National Repository of Grey Literature 356 records found  beginprevious347 - 356  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Business Process Management (BPM) in companies in tourism
Martanová, Kateřina ; Bruckner, Tomáš (advisor) ; Indrová, Jarmila (referee)
Thesis presents author's view to principles of business process management (BPM) and the process approach to the description of business processes. The main contribution made by this thesis is subsequent practical application of all principles to particular company in tourism - asistence service. Objectives of this thesis were achieved through studying theoretical resources and use of practical experience.
Systém řídicí dokumentace v procesně řízeném podniku
Malcová, Dana ; Chlapek, Dušan (advisor) ; Pecha, Tomáš (referee)
Práce pojednává o systému řídicí dokumentace na pozadí procesní orientace podniku. Zabývá se i vlivem zákona Sarbanes-Oxley a normy ISO 9001 na řídicí dokumentaci podniku. Obsahem je i úvod do procesního modelování.
Procesní modely jako nástroj řízení
Vilím, Tomáš ; Chlapek, Dušan (advisor) ; Hausmann, Oto (referee)
Práce artikuluje principy reengineeringu (BPR) a popisuje okolnosti, za kterých byl poprvé koncept reengineeringu formulován. V reakci na kritiky reengineeringu následně vzniká samotný koncept procesního řízení. Práce charakterizuje procesně řízený podnik a následně procesně řízený podnik popisuje formalizovaně ? pomocí modelu. Práce předkládá stručný pohled na to, jak dnes vypadá koncept procesního řízení.
Process-based organization Slatinné lázně Třeboň
Novák, Karel ; Svatá, Vlasta (advisor) ; Blažek, Martin (referee)
This thesis deals with the business process based transformation of two businesses - Lázně Aurora s.r.o. and Bertiny lázně s.r.o. The outline of a system development analysis is based on a theoretical framework of the business process reengineering and the production management in a contemporary dynamic and turbulent corporate environment. A conversion into a holding arrangment with parent corporation Slatinné lázně Třeboň a.s. and two subsidiaries Lázně Aurora s.r.o. and Bertiny lázně s.r.o. is proposed in relation with restructuring and redesigning all business processes. The outline of new Slatinné lázně Třeboň group based on business process management precedes a detailed analysis of current state and future lookout of spa industry from the point of view of the new business entity. This analysis implies that current management techniques facing the challenging environment cannot guarantee a substantial economic growth of the businesses. Within a whole host of named reasons there are changes related to the transformation of the national health sector, strengthened by demographic changes. Current management practices and enterprise enablers of process management are evaluated through Process and Enterprise Maturity Model (PEMM). Last part of this thesis presents the outline of the new business system development analysis. The goal is to overcome the dynamic environment issues by engagement of business process management and to prepare a production system for serving different segments of clients that are characterized by considerably different needs and requirements. New model of core business processes is proposed in order to meet this goal. It comprises a description of process relations and positioning within the new enterprise structure, including the main reasons of such an alignment.
Zavedení Procesního Intervalového řízení ve společnosti Sikla Bohemia, s.r.o.
Křivánková, Gabriela ; Srpová, Jitka (advisor) ; Nováček, Jan (referee)
Práce pojednává o Procesním Intervalového řízení, které je novým přístupem k řízení společnosti dle procesů obohaceným navíc o další, zcela nové nástroje řízení, jako jsou například optimalizační audit workflow či Intervalové řízení umožňující společnosti nejen reakci na vnější i vnitřní změny v jejím okolí, ale i zrychlení této reakce a tedy získání potřebné konkurenční výhody. Metodika zavedení Procesního Intervalového řízení je zcela odlišná od metodiky, kterou používá většina poradenských firem a v tom je její přidaná hodnota, neboť funguje i v případech, kdy klasické přístupy selhávají.
