Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Delegations of the European Union and representation of power in communication towards the Southern Neighbourhood countries
Gera, Kristina ; Young, Mitchell (vedoucí práce) ; Arregui Moreno, Francisco Javier (oponent)
The thesis is devoted to analysing the EU's communication with Southern Neighbours (SNs), namely Morocco, Tunisia and Algeria. The purpose of the study is to identify what the EU's communications disclose about its role as Hard, Soft, Normative or Transformative Power in the region. The literature describes the actorness of the EU in the world by all four forms of power. However, the competition between these concepts inside the official discourse of the EU Delegations (EUDs) has been less investigated. Data for the current research comes from the content of the country-specific statements and press releases that appeared on the EUDs' websites from June 2016 to March 2021. The methodology is a combination of quantitative and qualitative content analysis. The work reveals that the EU appeals to its Transformative Power more often in comparison to the other concepts of power in its communications to the three SNs in focus. Moreover, the thesis critically assesses external perceptions of the EU based on 2016 and 2020 opinion polls. It unfolds the problems of the current communication strategy of the EU with SNs. This review is followed by recommendations for possible improvement of the efficiency of the EU's power representation on the international stage. The thesis attempts to add to the discussion...
The Effectiveness of Erasmus+ and UGRAD Soft Power on Armenia During Hard Times (Nagorno-Karabakh War 2020.
Derzyan, Tatev ; Young, Mitchell (vedoucí práce) ; Stępka, Maciej (oponent)
Tatev Derzyan (41794665) The Effectiveness of Erasmus+ and UGRAD Soft Power on Armenia during Hard Times (Nagorno-Karabakh War 2020) Abstract The thesis focuses on soft power and public diplomacy through exchange study programs of the European Union and the United States. Precisely, the thesis studies the influence of the educational exchange programs (Erasmus+ and UGRAD) on the Armenian exchange students in the scope of soft power. After establishing the influence of the exchange programs on the formation of the perceptions about the host countries, the thesis further focuses on the sustainability of the perception taking into consideration the Nagorno-Karabakh Second war which is a 'critical juncture' as it was a dramatic event in the life of the Armenian youth and could have influenced their views of the EU and the US. It is important to note that the academic literature on the exchange students' perceptions does not provide any studies through the lenses of the political events in the participants' home country. Thirty-nine semi-structured interviews have been conducted among the Erasmus+ and UGRAD participants from Armenia alongside the content analysis of the documents that the EU and the US released during the Nagorno-Karabakh Second war in order to understand what was the politics of the host...
Analyze the Bologna Process and European Higher Education Integration from the perspective of Government Network Structure Theory
Fan, Jingyi ; Young, Mitchell (vedoucí práce) ; Amini, Chiara (oponent) ; Weiss, Tomáš (oponent)
ABSTRAKTNÍ V roce 1999, Francie, Německo, Spojené království a Itálie společně podepsaly Boloňskou deklaraci a navrhly vytvoření otevřeného evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání. Boloňský proces podporoval integraci vysokoškolského vzdělávání v Evropě a působil proti integraci evropské politiky a ekonomiky. V současné době se k boloňskému procesu připojilo 48 zemí. Vliv Boloňského procesu se vyvinul také z Evropy do dalších zemí v Asii, Africe a Severní Americe. Boloňský proces stanovil na začátku šest cílů: kreditní systém, studijní systém, mobilita studentů, celoživotní učení, zajišťování kvality a evropský výzkumný prostor. Od roku 1999 do roku 2000 dosáhl boloňský proces těchto cílů a navrhl plán pro nové desetiletí. Disertační práce bere rok 2010 jako uzel a rozděluje boloňský proces na politické cíle a politické subjekty prostřednictvím rámce pro analýzu politické sítě a analyzuje korelaci mezi politickými subjekty prostřednictvím neo-funkcionalismu. Výsledek ukazuje, že boloňský proces v příštím desetiletí dále prohloubí své cíle a přiláká další země, aby se připojily v kontextu globalizace. Kvůli rozdílům v ekonomickém a politickém pozadí však bude existovat diferencovaná integrace na základě jejich vlastního pozadí a cílů. Klíčová slova: Boloňský proces; Globalizace; Vysokoškolské vzdělání
Variances in the Blue Card Directive Transposition across the European Union
Pospíšil, Petr ; Young, Mitchell (vedoucí práce) ; Šlosarčík, Ivo (oponent)
Práce si klade za cíl zanalyzovat příčiny rozdílné transpozice směrnice o modré kartě, upravující podmínky migrace vysoce kvalifikovaných pracovníků z třetích zemí, mezi jednotlivými členskými zeměmi Evropské unie. Rozdíly jsou analyzovány na dvou rovinách. Zaprvé z hlediska včasnosti a správnosti transpozice, zadruhé z perspektivy rozdílného způsobu transpozice dispozitivních ustanovení obsažených ve směrnici o modré kartě (zda členské státy zvolily otevřený či restriktivní způsob transpozice těchto ustanovení). Teoretická literatura o dodržování transpozičních povinností a o politikách v oblasti vysoce kvalifikované migrace tvoří základ, s jehož pomocí autor identifikuje celou řadu proměnných a formuluje několik hypotéz, jež si kladou za cíl poskytnout vysvětletní různorodé transpozice směrnice v jednotlivých členských zemích. Autor klasifikuje členské země do skupin a klastrů podle jejich transpozičního výkonu, jehož výsledky poskytují pro analýzu výchozí bod. Z každé skupiny je vybrán pro detailní analýzu určitý počet států tak, aby byla zajištěna zobecnitelnost výstupů i geografická reprezentativost. Jak se jednotlivé hypotézy potvrdily v členských zemích následně autor zkoumá ověřením jednotlivých proměnných prostřednictvím kvalitativních i kvantitativních metod analyzujících data z...
