvořit koncept jednotného vzdělávacího kurzu složek IZS. Klíčová slova: modelování, vzdělávání, systém, hasiči, kvalifikace, policie, záchranář.
Vybrané otázky zadávání veřejných zakázek - zadávací podmínky
Nikš, Tomáš ; Plíva, Stanislav (vedoucí práce) ; Liška, Petr (oponent)
Vybrané otázky zadávání veřejných zakázek - zadávací podmínky Diplomová práce se zabývá veřejnými zakázkami, a to z pohledu významného právního institutu - zadávacích podmínek. Diplomová práce na problematiku zadávacích podmínek hledí z pohledu veřejného zadavatele při otevřeném zadávacím řízení. V úvodu (I. kapitole) diplomové práce je krátce vyloženo systematické a historické zakotvení práva veřejných zakázek. V druhé kapitole diplomové práce jsou vyloženy zadávací podmínky dle § 17 písm. l) zákona o veřejných zakázkách, včetně vymezení požadavků zadavatele, které nejsou zadávacími podmínkami. Třetí kapitola obsahuje výklad kvalifikačních předpokladů, které jsou nejbližším institutem zadávacích podmínek. Kromě obecné definice a vyjmenování jednotlivých kvalifikačních předpokladů shrnuje společné znaky obou skupin požadavků. Jelikož neexistuje taxativní výčet zadávacích podmínek, ve čtvrté kapitole jsou uvedeny pouze některé z těch nevýznamnějších. V páté kapitole jsou vymezeny okolnosti, které musí být splněny k tomu, aby zadavatel platně stanovil zadávací podmínky. Nejedná se pouze o požadavky na splnění obsahových náležitostí, zejména dodržení zásad, ale i dokumenty, ve kterých musí být obsaženy. Na stanovení zadávacích podmínek navazuje šestá kapitola, která vysvětluje způsob, jakým musí uchazeč splnit...
Problematika personálního zajištění vzdělávání na základních školách zřízených pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v Plzeňském kraji
Šliková, Milada ; Králová, Hana (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Závěrečná bakalářská práce zkoumá kvalifikovanost pedagogických pracovníků na základních školách samostatně zřízených pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a na základních školách, kde jsou zřízeny pouze speciální třídy. Závěry práce se opírají o dotazníkové šetření realizované na základních školách Plzeňského kraje. Data získaná šetřením přinesla poznatky o stavu kvalifikovanosti pedagogických pracovníků v malých a velkých školách. Závěry šetření mohou posloužit jako argument pro zachování těchto škol a speciálních tříd na území Plzeňského kraje.
Kompetence sester v intenzivní péči v České republice a ve Velké Británii
Baletková, Lenka ; Hocková, Jana (vedoucí práce) ; Jurásková, Dana (oponent)
v českém jazyce: Diplomová práce se věnuje srovnáním kompetencí sester pracujících na odděleních intenzivní péče v České republice a ve Velké Británii. Teoretická část dává ucelený pohled na kompetence stanovené právními normami, vzdělávání a získávání kvalifikace pro výkon profese sestry v obou zemích. Jsou zde popsány rozdíly v přístupu obou států na regulaci zdravotních sester a jejich kompetencí. Krátce se také dotýkám finančního ohodnocení a prestiže povolání zdravotní sestry z pohledu veřejného mínění. Praktická část diplomové práce se zaměřuje na analýzu průzkumu výše zmíněné problematiky. K získání dat jsem zvolila metodu výzkumu pomocí anonymních strukturovaných dotazníků. Pro každou zemi zvlášť v jejich vlastním jazyce. Snahou praktické části je porovnat odlišnosti v profese sestry v intenzivní medicíně v Čechách a ve Velké Británii. Zjistit rozpor či soulad mezi znalostmi kompetencí a praktickým výkonem práce sestry a odhalit důvody případného překračování sesterských kompetencí. Klíčová slova: Kompetence, sestra, ARO, JIP, intenzivní péče, kvalifikace, právní odpovědnost
Návrh systému zvyšování kvalifikace ve firmě Keller
Svobodová, Pavla ; Kubeš, Jan (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je analýza vzdělávacího procesu ve firmě KELLER-speciální zakládání, spol. s r.o. Zvyšování kvalifikace zaměstnanců je vzhledem k od-bornému zaměření a komplexnosti firmy nezbytným předpokladem růstu a odolnosti proti krizovým a konkurenčním vlivům. Jednotlivé pozice a profese ve firemní struktuře KELLER-speciální zakládání, spol. s r.o. předpokládají jiný typ, rozsah a způsob školení a kvalifikací. V bakalářské práci jsou navrženy pro zaměstnance metody a typy vzdělání, které mohou zvýšit jejich efektivitu a produktivitu práce.
Povinnost celoživotního vzdělávání znalců jmenovaných soudy a ministrem spravedlnosti v návaznosti na výkon znalecké činnosti s přihlédnutím k platné právní úpravě a nástin modelu řešení
Pivoňková, Kateřina
Autorka článku řeší - v rámci své disertační práce - problematiku standardizace a harmonizace celoživotního vzdělávání znalců se specifickým zaměřením na potřeby znaleckých oborů ve Forenzní ekotechnice. V tomto příspěvku se věnuje této oblasti z pohledu současné právní úpravy, která znalcům již jmenovaným neukládá za povinnost další profesní vzdělávání, srovnává existující podmínky, metody a přístupy náročného přijímacího řízení předcházejícího jmenování žadatele do funkce znalce (čtyřsemestrální studium, délka odborné praxe, znalecké minimum, způsob ověřování podmínek pro jmenování znalcem, tj. písemný test, zpracování zkušebního znaleckého posudku, přijímací pohovor) a současně zvažuje nástin modelu řešení celoživotního vzdělávání znalců a to jak před jejich jmenováním do funkce, tak i po celou dobu výkonu funkce znalce.
Vybrané činnosti ve výstavbě
Závěrková, Jana ; Superatová, Alena (oponent) ; Smětáková, Ivana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na specifikování pojmu vybrané činnosti ve výstavbě a dále zpřesňuje, které subjekty je mohou vykonávat, jaká je potřebná jejich kvalifikace a v jakém rozsahu nesou svoji odpovědnost. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část pojednává o základním vymezení teoretických pojmů, které vychází zejména ze zákona, praktická část obsahuje konkrétní příklad, na kterém jsou vymezeny činnosti autorizovaných osob, jejich povinnosti v průběhu stavební činnosti a jejich odpovědnost. Nezbytnou součástí práce jsou návrhy a doporučení, která by mohla otevřít diskuzi pro některé změny vedoucí k efektivnějšímu výkonu vybraných činností ve výstavbě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   začátekpředchozí49 - 58dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.