Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Způsoby uvedení nového produktu na trh
Mlejnek, Jiří ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavní cílem diplomové práce Způsob uvedení nového produktu na trh je doporučit manažerům společnosti Schrack Technik spol. s r.o. příhodnou marketingovou strategii pro možné zavedení nového produktu na český trh. Tímto produktem jsou různé typy nabíjecích stanic pro elektromobily. Kvůli komplexnosti hlavního cíle jsou stanoveny dva dílčí cíle, které na sebe navazují a přispívají k vypracování hlavního cíle. Prvním dílčím cílem je definovat situaci firmy na českém trhu pomocí různých typů analýz (Finanční, PESTE, SWOT a Porterova analýza 5 sil), najít silné a slabé stránky a zhodnotit potenciální hrozby a příležitosti, které by z uvedení nabíjecích stanic plynuly. Druhý dílčí cíl je zhodnotit zdali je elektromobilový průmysl atraktivní pro firmu anebo ne.
Proposal of Marketing Mix for New Product in Starting-up Company
Babičová, Kristína ; Kita, Peter (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The subject of this bachelor’s thesis is to provide a proposal of marketing mix and commercialization for a company entering market with a new product. This proposal is based on theoretical background, providing information that affect company from different angles: US market environment, introduction and promotion of a new product and company, contemporary marketing concept, and general recommendations for marketing planning. Other part of this thesis is based on current company information and its analyses, which provide us practical application of general statements. These analyses include current marketing mix, PEST analysis, competitor’s analysis and summary of this analyses. Therefore, the proposal is a result of theoretical search and practical study of the company and its environment.
Návrh řízení rizik vybraného podnikatelského subjektu
Krausová, Veronika ; Klementová, Jana (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou analýzy a zhodnocení rizik chemického výrobního družstva v oblasti jednání s dodavatelem, logistiky a skladového hospodářství při zavádění nového produktu. V první části práce jsou popsána teoretická východiska z oblasti projektového managementu, analýzy a řízení rizik, jednání s dodavatelem, logistiky a skladového hospodářství. Druhá část je věnována analýze současné situace vybraného podniku a poslední část se zabývá již konkrétním řešením, kdy jsou pomocí metody RIPRAN analyzována rizika v oblasti dodavatelsko-odběratelských vztahů při zavádění nového produktu. Cílem diplomové práce je na základě analýzy a zhodnocení rizik při zavádění nového produktu navrhnout doporučení pro snížení jednotlivých rizik v oblasti jednání s dodavatelem, logistiky a skladového hospodářství.
Rozvoj nového produktu v malém pivovaru
Ševčík, Michal ; Horáková, Věra (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj nového produktu v malém pivovaru. Na základě teoretických východisek, uvedených v první části práce, je zaměřena na zhodnocení dosavadní situace malého pivovaru. Obsahuje postupy a důležité informace pro úspěšné zavedení nového výrobku na trh.
Návrh na úpravu prvků marketingového mixu
Pajkrtová, Jana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o nově zavedené firmě, jejíž majitel vynalezl nový produkt na slackline. V teoretické části budou objasněny různé pojmy, jako například marketing, marketingový mix a jeho dílčí prvky. Dále bude popsána metodika marketingového výzkumu. V praktické části této diplomové práce bude popsána firma a bude provedena analýza vnějšího prostředí a analýza konkurence, dále analýza prvků marketingového mixu a marketingový výzkum na potenciálních zákaznících, na které firma cílí. Na základě předchozích analýz a výzkumu a jejich výsledků budou formovány návrhy na opatření ke zkvalitnění marketingového mixu podniku.
Podnikatelský plán pro uvedení nového produktu na trh
Šimečková, Vendula ; Fibingr,, Dušan (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu pro vybraný podnik. V části teoretické, jsou rozebírány témata týkající se řešené problematiky. Z části teoretické vychází část analytická, rozebírající současný stav podniku a jeho okolí. Z těchto dvou částí vychází návrh řešení, kterým je daný podnikatelský plán. Plán má sloužit vybranému podniku k posouzení vhodnosti realizace podnikatelského záměru, kterým je uvedení nového produktu na trh. Na jeho základě se podnik rozhodne, zda uvést produkt na trh.
Use of online marketing to increase product awareness
Ondřej, Lukáš
Tato bakalářská práce se zaměřuje na možnosti zviditelnění nového produktu, ubrousků do sušičky prádla, na českém trhu pomocí internetového marketingu. Při vytváření marketingového plánu jsem vycházel z podmínek a specifik českého trhu. Díky rostoucímu prodeji sušiček prádla, na českém trhu, se neustále rozšiřuje skupina potencionálních zákazníků, pro které je tento produkt zajímavý a užitečný.
Distribuce a propagace nového produktu vybrané firmy
Jirešová, Aneta
Předmětem bakalářské práce „Distribuce a propagace nového produktu vybrané firmy“ je firma Radislav Jireš, která se zabývá zakázkovou výrobou nábytku. Živnostník a majitel firmy figuruje také pod názvem Truhlářství U Břízek. Cílem této bakalářské práce je návrh efektivní distribuce a propagace pro nový výrobek vybrané firmy. Truhlářství U Břízek bude uvádět na trh svůj nový produkt – dětské kuchyňky na hraní. První část práce je zaměřena na literární rešerši k probíranému tématu, ve druhé části jsou teoretické poznatky aplikovány do praxe. Nejdříve je provedena analýza firmy a vybraného produktu a následně je zpracován návrh efektivní distribuce a propagace výrobku. Součástí je i kalkulace nákladů.
Marketing communication for newly launched products in selected market
Kambová, Lucie
Kambová, L. Marketing communication for newly launch products in selected mar-ket. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2009. Práce se soustředí na možné způsoby komunikace produktů, které jsou ve fázi zavádění na trh v závislosti na druhu rozšíření již známé značky. Stejně tak se zaměřuje na trh s dětskou kosmetikou, který slouží jako pole implementace výzkumu pro účely tématu této práce. V rámci zmíněného trhu práce určuje hlavní směry a preference a navrhuje způsoby, kterými mohou být komunikovány.
Návrh na úpravu prvků marketingového mixu
Pajkrtová, Jana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o nově zavedené firmě, jejíž majitel vynalezl nový produkt na slackline. V teoretické části budou objasněny různé pojmy, jako například marketing, marketingový mix a jeho dílčí prvky. Dále bude popsána metodika marketingového výzkumu. V praktické části této diplomové práce bude popsána firma a bude provedena analýza vnějšího prostředí a analýza konkurence, dále analýza prvků marketingového mixu a marketingový výzkum na potenciálních zákaznících, na které firma cílí. Na základě předchozích analýz a výzkumu a jejich výsledků budou formovány návrhy na opatření ke zkvalitnění marketingového mixu podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.