European fiscal integration in euro absentia. Budgetary compliance as a step stone to a fiscal union.
Pavel, Stefania-Felicia ; Young, Mitchell (vedoucí práce) ; Arregui Moreno, Francisco Javier (oponent)
Ș Tento výzkum zkoumá fiskální konvergenci prostřednictvím disciplinovaných rozpočtů v členských státech mimo eurozónu. Teze předpokládá, že 1) posílená makroekonomická správa po roce 2010 přispívá k fiskální unii a 2) orientace fiskální politiky členských států, které nejsou členy eurozóny, nekoreluje s jejich postojem k přijetí eura. Fiskální konvergence v eurech v nepřítomnosti je dvousběo testována prostřednictvím aplikace teorie a intenzivních případových studií. Výsledky ukazují, že země mohou být fiskálně poddajné, ale odmítnout euro nebo být nadšenci do eura, ale fiskálně deviantní. Jednotná měna tedy může být buď pojistkou, nebo hnací silou větší integrace, nicméně evropská integrace pokračuje. Zjištění dokládají tvrzení, že fiskální unie se buduje i v nepřítomnosti eura.
Fiscal Decentralization and Economic Growth in EU Countries: Role of Institutional Mechanisms
Ting, Ka Yee ; Young, Mitchell (vedoucí práce) ; Bruno, Randolph Luca (oponent) ; Svoboda, Karel (oponent)
V posledních třech desetiletích vzrostl trend ve fiskální decentralizaci jak v rozvinutých, tak v rozvinutých zemích. Hlavním důvodem tohoto zájmu je teoretická predikce, že fiskální decentralizace může podporovat hospodářský rozvoj prostřednictvím posílení nebo zlepšení efektivity veřejného sektoru. Navzdory obecnému přijetí příspěvku fiskální decentralizace k ekonomickému růstu v teoretické literatuře žádný z předchozích studií fiskální decentralizace úspěšně neprotestoval růstový efekt fiskální decentralizace. Navíc většina empirického výzkumu analyzuje vztah bez zohlednění institucionálních faktorů, což může mít za následek zaujatý závěr. Tato práce je věnována zkoumání dopadů fiskální decentralizace na hospodářský růst ve 27 zemích EU v období 1995-2015. Nejprve analyzuje, jak by se účinky fiskální decentralizace na ekonomický růst mohly lišit v západoevropských (WE) a středoevropských a východoevropských zemích (CEE). Poté zkoumá komplementaritu mezi fiskální decentralizací a zavedenými institucionálními mechanismy při zvyšování hospodářského růstu v těchto dvou skupinách zemí EU tím, že do regresních modelů začlení komplexní institucionální proxy - index ekonomické svobody. Fiskální decentralizace vede ke snížení hospodářského růstu v západoevropských zemích, zatímco vyšší úrovně fiskální...
Norská politika spolupráce v oblasti vzdělávání a výzkumu jako nástroj měkké moci norské zahraniční politiky
Pajerová, Anna ; Kasáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Young, Mitchell (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem norské politiky spolupráce v oblasti vzdělávání a výzkumu jako nástroje měkké moci norské zahraniční politiky. V oblasti evropského regionu analyzuje tři úrovně, skrze které se Norsko angažuje v programech vzdělávání a výzkumu. První úrovní je politika spolupráce Norska z pozice podřadného aktéra, kterou Norsko zaujímá vůči Evropské unii, druhou je politika spolupráce z pozice rovnocenného aktéra, která je typická pro norskou spolupráci v severském regionu, a poslední je norská kooperace skrze Fondy EHP a Norské fondy, kde Norsko zastává pozici nadřazeného aktéra. Práce vychází z teorie mezinárodní spolupráce a teorie Roberta Keohana a Josepha Nye o měkké moci, komplexní interdependenci a asymetrii vztahů mezi zúčastněnými. Při zkoumání se využívá kombinace kvantitativních a kvalitativních metod. Práce dochází k závěru, že Norsko snižuje finanční výdaje do oblasti, kde má větší vliv a může tak více užít svou měkkou moc, a naopak investuje do oblasti, kde zastává roli podřadného aktéra. Vysvětlení je nalezeno v teorii mezinárodní spolupráci a hře na kuře, kdy pro úspěšnou spolupráci v dlouhodobém horizontu není cílem vyhrát, ale dosáhnout kompromisu, tj. neustále mírnit jakékoliv výkyvy v mocenské rovině a směřovat k rovnovážnému stavu.
