Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 80 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Editor anotací pro WYSIWYG textové editory napsané v jazyce JavaScript
Kleban, Martin ; Schmidt, Marek (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou možností tvorby rozšíření pro WYSIWYG textové editory napsané v jazyce JavaScript (TinyMCE, CKEditor, NicEdit, jWYSIWYG) a popisuje návrh editoru anotací jako rozšíření pro zvolené editory. Editor strukturovaných anotací byl implementován pro WYSIWYG editor TinyMCE a obsahuje vlastní řešení uživatelského rozhraní bez použití složitých univerzálních knihoven. V závěru jsou shrnuty získané poznatky z analýzy WYSIWYG editorů a implementace editoru anotací.
Komponent pro sémantické obohacení
Doležal, Jan ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá komponentou pro sémantické obohacení textu (SEC), která ve vstupním textovém dokumentu nebo vertikálním textu vyhledá entity (např. osoby nebo místa) a informace o nich vrátí na výstup. Cíle této komponenty jsou vytvoření jednotného rozhraní pro nástroje rozpoznávající entity v textu, umožnění paralelního zpracování dokumentů, úspora operační paměti při využívání znalostní báze a zrychlení přístupu k jejímu obsahu. K tomu byl specifikován výstup pro nástroje rozpoznávající entity v textu, implementován nástroj pro uložení předzpracované znalostní báze do sdílené paměti a při tvorbě komponenty bylo využito schéma klient-server.
Anotační doplněk pro Internet Explorer
Pěnkava, Pavel ; Kouřil, Jan (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou rozšíření prohlížeče Internet Explorer pro vytváření anotací. Je v ní popsán návrh rozšíření a následná implementace řešení. Dále obsahuje vyhodnocení ostatních použitelných technologií pro tvorbu rozšíření spolu s jejich výhodami a nevýhodami. Doplněk je určen pro spolupráci s anotačním serverem projektu 4A Framework (Annotations Anywhere, Annotations Anytime). Formát komunikace mezi nimi tedy vychází ze specifikací projektu.
Anotace ve WYSIWYG textových editorech
Loukota, Petr ; Kouřil, Jan (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem oprav a vylepšení dostupného editoru anotací a jejich implementací. Editor anotací pro WYSIWYG textové editory je napsán v jazyce JavaScript a vyvíjen v prostředí editoru TinyMCE. Je nezávislý na webovém prohlížeči a v budoucnu jej bude možné použít s dalšími WYSIWYG editory jako CKEditor či Aloha. Návrh je zaměřen na manipulaci s atributy typů, zabývá se však i novým konceptem nastavení editoru anotací. Součástí řešení je také zpracování nabídek anotací zasílaných serverem. Tato práce popisuje návrh a implementaci zmíněných vylepšení a ve svém závěru se věnuje možnostem dalšího vývoje.
Anotační doplněk pro Firefox
Trhlík, Jiří ; Schmidt, Marek (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje anotace a proces vytváření doplňku pro Mozilla Firefox. Tyto problémy stručně popisuje a zaměřuje se na návrh a implementaci doplňku, který dokáže vytvářet a ukládat strukturované anotace.
Webový nástroj pro přehrávání a anotaci BAGu
Omacht, Martin ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací webové aplikace pro přehrávání a anotaci multimediálních dat ze souborů ve formátu BAG. Vytvořené anotace jsou určeny pro trénování umělé inteligence do robotických systémů. Výsledná aplikace je implementována s pomocí knihovny React pro tvorbu uživatelského rozhraní a frameworku Django pro REST API na straně serveru. Celá aplikace je kontejnerizovaná pomocí nástroje Docker. V práci je popsán formát BAG, rozebrány moderní knihovny pro tvorbu webových aplikací a představeny existující řešení pro anotaci dat nebo přehrávání BAG souborů. Dále je představen návrh aplikace a popsána její implementace. V rámci práce také vznikla samostatná knihovna rosbag_pyreader, která slouží pro čtení BAG souborů s náhodným přístupem. Výsledná aplikace umožňuje zobrazovat a anotovat 2D a 3D data z více robotických senzorů zároveň a anotace následně exportovat ve formátu JSON.
Vytvoření počítačové hry pro získání anotací
Šujan, Tomáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Úkolem této bakalářské práce je vytvoření herní aplikace pro mobilní operační systém Android, za účelem získávání obrazových anotací. Hlavním účelem aplikace je zjednodušení a vylepšení tohoto procesu, rozšíření anotací a poskytování zábavy uživatelům. Implementace aplikace proběhla s použitím programovacích jazyků Android pro klientskou část a PHP pro serverovou část.
Studie frameworku Lombok
Paštrnák, Ján ; Müller, Petr (oponent) ; Letko, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje frameworku Lombok a jeho využití pro vývoj Java programů. Framework Lombok umožňuje generování primitivního, často se opakujícího kódu, během překladu anotovaného kódu. Pomoci anotací programátor specifikuje, co a kde má framework při překladu generovat. Tato práce se zabývá vysvětlením základních principů frameworku a návrhem testů, které ukážu praktické aspekty jeho použití při tvorbě Java programů. Důraz je kladen zejména na odhad ušetřeného času vývoje prostřednictvím Lomboku, studium jeho vlivu na proces překladu a testování integrace frameworku se třemi vývojovými prostředími - NetBeans, Eclipse a InteliJ IDEA. Práce tak shrnuje pozitiva i negativa využití tohoto frameworku v praxi.
Verifikovaná knihovna datových struktur
Rychnovský, Jan ; Holík, Lukáš (oponent) ; Lengál, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá metodikou psaní verifikovaných programů pomocí nástroje VCC. Zmíněná metodika je založena na principu doplnění kódu programu o anotace, jež poskytují specifikaci požadované funkcionality. Nástroj VCC pak prostřednictvím formálních metod určí zda zdrojový kód splňuje danou specifikaci či ne. V první části práce je popsána formální verifikace a zmíněny tři základní přístupy k ní. Následně jsou popsány problémy splnitelnosti výrokových formulí (SAT) a splnitelnosti formulí v teoriích predikátové logiky (SMT). Práce se dále věnuje popisu verifikačního nástroje VCC, jeho funkčnosti, metodice, syntaxi a sémantice příkazů jeho anotačního jazyka BoogiePL. Druhá část textu je zaměřena na popis návrhu a implementace verifikované knihovny datových struktur obsahující jednosměrný, dvousměrný a kruhový seznam, binární vyhledávací strom a Treiberův zásobník. Závěr práce diskutuje získané poznatky o programovací metodice založené na psaní verifikovaného kódu.
Voice Sample database design for speech recognition purposes
Grobelný, Petr ; Malý, Jan (oponent) ; Pfeifer, Václav (vedoucí práce)
This thesis deals with problems of speech recognition and creation of speech corpus, which will serve as a training or testing data for speech recognition system. Mentioned corpus is designed as a corpus of read speech. In theoretical part reader is acquainted with the term Speech Recognition and then is more deeply introduced to the problems. The practical part consists of a detailed description of read speech database creation. The very corpus is then presented on the attached data carrier. In the last part there is a documentation of the read speech corpus presented.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 80 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.