Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Branding vlastní značky s přesahem do obalového designu
Domorád, Petr ; Křemének, Jan (oponent) ; Zdařil, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem mé vlastní značky, především definováním základních a důležitých informací v daném tématu. Představí vývoj vlastní značky, její jméno, logo, barevnost, charakter a vizuální formy. Stěžejním prvkem jsou sítotiskem tištěné prototypy papírových produktů a jejich prezentace na webu.
Packaging Design as a Marketing Tool and Desire to Purchase
Svetlíková, Ema ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The bachelor's thesis is focused on the packaging design of the selected company. Packaging is a powerful marketing tool since the majority of today's consumers are subject to impulse buying. The theoretical part of the bachelor's thesis begins with an explanation of marketing and branding concepts, along with customer behaviour with a link to packaging in all the mentioned areas. In the analytical part of this work, qualitative and competition research will be carried out in order to understand purchasing behaviour and create innovative proposals for packaging design in the contributions part of the thesis.
Zásady grafického designu a jejich aplikace na příkladu balení výběrové kávy
Tsitova, Darya ; Dědic, Filip (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na studii hlavních zásad při tvorbě obalového designu. V teoretické části se věnuji pojmu obalový design v segmentu výběrové kávy a grafickým principům, které se na obal dají aplikovat. V praktické části tyto principy následné uplatňuji při redesignu grafické identity pro balení značky výběrové kávy. Součástí praktické části je také analýza stavu konkrétních obalů na pražském trhu v daném odvětví.
Navržení obalového designu pro produkty papírenské firmy
Hábová, Anna ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Tato práce se zabývá propojením obalového designu s firemní identitou. Popisuje postup jeho navržení s důrazem na propojení nápadité vizuální stránky s firemní image značky. Teoretická část uvádí tuto tématiku do širšího kontextu, zároveň ale konkrétně vysvětluje základní pojmy související s firemní identitou, obalovým designem a positioningem značky. Popisuje obecný postup práce s klientem při navrhování obalu pro značku na základě jejího positioningu. V praktické části je pak na příkladu navržení obalu pro papírenskou firmu řešeno, jak podpořit firemní identitu funkčním obalem.
Produktová reklama 70. - 80. let v Československu a její návrat
Vomelová, Petra ; Vošahlíková, Pavla (vedoucí práce) ; Cebe, Jan (oponent)
Cílem práce Produktová reklama 70. 80. let v Československu a její návrat je najít odpověď na otáz co stojí úspěšným návratem produktů z , respektive produktů prodávaných v původním " " rámci kampaně RETRO Týden potravinového řetězce Lidl. Jedná se pouze o nostalgii a příjemné vzpomínky spojené s ými výrobky, nebo existují i jiné důvody, které činí toto zboží atraktivním? Odpovědi autorka práce hledá prostřednictvím sémiotické analýzy třiceti potravinových obalů tuzemských produktů přičemž porovnává patnáct produktů současných patnácti " " stejných produktů které jsou řetězci Lidl Odpovědi přináší také dotazníkové šetření přihlédnutí k historickým prostředí, ve kterém Zatímco současné obaly se snaží upoutat odlišit daný produkt od konkurenčních výrobků prostřednictvím nápaditého výrazných velké množství informací , kterých je na trhu nepřeberné množství, výrobky z víceméně neměly a jejich obaly byly velmi specifické
Branding vlastní značky s přesahem do obalového designu
Domorád, Petr ; Křemének, Jan (oponent) ; Zdařil, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem mé vlastní značky, především definováním základních a důležitých informací v daném tématu. Představí vývoj vlastní značky, její jméno, logo, barevnost, charakter a vizuální formy. Stěžejním prvkem jsou sítotiskem tištěné prototypy papírových produktů a jejich prezentace na webu.
Role obalového designu při positioningu environmentálně šetrné značky
Svobodová, Markéta ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Tato práce se věnuje oblasti obalového designu a jeho souvislostem s positioningem a segmentem ekologicky zaměřených značek. Teoretická část uvádí tyto oblasti do širšího kontextu, ale rovněž se podrobně zaměřuje na konkrétní metody a principy, jež se v nich uplatňují. V praktické části jsou pak na příkladu redesignu obalu vybraného produktu demonstrovány možnosti, jak zlepšit využití obalového designu v zájmu efektivnějšího marketingu a ekologické šetrnosti.
Efektivní výměna informací a znalostí v dodavatelském řetězci
Dejl, Vlastimil ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Název práce -- Efektivní výměna informací a znalostí v dodavatelském řetězci -- je přenesen do sektoru rychlo obrátkového spotřebního zboží, do prostředí obalového designu. V tomto prostředí je zkoumán proces uvádění nového výrobku na trh a možnosti jeho optimalizace napříč dodavatelským řetězcem. Situace na trhu nutí dodavatele neustále snižovat náklady a zkracovat dobu zpracování. Cestou, jak odolat tomuto tlaku, je efektivní výměna informací a znalostí mezi účastníky celého procesu. Práce je rozdělena do dvou částí. První se věnuje teoretickému vymezení základních pojmů a oblastí, kterým se následně věnuje část druhá, praktická. Ta blíže seznamuje se zkoumaným prostředím, analyzuje hlavní zdroje chyb a neefektivity a následně se zabývá návrhem optimalizace procesu uvádění nového produktu na trh z pohledu obalového designu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.