Political Engagement and Identity Awareness among Czech-Vietnamese University Students
Lee, Shang-Yen ; Young, Mitchell (vedoucí práce) ; Augusteijn, Joost (oponent)
Cílem této diplomové práce je výzkum občanské a politické angažovanosti u vysokoškolských studentů hlásícím se k vietnamské národnosti, kteří jsou považováni za druhou generaci vietnamské komunity žijící v České republice. Odborná literatura počítá s plnou integrací druhé generace vietnamské menšiny žijící v České republice. Hypotéza této práce je postavena polemice s odbornou literaturou a předpokládá, že se většina vysokoškolských studentů vietnamské národnosti z druhé generace vietnamské komunity žijících v České republice stále setkává s různými společenskými překážkami, které ovlivňují jejich ochotu se politicky nebo občansky angažovat. Zvolenou metodou je kvalitativní sociologický výzkum, konkrétně polo- strukturovaný rozhovor s patnácti studenty vietnamské národnosti, kteří studují na vysokých školách v Praze. Výsledky výzkumu nejen potvrzují hypotézu a prokazují úzkou provázanost politické angažovanosti s občanskou angažovaností a identitou menšin, ale objevují, že u cílové skupiny existuje rozdíl v přístupu k politické a občanské angažovanosti. Tato práce v závěru poukazuje na potřebu přehodnotit tradiční typologie politické angažovanosti.
Academic Mobility: Motivations and Outcomes Case study of the Faculties of Social Sciences of Prague and Brno
Gautier, Vincent ; Tomalová, Eliška (vedoucí práce) ; Young, Mitchell (oponent)
Od začátku století chce Evropská Unie dostihnout svou zaostalost v oblasti vysokoškolského vzdělávání a výzkumu. Tento problém se pokouší napravit pomocí rozličných programů a nových institucí. Zavedení Baloňského procesu a programu mobility v rámci programu Erasmus pomohlo členským státům najít řešení. Pokud jde o mobilitu, většina studií má tendenci se zabývat mobilitou studentů a jejím dopadem na budoucí kariéru mladých generací, ale jen málokteré se zaměřují na výuku a výzkum. Tato případová studie má za cíl se zaměřit na tento typ mobility, tedy právě té akademické, a ukázat jaké jsou motivace a výsledky akademiků z Fakulty sociálních studií v Brně a v Praze. Tato studie založená na odpovědích respondentů a na předchozích studiích nám ukazuje, že na straně akademických institucí nedošlo k velkému pokroku. Klíčová slova Akademická mobilita, Erasmus pedagogická mobilita, Česká republika, Fakulta sociálních věd, Motivace, Výsledky Název práce Akademická Mobilita : Motivace a Výsledky, Případové Studie na Fakultě Sociálních Sěd v Praze a Brně
ESA - A Hindrance for Further Supranationalization?
Farkač, Martin ; Young, Mitchell (vedoucí práce) ; Šlosarčík, Ivo (oponent)
CHARLES UNIVERSITY FACULTY OF SOCIAL SCIENCES Institute of International Studies Department of European Studies Master's Thesis 2018 Martin Farkač CHARLES UNIVERSITY FACULTY OF SOCIAL SCIENCES Institute of International Studies Department of European Studies ESA - A Hindrance for Further Supranationalization? Master's thesis Author: Martin Farkač Study programme: International Territorial Studies Supervisor: Mitchell Young, M.A., Ph.D. Year of the defence: 2018 Declaration 1. I hereby declare that I have compiled this thesis using the listed literature and resources only. 2. I hereby declare that my thesis has not been used to gain any other academic title. 3. I fully agree to my work being used for study and scientific purposes. In Prague on 5 January 2018 Martin Farkač References FARKAČ, Martin. ESA - A Hindrance for Further Supranationalization?. Praha, 2018. 97 pages. Master's thesis (Mgr.). Charles University, Faculty of Social Sciences, Institute of International Studies. Department of European Studies. Supervisor Mitchell Young, M.A, Ph.D. Length of the thesis: 143 247 characters with spaces; 169 374 characters with spaces if notes and text fields are included Abstract The aim of this masters thesis is to assess the relation between two organizations with competences towards the European space policy...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Young, Melissa Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.