Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 101 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální podnikání jako společensky odpovědné a udržitelné podnikání
Vilímovská, Magdaléna ; Dohnalová, Marie (vedoucí práce) ; Deverová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na porovnání konceptu sociálního podnikání s konceptem společenské odpovědnosti a udržitelnosti firem. Teoretická část se zabývá občanským sektorem, sociální ekonomikou, sociálním podnikáním a společenskou odpovědností a udržitelností firem. V empirické části je nejprve provedeno porovnání principů a indikátorů sociálního podnikání s evropskými standardy udržitelnosti ESRS. Následně jsou témata a oblasti těchto standardů identifikována prostřednictvím analýzy u konkrétních aktivit tří vybraných sociálních podniků. Výzkum má za cíl zjistit zda, a případně jak, se shodují aktivity sociálních podniků se zásadami společenské odpovědnosti a udržitelnosti firem dle evropských standardů udržitelnosti ESRS. Výsledky výzkumu ukazují, že zkoumané sociální podniky ve všech tematických oblastech environmentálního, sociálního a ekonomického pilíře skrze své aktivity společenskou odpovědnost a udržitelnost podle daných kritérií naplňují.
Aplikace CSR aktivit ve vybrané společnosti
HALMLOVÁ, Karolína
Cílem této diplomové práce je vymezit základní oblasti společenské odpovědnosti firem z teoretického pohledu. Následným cílem práce je zhodnocení stavu společenské odpovědnosti ve vybrané společnosti a aplikování jednotlivých principů v podnikové praxi. Součástí zhodnocení je provedení individuálních rozhovorů pro doplnění dříve zjištěných teoretických znalostí, za účelem zodpovězení komplexního vnímání společenské odpovědnosti ve firmě a vliv CSR aktivit na strategie vybrané společnosti.
Společenská odpovědnost - strategie ve vztahu k odběratelům
ČTVERÁČKOVÁ, Klára
Hlavním cílem této diplomové práce je vypracovat návrhy a doporučení, jak zlepšit strategii společenské odpovědnosti ve vztahu k odběratelům ve vybrané organizaci. Teoretická část shrnuje informace, které jsou potřebné k pochopení dané problematiky. Čtenář je zde seznámen se základními pojmy, jako je společenská odpovědnost, zájmové skupiny nebo s tím, jaké jsou strategie ve vztahu k odběratelům. Praktická část je zaměřena na analýzu strategie společenské odpovědnosti ve společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., konkrétně ve vybrané agentuře Jižní Čechy a Vysočina. Nejprve je společnost krátce charakterizována. Dále je zanalyzována strategie společenské odpovědnosti ve společnosti. Následně je provedeno dotazníkové šetření u odběratelů společnosti, kde je zjišťováno jejich povědomí o společensky odpovědných činnostech prováděných firmou. Na základě analýzy a dotazníkového šetření jsou v závěru práce vytvořeny návrhy a doporučení, které by mohly přispět ke zlepšení současné strategie společenské odpovědnosti.
Vliv CSR na podporu image značky
Maršál, Jakub ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem a zkoumá, jak tato odpovědnost pomáhá ke zlepšení image firmy. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické se věnuje historii CSR, definování důležitých pojmů a představuje vývoj teoretického pojetí společenské odpovědnosti. V praktické části probíhá analýza dotazníkovým šetřením, které zkoumá preference respondentů v této oblasti a zjišťuje, zda CSR aktivity pomáhají ke zlepšení image firmy. Závěrem práce hodnotí zjištěné údaje a navrhuje možné úpravy, které by pomohly v dané oblasti.
Komunikační strategie společnosti IKEA v oblasti CSR v letech 2019-2021
Dvořáková, Markéta ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií společnosti IKEA v oblasti CSR na českém trhu v letech 2019-2021. V teoretické části jsou ucelené teoretické podklady k tématu zaměřené na společenskou odpovědnost firem a komunikační strategii. Praktická část je již zaměřena na globální nábytkářskou společnost IKEA. Práce nejprve popisuje zvolené výzkumné metody. Dále nabízí krátké představení společnosti a její strategii v oblasti společenské odpovědnosti. Popsán je nejen její současný přístup, který shrnuje dokument "People & Planet Positive" aktualizovaný v roce 2018, ale i cestu firmy do té doby. Následná analýza komunikační strategie ve zvoleném období předkládá podrobný popis 9 největších CSR kampaní, ale i menší témata z této oblasti komunikace. Součástí analýzy je i rozhovor s PR Leaderem IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko, který pomohl ucelit obraz o přístupu firmy k CSR komunikaci. V závěru práce lze nalézt i výzkum formou dotazníkového šetření, které bylo vedeno za účelem zjištění názorů spotřebitelů na zkoumanou problematiku.
