Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 207 záznamů.  začátekpředchozí136 - 145dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Tržiště soukromých výběrových řízení
Bečica, Marek ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Mynarz, Jindřich (oponent)
Lidé se v průběhu života setkávají se situací, kdy potřebují získat dodavatele pro určité služby, ale získat spolehlivého dodavatele za dobrou cenu je problém. Tato práce se věnuje prostředí pro tvorbu soukromých výběrových řízení na služby, které se snaží vyřešit problém se získáním vhodného dodavatele. První část seznámí čtenáře se situací a úvodem do problému jak řešit zprostředkování poptávek po službách mezi lidmi a firmami. Dále je v této části představen cíl této práce, což je navržení a realizování řešení, které by minimalizovalo problémy existujících řešení a umožnilo podporovat konkurenční prostředí na trhu služeb. Ve druhé části práce je provedena analýza současných možností pro zprostředkovávání poptávek po službách a pro každou z nich jsou zjištěny výhody a nevýhody, které tato varianta nabízí. Tyto varianty jsou poté porovnány s navrženým řešením této práce a jsou zjištěny možná rizika, která by pro něj mohla představovat. Cílem třetí části je na základě zjištěných poznatků z předchozích částí navrhnout, jak by teoreticky mělo vypadat řešení této práce. Dále se tato kapitola zabývá tím, jaké s sebou ponese navržené řešení právní omezení a zda na řešení půjde vydělat nebo bude ztrátové. Nakonec se v této kapitole podíváme na to, jaké jsou možnosti propagace nového projektu, aby získal potřebné uživatele, bez kterých nemá jeho provoz smysl. Čtvrtá kapitola už se týká realizace webové aplikace. Nejprve se vymezí požadavky na to, jaké vlastnosti musí aplikace splňovat. Poté probíhá výběr technologií, na kterých bude nejlepší aplikaci vyvíjet a vytvoří se prototyp aplikace. Dále se připraví model databáze a aplikace a začne vývoj. Nakonec se podíváme na to, jak aplikaci zprovoznit na vlastním webovém serveru.
Poptávka studentů vysokých škol po cestovním ruchu
Rotková, Petra ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Práce se věnuje analýze poptávky jednoho z významných segmentů na trhu cestovního ruchu, studentů vysokých škol. Jejím hlavním cílem je zjištění preferencí, požadavků a hlavních motivů této cílové skupiny v oblasti cestovního ruchu. Na základě odpovědí získaných z dotazníkového šetření budou shrnuty trendy v poptávce dnešních vysokoškolských studentů, které je možné využít jako doporučení pro poskytovatele služeb cestovního ruchu pro zvolení vhodné marketingové strategie ve vztahu k tomuto segmentu
Vlivy působící na spotřebu zemního plynu v České republice
Pavelková, Dominika ; Rod, Aleš (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Božena (oponent)
Práce se zaměřuje na vlivy působící na spotřebu zemního plynu v České republice. Pomocí regresní analýzy zjišťuje významnost jednotlivých vlivů. K tomu používá měsíční data za období 2008 -- 2014. V modelu je jako závislá proměnná zastoupena spotřeba zemního plynu a jako vysvětlující proměnné počasí, cena plynu, cena elektřiny, cena uhlí a důchod. Cílem práce je ověřit, že vliv ceny plynu na spotřebu je minimální a že rozhodujícím faktorem pro spotřebu je počasí. Výsledkem analýzy je, že významným robustním faktorem spotřeby zemního plynu je pouze počasí a to ve všech zkoumaných modelech.
Proč klesá spotřeba instantních potravin? Analýza determinant poptávky
Pazdera, Martin ; Koubek, Ivo (vedoucí práce) ; Špecián, Petr (oponent)
Trh instantních potravin zažívá výrazný pokles. V práci zkoumám determinanty poptávky po instantních potravinách. Oligopolní struktura trhu s instantními potravinami mě motivuje ke zkoumání poptávky po instantních potravinách jednoho výrobce. V empirické části práce používám roční a kvartální skenovaná data za prodej instantních potravin na maloobchodním trhu České republiky. Z ročních dat identifikuji trend zdravého stravování jako možnou příčinu poklesu trhu. Z analýzy kvartálních dat usuzuji, že s důchodovou elasticitou -0,6295 jsou instantní potraviny podřadný statek. Oba tyto faktory mohou ovlivňovat stagnující nebo klesající tržby výrobců instantních potravin. Analýza poptávky po produktu jednoho výrobce dokládá silný vztah mezi poptávaným množstvím instantních potravin jednoho výrobce a cenami jeho vlastní i konkurenční produkce. To indikuje, že zvyšování ceny vlastní produkce není optimální strategie ke stabilizaci tržeb výrobce na trhu instantních potravin.
