Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 73 záznamů.  začátekpředchozí64 - 73  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Venture Capital and Private Equity. Communication strategy
Štrama, Patrik ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Kursová, Petra (oponent)
Private equity, nebo soukromý kapitál, je specifickým způsobem financování podniku, kdy prostředky směrují do základního kapitálu firem a neovlivňují cash-flow podniku. Práce poskytuje základní informace o fungování soukromého kapitálu a přehled o trhu private equity v České republice. Jedním ze základních problémů na českém trhu v současnosti je nedostatečná propagace soukromého kapitálu. Komunikační činnost CVCA (The Cech Venture Capital and Private Equity Association), která zastřešuje propagaci a šíření osvěty na českém trhu, má totiž v současné době mnohé nedostatky. Proto bylo základním cílem této práce vytvořit návrh komunikační strategie pro CVCA. Identifikované jsou hlavní cílové skupiny, nástroje a způsoby komunikace, které by měli vést k intenzívnějšímu šíření informací o venture capital a private equity.
Corporate governace a její právní rámec
Březina, Václav ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Zadražilová, Dana (oponent)
Práce se zabývá problematikou správy a řízení společností a právního rámce, který tuto oblast upravuje. Nejprve je probrán historický vývoj této oblasti, následně jsou podrobně popsány klíčové právní normy, které oblast corporate governance upravují. Jádro práce se orientuje na problematiku selhání mechanismů, které zavdaly příčinu současné finančně-ekonomické krizi, podrobně popisuje jednotlivá selhání a rozebírá budoucí trendy v oblasti finanční regulace, které by těmto selhání měly zabránit.
Automotive Corporate Strategy in CEE
Kadlecová, Petra ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Seydlitz, Christian (oponent)
Diplomová práce zobrazuje stav českého automobilového průmyslu. Poukazuje na trendy automobilového průmyslu v České republice v krátkém teoretickém představení. Poukazuje obzvláště na trend budoucí rostoucí konkurence z rychle se rozvíjejících zemí, problém rostoucích cen surovin či limity ze strany úřadů, které prosazují omezení výfukových plynů. Společnosti v automobilovém průmyslu reagují na tyto problémy a omezení. V diplomové práci byly získány relevantní informace o stavu a reakcích českých společností, které působí v oblasti automobilového průmyslu, v dobách ekonomické krize. Práce popisuje strategickou reakci automobilových společností a odpovídá na hlavní otázku: Jak bude vypadat situace v českém automobilovém průmyslu po skončení ekonomické krize.
Daňová soustava Německa a srovnání s Českou republikou
Jarka, Igor ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Švihlíková, Ilona (oponent)
Tématem bakalářské práce je Daňová soustava Německa a srovnání s Českou republikou.Za cíl práce je stanovena analýza daňové soustavy Spolkové republiky Německo, jejích jednotlivých složek a závěrečné srovnání s Českou republikou. Práce rozebírá daňové reformy, daň z příjmu a ostatní přímé daně. Sociální zabezpečení a zdravotní pojištění.Dále nepřímé daně, DPH, spotřební daně. Nedílnou součástí je závěrečné srovnání obou daňových systémů.
Konkurenceschopnost české pracovní síly
Reinoso, Filip ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Důležitost lidského faktoru v rámci globální soutěže o zdroje ekonomického růstu neustále roste. To je zapříčiněno nejen stárnutím populace ve vyspělých zemích, ale i nedostatkem kvalifikované pracovní síly. Na základě komparativní anylýzy provedené v této práci bylo zjištěno, že největším problémem české pracovní síly je nedostatek kvalifikovaných pracovníků. To je zapříčiněno nízkým podílem vysokoškolsky vzdělaných obyvatel ve srovnání s ostatními zeměmi Evropské unie. Chce-li si Česká republika zajistit konkurenceschopnost musí více investovat do lidského kapitálu.