Identifikace a měření výkonnosti procesů ve vybraném podniku
Floriánová, Radka ; Lukšů, Vladimír (advisor) ; Lindauerová, Jana (referee)
This dissertation deals with identification, classification and efficiency assessment in general and is later on applied to Wüstenrot - Building and Loan Association, a.s. Process is the core unit of the procedural type of Organization Management. Therefore, the Building and Loan Asociation defines the key processes and proceeds to the process mapping at the selected detail level. In the first place, this concerns the corporational detail level. Secondly, processes of Customer Satisfication are elaborated. These processes make a synergic effect and cause most valuable benefits providing the fact they are controlled. This means the Corporation Management has to reflect to the outcomes of the Process Efficiency Assessment. Every single process is described from the current situation point of view. Subsequently, proposals are made to improve its efficiency assessment.
Business Process Engineering
Zdražil, Ondřej ; Řepa, Václav (advisor) ; Pochobradský, David (referee)
V této diplomové práci se zabývám problematikou návrhu business architektury s důrazem na možnost její implementace v reálném tržním subjektu. Práce obsahuje teoretickou část, která poskytuje metodická východiska, a část praktickou, ve které nejprve konstruuji vlastní metodiku návrhu a podle této metodiky pak provádím návrh business architektury subjektu realitního trhu za využití nástroje ProVison. Součástí práce jsou grafické výstupy a jejich popis.
Methodologies supporting the process manangement and their applications
Farkaš, Jaroslav ; Svatá, Vlasta (advisor) ; Kudláček, Petr (referee)
V této práci se zabývám problematikou procesního řízení s ohledem na možnosti implementace v prostředí malých firem. Práce obsahuje teoretickou část, která poskytuje přehled procesních metodik a část praktickou, ve které nejprve vybírám podstatné vlastnosti procesně orientovaných metodik a na základě těchto klíčových komponent vytvářím vlastní metodiku, kterou následně aplikuji na procesy firmy Memos Software. Součástí práce je také detailní plán zavádění metodiky a rozsáhlá příloha obsahující diagramy procesů s klíčovými charakteristikami, mezi nimiž nechybí ani navržené metriky a jejich cílové hodnoty.
Procesní řízení organizací a jeho podpora v ERP systémech
Höfer, Albert ; Benešová, Vlasta (advisor) ; Šmejkalová, Zora (referee)
V této práci se autor zabývá procesním řízením organizací a podporou tohoto přístupu v podnikových systémech typu ERP (Enterprise Resource Planning). Autor si klade za cíle stručně charakterizovat současnou situaci procesního řízení na poli IS/ICT, poukázat na požadované vlastnosti ERP řešení vyplývající z procesního přístupu, přiblížením možností a funkcionalit dvou ERP řešení z různých kategorií (b2industry - pro malé a střední podniky, mySAP ERP ? pro střední a velké podniky) názorně demonstrovat zohlednění zmíněných požadavků v praxi a porovnáním zjištěných vlastností ukázat na rozdíly v podpoře procesního přístupu mezi jednotlivými ERP systémy.
Implementace procesního řízení v podmínkách malé obchodní organizace
Semerák, Jiří ; Chlapek, Dušan (advisor) ; Khun, Jiří (referee)
Cílem této práce bylo ověřit možnost použití procesního řízení v podmínkách malé obchodní firmy a vytvořit metodiku, která by obecně popsala jednotlivé kroky implementace. Metodika je určena pro malé a střední firmy, které jsou postaveny před potřebu optimalizace podnikových procesů a nebo stojí před problémem transformace ve větší firmu. Práce je rozdělena do tří částí. První část zahrnuje teoretický základ. Skládá se z popisu historického vývoje procesního řízení, definice procesů a procesního řízení s ukázkami přístupů různých autorů. Dále jsou zde popsány metodiky starší i novější. V další, praktické části, je práce zaměřena na samotnou implementaci procesního řízení. Implementace je pojata jako projekt a je rozdělena do analytické části, ve které je rozebrána pozice firmy a její hlavní cíle a částí kde je vypracován návrh nového způsobu řízení, popsána implementace, testování, vyhodnocení a fáze definice dalších možných vylepšení podnikových procesů. V poslední části jsou slovně popsány jednotlivé kroky vyvinuté metodiky implementace procesního řízení v podmínkách malé obchodní firmy, které jsou doplněny schématem postupu implementace.

National Repository of Grey Literature : 356 records found   beginprevious347 - 356  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.