Rozvoj společenské odpovědnosti na vybraných soukromých vysokých školách ekonomického zaměření v České republice
Bittner, Jan
Diplomová práce řeší problematiku společenské odpovědnosti na soukromých vysokých školách ekonomického zaměření v České republice. Na základě klasifikace a hodnocení CSR aktivit ve vybraných subjektech, kterých bylo dosaženo prostřednictvím kvalitativního výzkumu (analýzy současného stavu) v souladu s normou ISO 26000, bylo navrženo začlenění principů společenské odpovědnosti do řízení organizace a CSR reporting. Oblast CSR by rovněž měla být zahrnuta ve studijních plánech formou vlastního předmětu. Doporučení také míří do oblastí komunikace se zainteresovanými skupinami, životního prostředí a angažovanosti v komunitách.
Vnímání společenské odpovědnosti vysoké školy z pohledu zainteresované strany
Vránová, Lucie
Vránová, L. Vnímání společenské odpovědnosti vysoké školy z pohledu zainteresované strany. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. V bakalářské práci je řešeno téma vnímání společenské odpovědnosti Mendelovy univerzity v Brně místní komunitou, kterou tvoří obyvatelé žijící v městské čtvrti Černá Pole. Cílem práce je zhodnotit stav informovanosti místní komunity o aktivitách třetí role univerzity. Data jsou získána prostřednictvím primárního výzkumu, který je založen na normě ISO 26 000. V práci je zhodnoceno, které komunikační kanály jsou pro Mendelovu univerzitu v Brně nejefektivnější. Na základě provedených analýz jsou pro Mendelovu univerzitu v Brně vytvořena doporučení, jakým způsobem by mohla komunikovat s místní komunitou.
Potenciál rozvoje Fair trade v České republice
Tlolková, Michaela
Tlolková, M., Potenciál rozvoje Fair trade v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Diplomová práce je zaměřena na fair trade v České republice. První část se za-bývá hlavními myšlenkami a principem fungování férového obchodu a jeho organi-zacemi, se způsobem certifikací a podmínkami jejich udělení. Podrobněji zkoumá fungování v českém prostředí a přibližuje principy a způsob začlenění fair trade do společenské odpovědnosti, komunikační nástroje, oblasti působení a nákupní zvyk-losti spotřebitelů. Průzkum sestává ze zdrojů, jako jsou výroční zprávy a veřejné průzkumy a dále hloubkové rozhovory se zaměstnanci organizací spjatých s fair trade v ČR. Dále je provedeno srovnání se zahraničními subjekty a pomocí marke-tingových a manažerských metod (SWOT, EFE a IFE matice, Ansoffova matice, Triple Bottom Line) jsou navrženy možnosti dalšího rozvoje fair trade, hlavně výchova bu-doucích odpovědných spotřebitelů (kampaň Fairtradové školy) a navržena další do-poručení, například stanovování SMART cílů a zpracování podrobnějších výročních zpráv.
Společenská odpovědnost ve vybraných nemocnicích Olomouckého kraje
Šauerová, Martina
Diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti ve vybraných zdravotnických zařízeních v Olomouckém kraji. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, které se společenskou odpovědností souvisí. Zejména se jedná o zainteresované skupiny, podnikatelskou etiku a firemní filantropii. Vlastní část práce se zabývá analýzou současného stavu společenské odpovědnosti tří zdravotnických zařízení. Po vyhodnocení jejich stávající společenské odpovědnosti jsou v závěru práce navržena konkrétní doporučení a opatření v oblasti CSR, která by v případě jejich implementace mohla zkoumaným subjektům pomoci v jejich další činnosti.
Corporate social responsibility of microbreweries
Podškubková, Liliana
Podškubková L. Společenská odpovědnost minipivovarů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce je zaměřena na společenskou odpovědnost minipivovarů. Hlavním cílem bakalářské práce bylo navrhnout doporučení vybranému minipivo-varu na základě sekundárního a kvalitativního výzkumu, a porovnání s vybraným Irským minipivovarem. Literatura o společenské odpovědnosti a minipivovarech byla nastudována a použita jako podklad pro praktickou část. Pro vnitřní prostředí zvoleného Českého a Irského minipivovaru, byla použita originální CSR analýza strukturovaná ISO 26000 normou. Minipivovary byly porovnány pro lepší poro-zumění problematiky. Bylo zjištěno, že vybrané minipivovary mají podobné CSR aktivity, ale Český pivovar je v rámci společenské odpovědnosti lepší. Pro externí prostředí byla použita PESTE analýza, kde byly zjištěny hrozby a příležitosti. Záro-veň byly prozkoumány podobné firmy s dobrou recenzí na CSR. Na základě všech faktorů bylo zjištěno, že Český pivovar neposkytuje upozornění o nezodpovědné konzumaci alkoholu na obalech ani webových stránkách, nepoužívá LED zářivky a tudíž nešetří s energií, a že zaměstnanci mají jen pár benefitů. Pro tyto problémy byly navrhnuty doporučení, které byly ekonomicky interpretovány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 101 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.