Využití Web 2.0 aplikací v Marketingu
Kiselá, Veronika ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Franc, Daniel (oponent)
Tato práce zkoumá možnosti využití aplikací Webu 2.0 v současné marketingové praxi která je vystavena neustálým vlivům změn, kdy koncoví zákazníci získávají stále větší vyjednávací sílu a jsou stále více odolnější vůči tradičním způsobům masové komunikace. Cílem teoretické části je popis a definování pojmu Webu 2.0 dle údajů ze sekundárních zdrojů, vysvětlení obecného rámce Webu 2.0. Dále zde popisuji i jednotlivé aplikace, které spadají pod kategorii Web 2.0 ? blogy, online komunity, wikis, podcasting, mash-upy a widgets. V praktické části pak zkoumám popsané aplikace z hlediska praktického využití. U každé aplikace uvádím příklady z praxe, výhody a nevýhody spojené s jejich použitím a stanovuji doporučení na jejich nejplepší využití. V závěru této části se též poohlížím po příkladech z české praxe a hodnotím ji v porovnání s praxí zahraniční.
Organizing of the Multinational Corporations in the Region the Central and Eastern Europe
Heřmánková, Jana ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Nováková, Lenka (oponent)
Ve své práci jsem se zaměřila na vnitřní organizaci nadnárodních společností působících v regionu střední a východní Evropy. Hlavním cílem mé práce bylo otestovat hypotézu, zda se tento region z hlediska organizace liší od ostatních regionů, zejména západní Evropy. Tato hypotéze byla potvrzena a ověřena případovou studií analyzující belgickou pivovarnickou skupinu InBev.
Řízení lidských zdojů v mezinárodní společnosti
Tauchenová, Zdeňka ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Gartner, Michal (oponent)
Diplomová práce se v první části věnuje teoretickému vymezení mezinárodního řízení lidských zdrojů, zaměřuje se na oblast péče o expatrianty, říezní mezinárodních týmů a vztahu mateřské a dceřinné společnosti. Druhá aplikační část se věnuje konktrétním personálním činnostem ve vybrané mezinárodní společnosti. Na základě výzkumu, provedeného za spoluúčasti této společnosti, bylo vytvořeno zhodnocení personálního marketingu a vytvořeno doporučení pro oblast lidských zrojů pro danou společnost.
Strategie společnosti Škoda Auto, a.s.
Porschová, Ludmila ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Nováková, Lenka (oponent)
Práce hledá příčiny úspěchu dosahovaného společností Škoda Auto, a.s. v době po joint venture s koncernem Volkswagen. Zabývá se zkoumáním konkurenční výhody firmy a jejích zdrojů v historii a současnosti. Při hledání konkurenční výhody se práce zaměřuje na produkt firmy, na její společenskou odpovědnost a na trhy, na kterých Škoda Auto, a.s. působí. V závěru práce identifikuje hlavní příčinu konkurenční výhody firmy, tzn. joint venture s koncernem Volkswagen.
Organizace globálně řízené firmy - příklad Ford Motor Company
Kořínková, Petra ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Nováková, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnými globálními společnostmi, hlavní hybnou silou světové ekonomiky. Provádí nás procesem globalizace ve světě se zaměřením na vývoj velkých nadnárodních firem a podává hlavní charakteristiku moderních globálních společností, včetně jejich organizačních forem a souvisejících procesů. Poukazuje na silné a slabé stránky těchto firem, upozorňuje na příležitosti a hrozby, které s sebou proces globalizace přináší. Na příkladu třetí největší světové automobilové společnosti, Ford Motor Company, je představen složitý mechanizmus fungování moderních globálních společností v praxi. Práce mimo jiné nabízí detailní pohled na krizový vývoj společnosti Ford po roce 2000, hledá možné příčiny krize a představuje nástroje na ozdravení společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 73 záznamů.   začátekpředchozí64 - 73  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Zadražilová, Dagmar
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.