Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 264 záznamů.  začátekpředchozí228 - 237dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Neziskové organizace v národním účetnictví
Havlová, Marie ; Hronová, Stanislava (vedoucí práce) ; Rybáček, Václav (oponent)
Cílem práce je zmapovat dosud nepříliš probádanou oblast neziskových organizací a její podskupiny neziskových institucí sloužících domácnostem (NISD). Jde tedy především o analýzu dat ze satelitního účtu neziskových institucí, ale také nástin problémů, které jsou spojeny s jeho zaváděním. Satelitní účet zobrazuje data za neziskové organizace ze všech sektorů národního hospodářství. Práce je rozdělena do tří částí. První část se zabývá vymezením pojmů neziskové organizace a NISD, dále jsou uvedeny jejich klasifikace a způsoby statistického zjišťování. V druhé části jsou nejprve analyzovány výsledky sektoru NISD, poté také výsledky satelitního účtu neziskových institucí. Ve třetí části bylo provedeno mezinárodní srovnání výsledků neziskových organizací s Belgií, Finskem a Slovenskem. Na závěr jsou pro doplnění uvedeny ještě ukazatele za neziskové organizace z dalších i mimoevropských států.
Fundraising neziskové organizace
Novotná, Alena ; Nový, Jan (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
Fundraising je činnost, která se zabývá získáváním finančních prostředků pro neziskové organizace. Teoretická část práce zmiňuje především obecné poznatky o metodách a nástrojích fundraisingu. Tím je míněno, čím se fundraising zabývá, jaké jsou jeho strategie, metody a způsoby používání a kdo ho provádí. V praktické části je fundraisingový proces na konkrétním příkladu občanského družení Proutek následně popsán a analyzován z hlediska dosavadních fundraisingových aktivit.
Fundraising
Havel, Tomáš ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Vávrová, Hana (oponent)
Práce se zabývá ve své teoretické části popisem občanské společnosti, neziskového sektoru a neziskových organizací. Dále je charakterizován a popsána činnost fundraisingu. Práce ve své praktické části obsahuje metodický návod jak postupovat při žádosti o poskytnutí finančních prostředků ze strukturálních fondů EU prostřednictvím programu SROP.
Ekonomika a řízení neziskové organizace
Šimková, Magdalena ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Součková, Jaroslava (oponent)
Práce obsahuje definice základních pojmů z oblasti neziskového sektroru. Na praktickém příkladě konkrétní neziskové organizace je ukázána důležitost volby fungující organizační struktury. Dále je práce zaměřena praktické provázání otázek financování neziskových organizací s teorií, která byla přebrána z dostupné odborné literatury. V neposlední řadě je v práci řešena důležitost strategického plánování pro řádné a dlouhodobé fungování organizace. Toto téma je popsáno na příkladě provedené SWOT analýzy.
Facilitace v procesu strategického plánování neziskové organizace
Srbová, Hana ; Sedláková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Škarabelová, Simona (oponent)
Práce podává v metodologické části komplexní informaci o strategickém plánování v neziskových organizacích a o facilitaci strategického plánování, v rámci případové studie popisuje a zkoumá strategické plánování za pomoci facilitátora v Nadaci barokního divadla zámku Český Krumlov. S ohledem na specifika neziskových organizací oproti ziskovému sektoru jsou na základě syntézy teoretických a praktických poznatků v závěru práce vybrány kritické oblasti strategického plánování, na které by měl management neziskových organizací zaměřit svou pozornost s cílem zkvalitnit součinnost facilitátora a neziskové organizace a zvýšit účinnost strategického plánování vzhledem k vynaloženým nákladům, času a úsilí.
Komunikace s médii a publicita neziskové organizace
Dolejšová, Lea ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Komunikace s médii a publicita neziskové organizace Diplomová práce bude sledovat komunikaci s médii, publicitu a propagaci v neziskové organizaci. Cílem je provedení analýzy řízení komunikace s médii, komunikační strategie ve vybrané neziskové organizaci a nástin možných forem publicity a propagace v neziskových organizacích.
Účetnictví a financování nadací a nadačních fondů
Plocová, Irena ; Takáčová, Hana (vedoucí práce)
Práce se zabývá neziskovými organizacemi, především nadacemi a nadačními fondy. V teoretické části se věnuje charakteristice jednotlivých nestátních neziskových organizací. Dále se zaměřuje na problematiku účetnictví nadací a nadačních fondů a provádí rozbor struktury zdrojů, majetku, nákladů, výnosů, výdajů a příjmů. Praktická část je zaměřena na účetnictví, financování a hospodaření Nadačního fondu Českého rozhlasu.
Fundraising neziskové organizace
Rulík, Michal ; Nový, Jan (vedoucí práce)
K tomu, aby mohly neziskové organizace naplňovat svá poslání, potřebují získat dostatečné množství finančních prostředků. Této problematice se věnuje fundraising. Fundraising je nedílnou součástí neziskových organizací a je třeba, aby tomuto oboru byla věnována značná pozornost.
Marketing neziskových organizací
Špaňhelová, Radka ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Trhlínová Khendriche, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingem nestátních neziskových organizací. Teoretická část obsahuje nastínění situace NNO v ČR, analyzuje marketingové nástroje a poukazuje na význam jejich využívání organizacemi neziskového sektoru. Praktická část je věnována komunikační strategii konkrétního občanského sdružení.
Metody řízení nadnárodních nevládních neziskových organizací
Slámová, Daniela ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Jetmar, Marek (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou financování neziskových organizací. Konkrétně jednou z jeho způsobů, tzv. sociálním podnikáním. Neziskové organizace jsou většinou odkázány na granty, u kterých si nikdy nemohou být jisté, zda se jim je podaří získat a je tím tak ohrožena jejich dlouhodobá udržitelnost a stabilita. Cílem mé práce je přiblížit sociální podnikání, neboť toto zatím není v České republice (hlavně mezi neziskovými organizacemi) moc známé. A především ukázat jeho užitečnost a využitelnost při zajišťování dlouhodobé finanční stability neziskových organizací. Hlavním přínosem této diplomové práce by mělo být rozšíření povědomí o sociálním podnikání a o důležitosti používání marketingu v neziskových organizacích. Vedle teoretických poznatků se výše zmíněné cíle pokusím přiblížit i sestavením konkrétního marketingového plánu pro konkrétní mezinárodní neziskovou organizaci. Touto neziskovou organizací je International Young Naturefriends (IYNF). Jelikož téma sociálního podnikání není zatím moc rozšířené, čerpám v této práci hlavně z materiálů poskytnutých mezinárodní neziskovou organizací Nonprofit Enterprise and Self-sustainability Team (NESsT).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 264 záznamů.   začátekpředchozí228 - 237dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.