Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 115 záznamů.  začátekpředchozí98 - 107další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vzdělávání dospělých v České Republice: Výstupy z šetření Adult Education Survey 2011
Český statistický úřad
Publikace přináší přehled základních výstupů z mezinárodního šetření o vzdělávání dospělých Adult Education Survey (AES) 2011, které v evropských státech mapuje zapojení dospělé populace do vzdělávání. Nabízí stručný přehled účasti české a evropské populace ve formálním a neformálním vzdělávání, který interpretuje v kontextu národních vzdělávacích systémů a politik.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Další vzdělávání matek na rodičovské dovolené v Českých Budějovicích
MOTYSOVÁ, Adéla
Práce se zabývá problematikou vzdělávání žen na rodičovské dovolené. Teoretická část charakterizuje vzdělávání dospělých, cíle, metody, typy vzdělávání a jejich specifika. Dále se zaměřuje na cílovou skupinu žen na rodičovské dovolené, konkrétně na právní úpravu tohoto období, psychologické aspekty, jejich motivaci k rozvoji znalostí a jejich postavení na trhu práce, po návratu z rodičovské dovolené. Výsledkem práce je zjištění, že současná situace není příliš optimistická, ale díky Evropských sociálních fondů, které neziskovým organizacím finančně vypomáhají, můžeme očekávat v budoucnu pozitivní vývoj tohoto problému. Praktická část se zaměřuje na konkrétní instituce, které reagují na nejdůležitější potřeby žen, které čeká návrat do zaměstnání. Díky těmto institucím mají ženy na rodičovské dovolené možnost překonat bariéry, vzdělávat se a tím i získat stabilní a vhodné zaměstnání. Nabídka v Českých Budějovicích je bohatá, proto když se žena vzdělávat chce a má oporu ze strany rodiny a okolí, možností má mnoho
Vzdělávací aktivity vybrané společnosti
Kořínková, Eliška ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce na téma Vzdělávací aktivity vybrané společnosti se zabývá programem pro absolventy České pojišťovny s názvem ČP Naděje. Práce je členěna do pěti kapitol. První kapitola je věnována vysvětlení pojmů lidské zdroje a lidský kapitál a charakteristice personální práce. Následuje odvození významu lidských zdrojů pro organizaci díky propojení s poznatky o organizačních strukturách. Druhá kapitola se zabývá vzděláváním dospělých. Obsah této kapitoly tvoří východiska procesu učení a určení místa podnikového vzdělávání ve vzdělávací soustavě. Třetí kapitola je zaměřena na podnikové vzdělávání. Prostor je věnován také personálnímu plánování a získávání a výběru pracovníků, které předcházejí personální činnost v podobě vzdělávání a rozvoje pracovníků. Čtvrtá kapitola obsahuje charakteristiku České pojišťovny jako společnosti. Jsou zde uvedeny též informace o personálním útvaru České pojišťovny a jeho činnostech. Pátá, poslední kapitola pojednává o programu pro absolventy vysokých škol ČP Naděje. Kapitola popisuje podobu a vývoj programu. Dále jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření provedeného mezi účastníky programu. Závěr práce obsahuje srovnání programu ČP Naděje s programem pro absolventy konkurenční společnosti.
Evropský sociální fond v souvislosti se vzděláváním dospělých
ČEJKA, Václav
Cílem práce bylo zanalyzování současných možností vzdělávání dospělých z prostředků Evropského sociálního fondu, zhodnocení přínosu tohoto vzdělávání v souvislosti s nezaměstnaností. Byla provedena komparace možností vzdělávání dospělých programovacího období 2004 - 2006 a programovacího období 2007 - 2013 a navržena řešení pro zlepšení implementace projektů v rámci Evropského sociálního fondu.
Názory pracovníků v sociální oblasti na další vzdělávání v jihočeském kraji
CANTILLOVÁ, Klára
Bakalářské práce se zabývá zmapováním názorů pracovníků v sociální oblasti na další vzdělávání v Jihočeském kraji. Další vzděláním je zde myšleno především vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, kdy je zaměstnavatel povinen zaměstnanci zabezpečit sociálnímu pracovníkovi další vzdělání v rozsahu 24 hodin za kalendářní rok. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část se zabývá teoretickým pracovnám tématu dalšího vzdělávání, požadavků kladených na pracovníky v sociální oblasti a motivace k dalšímu vzdělání. Část druhá je koncipována jako část praktická, která obsahuje interpretaci výsledků prováděného výzkumu.
Návrh aktualizovaných výukových modelů‚ rozvinutí metody počítačem podporované výuky (e-learning) a zavedení evaluačních mechanizmů pro celoživotní vzdělávání v oblasti životního prostředí („E-V-Learn“): Metodika evaluace programů environmentální výchovy
Centrum pro otázky životního prostředí, Univerzita Karlova v Praze, Praha ; Činčera, Jan
Předložená metodika je určena pro pracovníky veřejné správy, kteří rozhodují o distribuci finančních prostředků na podporu formální a neformální environmentální výchovy. Cílem metodiky je vymezit základní terminologii pro evaluaci programů environmentální výchovy, popsat základní fáze evaluačního cyklu, charakterizovat alternativní postupy při evaluaci programů a identifikovat základní požadavky na evaluační výzkum.
Návrh aktualizovaných výukových modelů‚ rozvinutí metody počítačem podporované výuky (e-learning) a zavedení evaluačních mechanizmů pro celoživotní vzdělávání v oblasti životního prostředí („E-V-Learn“): Metodika tvorby textů v otevřeném internetovém prostoru pro vysokoškolské vzdělávání formou e-learningu
Centrum pro otázky životního prostředí, Univerzita Karlova v Praze, Praha ; Dlouhá, Jana ; Dlouhý, Jiří
Metodika je určena pedagogům, kteří chtějí používat při své práci wiki. Seznamuje s prostředím wiki, zabývá se různými možnostmi aktivního využití, přináší návody na využití existujících wiki prostředí i na výběr a instalaci prostředí vlastního včetně některých jeho vylepšení. Do metodiky byla zahrnuta i problematika autorského práva.
Návrh aktualizovaných výukových modelů‚ rozvinutí metody počítačem podporované výuky (e-learning) a zavedení evaluačních mechanizmů pro celoživotní vzdělávání v oblasti životního prostředí („E-V-Learn“)
Centrum pro otázky životního prostředí, Univerzita Karlova v Praze, Praha
Cílem tvorby e-learningových kurzů bylo vytvořit institucionální předpoklady pro interdisciplinární výuku formou e-learningu sdílenou různými VŠ obory a institucemi. Byly vytvořeny metodiky pro tvorby e-learningových projektů, ověřeny specifické nástroje a pedagogické postupy spojené s touto formou výuky. Projekt vytvořil podmínky pro realizaci výuky formou e-learningu především na úrovni vysokých škol, ale je použitelný i pro jiné cílové skupiny. V rámci projektu byla založena široká národní a mezinárodní spolupráce, která je založena na dobrovolnosti, otevřenosti a dostupnosti. CD-ROM obsahuje přílohy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 115 záznamů.   začátekpředchozí98 - 107další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.