Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití nástrojů projektového managementu při řízení IT projektů
Hrušková, Eliška ; Janošek, Dominik (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití metod projektového managementu v praxi. V první části je popsáno teoretické pozadí projektu, jeho fáze, potřebné metody a ostatní důležité informace. Ve druhé části je blíže popsána firma Garrett Advancing Motion, ve které je projekt realizován, společně se stavem před realizací projektu. Hlavní téma této práce je v návrhové části, kde je využito nástrojů projektového managementu při realizaci rozšiřování interní znalostní báze SharePoint.
Využití projektového řízení při vývoji aplikace ve firmě
Pavliňák, Lukáš ; Janoušek, Petr (oponent) ; Širáňová, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na využití metod projektového řízení při vývoji aplikace ve firmě. První část se věnuje teoretické pojmy a metody, které jsou použity v návrhové části. Analytická část popisuje současný stav společnosti AUTOCONT a.s., ve které je projekt realizován a způsob, jak jsou zde projekty vedeny. Je zde také popsán samotný projekt, na který se vztahuje návrhová část práce, kde jsou využity nástroje projektového managementu pro vývoj aplikace do podnikového informačního systému Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Využití nástrojů projektového managementu při řízení IT projektů
Hrušková, Eliška ; Janošek, Dominik (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití metod projektového managementu v praxi. V první části je popsáno teoretické pozadí projektu, jeho fáze, potřebné metody a ostatní důležité informace. Ve druhé části je blíže popsána firma Garrett Advancing Motion, ve které je projekt realizován, společně se stavem před realizací projektu. Hlavní téma této práce je v návrhové části, kde je využito nástrojů projektového managementu při realizaci rozšiřování interní znalostní báze SharePoint.
Neverbální komunikace jako jedno z kritérií při přijímání pedagogických pracovníků
Fišnarová, Monika ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
5 ABSTRAKT: Znalost jednotlivých prvků neverbální komunikace je velkým přínosem při ověřování předkládaných informací a otevření možností dalších pohledů na osobnostní rysy a povahové vlastnosti sledovaných jedinců. Tyto znalosti lze s úspěchem využít při přijímání nových pedagogických pracovníků v předškolním vzdělávání. A to jako jedno z hodnotících kritérií, které pomůže zjistit žádoucí povahové rysy budoucích pedagogických pracovníků potřebných pro úspěšnou pedagogickou činnost a zároveň může odhalit nežádoucí, skrývané a problematické vlastnosti daného jedince. Cílem této práce je zjistit, které projevy neverbální komunikace ředitelky mateřských škol preferují při přijímání pedagogických pracovníků. Na základě hodnocení dotazníkového šetření a osobních interview vznikla rukověť neverbální komunikace (pomůcka při přijímání pedagogických pracovníků) s vysvětlením nejdůležitějších prvků neverbální komunikace. Jako takový může následně sloužit při přijímacích řízeních. KLÍČOVÁ SLOVA: Neverbální komunikace, prvky neverbální komunikace, pedagogický pracovník, předškolní vzdělávání, přijímací řízení, kritéria, rukověť
Teaching English Through English: Giving Instructions at A1-A2 level students
Mertová, Sára ; Uličná, Klára (vedoucí práce) ; Žďárek, Karel (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl představit zásady a techniky instruování v hodinách angličtiny a jejich praktické použití. Připomíná důležitost jasných a srozumitelných instrukcí a to, jak ovlivňují porozumění studentů. Teoretická část této práce popisuje obecná pravidla zadávání instrukcí a zaměřuje se na techniky zadávání instrukcí vhodné pro učební styly studentů. Také se věnuje tomu, jak jazyk instrukcí přizpůsobit studentům na jazykové úrovni A1 - A2. Praktická část se zaměřuje na akční výzkum, ve kterém autorka aplikuje výše uvedené principy. Cílem praktické části je autorčino zdokonalení se v zadávání instrukcí. Výsledky akčního výzkumu ukazují, že studenti lépe rozumí instrukcím, když je vyučující přizpůsobí jejich jazykové úrovni a když instrukce zadává pomocí rozmanitých verbálních i neverbálních technik. Klíčová slova: Osvojování jazyka, comprehensible input - srozumitelný jazykový vstup, jazyk instrukcí, porozumění studenty, učební styly, gesta, akční výzkum, instrukce
Teaching English Through English: Giving Instructions at A1-A2 level students
Mertová, Sára ; Uličná, Klára (vedoucí práce) ; Žďárek, Karel (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl představit zásady a techniky instruování v hodinách angličtiny a jejich praktické použití. Připomíná důležitost jasných a srozumitelných instrukcí a to, jak ovlivňují porozumění studentů. Teoretická část této práce popisuje obecná pravidla zadávání instrukcí a zaměřuje se na techniky zadávání instrukcí vhodné pro učební styly studentů. Také se věnuje tomu, jak jazyk instrukcí přizpůsobit studentům na jazykové úrovni A1 - A2. Praktická část se zaměřuje na akční výzkum, ve kterém autorka aplikuje výše uvedené principy. Cílem praktické části je autorčino zdokonalení se v zadávání instrukcí. Výsledky akčního výzkumu ukazují, že studenti lépe rozumí instrukcím, když je vyučující přizpůsobí jejich jazykové úrovni a když instrukce zadává pomocí rozmanitých verbálních i neverbálních technik. Klíčová slova: Osvojování jazyka, comprehensible input - srozumitelný jazykový vstup, jazyk instrukcí, porozumění studenty, učební styly, gesta, akční výzkum, instrukce
"Instrukcí neb Krátké naučení mladému hospodáři" Šimona Lomnického z Budče
Heřmanská, Kateřina ; Matějec, Tomáš (vedoucí práce) ; Andrlová Fidlerová, Alena (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje především na problematiku edičního zpracování tištěného textu z konce 16. století, prováděné úpravy v rámci hláskosloví, pravopisu, interpunkce, gramatických jevů a syntaxe v daném textu, vypořádává se problematikou rozkolísanosti určitých jevů jako je například vokalická kvnatita nebo odlišný pravopis velkých písmen oproti dnešnímu usu. V rozboru pak analysuje život Šimona Lomnického z Budče a jeho kontroversní osobnost, která po několik desetiletí vyvolávala odpor literárních vědců pro svou bezcharakternost a která byla očištěna až v počátku 20. století. Dále se soustředí na literární a jazykový rozbor textu editovaného díla v kontextu děl stejného žánru a zkoumá míru adaptovanosti z populární mravoučné knihy.
"Instrukcí neb Krátké naučení mladému hospodáři" Šimona Lomnického z Budče
Heřmanská, Kateřina ; Matějec, Tomáš (vedoucí práce) ; Andrlová Fidlerová, Alena (oponent)
The abstract The main aim of the thesis is preparation of the edition of an educational text by Simon Lomnický from Budeč. My work is aimed on the adaptation and analyse of a moralizing text by Lomnicky. I have analysed his book, Instruction or The short eduction for young hundsman, her evolution during three centuries, differences among editions from 16th, 18th and 19th century and her dependence on source book, The sentences and educations of the great philosophes. The reflection of Lomnicky's life has been changing very fast and dramatically, I have tried to find out reasons of peremptory changes. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.