Analýza práce s fanoušky SK DYNAMO České Budějovice
Hrubý, Petr ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Cílem diplomové práce je najít a zanalyzovat faktory, které ovlivňují návštěvnost domácích fotbalových zápasů SK Dynamo České Budějovice. Důraz je kladen právě na práci s fanoušky. Teoretická část se vztahuje k řešenému tématu, kdy se zabývá determinanty poptávky po sportu, teorií sportovního produktu i samotného fanouška. V praktické části je blíže představen klub SK Dynamo České Budějovice, zpracován rozbor jednotlivých faktorů ovlivňující poptávku po zápasech klubu a určení jejich významnosti. Následuje kapitola o práci s fanouškem, kde jsou nejprve charakterizovány prvky sportovního produktu a následně marketingové prvky klubu. Kapitoly praktické části jsou podpořeny výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno mezi fanoušky SK Dynamo České Budějovice. Diskuse a závěr shrnují analyzované výsledky, hodnotí práci s fanoušky a v neposlední řadě jsou zde popsány možné kroky pro zlepšení návštěvnosti a práce s fanoušky klubu.
Spotřebitelský trh kávy v ČR
Sapáková, Hana ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Tématem této bakalářské práce je spotřebitelský trh kávy v České republice. Konkrétně se tato práce zaměřuje na český trh s kávou z pohledu nabídky a poptávky. Pojem nabídka zde zastupují kavárenské řetězce, kavárny a kamenné obchody nabízející balenou kávu. Trh s kávou v České republice je charakteristický vysoce konkurenčním prostředím. Na druhé straně je definována poptávka dvou diferencovaných specifik místa konzumace kávy, a to s převahou konzumace doma či s převahou konzumace kávy mimo domov. Cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit aktuální stav a charakteristické znaky nabídky a poptávky na trhu s kávou v České republice. Konstrukce stavu aktuálních preferencí českých spotřebitelů je sestavena na základně provedeného dotazníkového šetření.
Model ocenenia virtuálnej meny
Martiček, Matúš
Bakalářská práce definuje hlavní faktory, které mají vliv na výslednou hodnotu virtuální měny Bitcoin. Prostřednictvím srovnání bitcoinu s tradičními měnami a dalšími aktivy jsou definovány rozdíly, které mezi nimi existují. Tímto je poukázáno na skutečnost, že k bitcoinu je třeba při snaze o určení jeho hodnoty přistupovat rozdílně. Na základě těchto poznatků jsou vytvořeny dva modely ohodnocení bitcoinu. První model je vytvořen na úrovni celé sítě a odráží tržní cenu bitcoinu. Druhý model je specifikován na podmínky individuálního minera, kde je možné lépe vysvětlit jednotlivé fundamenty potřebné k "těžbě". Autorem je vysvětlen a následně zahrnut do jednotlivých modelů ocenění vliv poptávky po této měně, který má značný dopad na výslednou hodnotu.
Potenciál segmentu hendikepovaných klientů v cestovním ruchu
Pipeková, Kateřina
PIPEKOVÁ, K. Potenciál hendikepovaných klientů v cestovním ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Bakalářská práce se zabývá problematikou cestovního ruchu hendikepova-ných osob. V teoretické části jsou popsány základní pojmy cestovního ruchu, mar-ketingového managementu a problematiky týkající se hendikepovaných. Praktická část se zaměřuje na analýzu současného stavu nabídky cestovních kanceláří a agentur pro hendikepované osoby závislé na invalidním vozíku (dále jen "vozíč-káři). Závěrem je vymezen profil zkoumaného segmentu a formulována doporu-čení pro cestovní kanceláře a agentury.
Biopotraviny - aktuální stav odvětví a podmínky trhu v Jihomoravském kraji
Lacková, Alena
V diplomové práci je zpracovaný aktuální stav trhu s biopotravinami a posouzena jejich poptávka. První kapitoly v literárním přehledu se zabývají označováním biopotravin, jejich marketingem, principy produkce a na základě studií jsou posouzeny jejich kvalitativní vlastnosti. Ze statistických dat je analyzován vývoj trhu s biopotravinami a dle odborného průzkumu porovnána ekonomika výroby ve srovnání s konvenční produkcí. V praktické části je vyhodnocený trh v Jihomoravském kraji a srovnány ceny s konvenčními potravinami. V závěrečné části výsledků je provedený vlastní průzkum prostřednictvím dotazníkového šetření, které vyplnilo 300 respondentů z Jihomoravského kraje. Výzkum je zaměřený na znalost biopotravin a motivaci k nákupu, jakou částku jsou spotřebitelé ochotni za ně zaplatit, eventuálně jaký fakt je odrazuje od nákupu.
Formování cen v rámci komoditní vertikály vína
Lubalová, Kristýna
Bakalářská práce se zabývá formováním cen v komoditní vertikále vinná réva -- víno. Hlavním cílem této práce je zhodnotit vývoj a definovat nejzásadnější faktory determinující formování cen v komoditní vertikále vinná réva -- víno. Výzkum je zaměřen na období od roku 2004 do současnosti. V první části je charakterizován trh, agrární trh a jeho specifika, agrobyznys, dále je popsána politika v rámci formování cen ve vinařských podnicích. V druhé části je nastíněn vývoj vinařství a vinohradnictví v ČR, je analyzován vývoj jednotlivých cenových hladin v produkci vína na území ČR (pouze místní trh), který je následně srovnán s vybraným vinařským podnikem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 207 záznamů.   začátekpředchozí136 - 145dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.