Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 229 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Revenue management v malém ubytovacím zařízení
Lebedeva, Anna ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Tématem této diplomové práce je Revenue Management a použití jeho principů v malém ubytovacím zařízení. Revenue Managementu jako nezbytné současti nejen hotelového průmyslu, je věnováno mnoho českých a zahraničních publikací. V této práci jsou představeny jeho principy: techniky, metody a technické nástroje, které původně vznikly pro použití leteckými společnostmi a následně velkými hotely. Práce představuje příklady přizpůsobení těchto principů ve vybraném malém hotelu a dopady jejich implementace.
Analýza nízkonákladové letecké dopravy
Sobotka, Ondřej ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou nízkonákladové letecké dopravy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá ze tří kapitol, z nichž první se zabývá dopravou v obecné rovině, druhá popisuje dopravu leteckou a třetí se zaměřuje již přímo na nízkonákladovou leteckou dopravu. Praktická část začíná již koncem druhé kapitoly, kde jsou vyjmenováni dopravci využívající služeb GDS a následně pokračuje ve třech kapitolách. Čtvrtá kapitola analyzuje nízkonákladové dopravce v jednotlivých světových regionech. K analýze jsou využity údaje o počtu destinací, výši tržeb, počtu přepravených pasažérů a výši tržní hodnoty. Pátá kapitola popisuje nízkonákladové dopravce, kteří nabízí dálkové trasy. Poslední kapitola porovnává klasické a nízkonákladové dopravce z pohledu počtu pasažérů a tržní hodnoty.
Bloggeři a jejich význam pro marketing cestovního ruchu
Leová, Thi Huyen Trang ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat vliv informačních zdrojů na nákupní rozhodování účastníka cestovního ruchu. Zvláštní pozornost je věnována blogům. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, o které se opírá praktická část. Praktická část se zabývá konkrétními příklady marketingové komunikace skrze blogy zaměřené na cestování a analýzou vnímání těchto blogů spotřebiteli. Tato analýza vychází ze sekundárních dat a dat získaných primárním výzkumem metodou dotazníkového šetření. Výstupem práce je zhodnocení vlivu blogů na nákupní chování účastníka cestovního ruchu v přednákupní fázi.
Pinterest.com as a free platform supporting tourism
Masaryková, Kristína ; Vaško, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o propagaci cestovního ruchu prostřednictvím Pinterestu a výhodách využití této platformy jako bezplatné podpory cestovního ruchu. Teoretická část je zaměřena na základné charakteristiky prostředí online marketingu cestovního ruchu, rovnako jako na problematiku optimalizace webových stránek, a to z pohledu webových vyhledávačů i z pohledu konečných spotřebitelů, a následně je popsáno praktické využití platformy Pinterest.com. Práce je rozdělená na dvě logické části - teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvetľuje základné princípy online marketingu a následný popis dnešního spotřebitelského chování, základy vyhledávání a návod využití Pinterestu v praxy. Praktická část analyzuje všechny možnosti používání této platformy jako bezplatné podpory marketingu cestovního ruchu společně s predikcí budoucího vývoje a možnými nápadmi na vylepšení. Praktická časť obsahuje i dotazník pro identifikaci a analýzu uživatelských potřeb a zvýšení jejich povědomí o Pinterestu a možnostích jeho využití.
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Jiránek, Pavel ; Vaško, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce jsou sociální média a jejich využití v marketingu cestovního ruchu. Cílem práce je určit, jaká sociální média jsou nejvhodnější pro marketing cestovního ruchu a identifikovat efektivní způsoby marketingového využití sociálních médií v cestovním ruchu. Úvodní kapitola se zabývá vývojem a současným postavením internetu, digitálního marketingu a jednotlivých druhů sociálních médií. Druhá kapitola zkoumá vliv sociálních médií na účastníky cestovního ruchu a trendy v marketingu na sociálních médiích. V následující kapitole jsou analyzovány a vyhodnoceny výsledky průzkumu mezi uživateli sociálních sítí. Poslední kapitola je věnována analýze a komparaci aktivit konkurenčních cestovních kanceláří na sociálních médiích. Hlavní poznatky práce jsou shrnuty v jejím závěru.
Analýza online propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace
Piková, Nicole ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se věnuje tématu online propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace cestovního ruchu. Cílem kapitol v její první části je definovat základnímí pojmy, jako jsou online marketing, jeho význam a specifika pro cestovní ruch, marketing destinace a destinační management. Dále jsou v práci charakterizovány marketingové činnosti agentury CzechTourism a jejího odboru pro výzkum Institut Turismu. Druhá část práce je věnována analýze kanálů online propagace, sloužící k propagaci České republiky pro zdrojové trhy příjezdového cestovního ruchu. Na závěr práce je provedena SWOT analýza online propagace ČR jako celku, následována vlastním zhodnocením a případnými podněty pro změnu současného stavu.
Cestovní ruch ostrovních oblastí Španělska (se zaměřením na Baleáry)
Voska, Martin ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na cestovní ruch ve Španělsku se specializací na Baleárské ostrovy. Cílem této práce je analýza cestovního ruchu na Baleárských ostrovech. Část práce se soustředí na nabídku atraktivit těchto ostrovů, jejich ubytovací kapacity a definuje jakým způsobem je cestovní ruch na ostrovech podporován. Zkoumána je také návštěvnost ostrovů a historický vývoj příjezdů na souostroví. Součástí práce je i prozkoumání konkurenceschopnosti ostrovů na českém trhu pomocí dotazníkového šetření a porovnání nabídky cestovních kanceláří. Na konci práce je provedena SWOT analýza této destinace.
Sdílená ekonomika, její analýza a vliv na cestovní ruch
Náprstková, Zuzana ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat dopady sdílené ekonomiky na cestovní ruch a trh. Dílčím cílem je pak navrhnout opatření, která by zlepšila sdílenou ekonomiku a její fungování. První kapitola je zaměřena na cestovní ruch, jeho charakteristiku a postavení a na nové trendy v cestovním ruchu. Další kapitola představuje sdílenou ekonomiku jako globální fenomén, popisuje její základní charakteristiky a udává důvody, proč se sdílená ekonomika rozvinula. Dále následuje analýza pozitivních a poté negativních dopadů na její účastníky, cestovní ruch a trh. Poslední kapitola navrhuje regulace, které by zamezily negativním dopadům sdílené ekonomiky při zachování těch pozitivních.
Komparace sektorů cestovního ruchu v České republice a na Slovensku
Dočárová, Martina ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Cílem bakalářské práce je komplexní porovnání a vyhodnocení stavu sektorů cestovního ruchu v České republice a na Slovensku. Práce sbírá co nejvíce poznatků ze sekce cestovního ruchu z národních databází a jiných knižních i elektronických zdrojů obou zemí a vzájemně je komparuje. Hlavní přínos práce je poskytnutí čtenáři jednotný a aktuální přehled o cestovním ruchu obou zemí. Oba státy mají vlastní databáze a vlastní systém zpracování údajů, který se liší. Cestovní ruch je nezanedbatelným odvětvím hospodářství a příjmu státu. Zde se dokonce jedná o státy, které dříve bývaly jednou zemí, ale po rozpadu začaly být vnímány odlišně z pohledu nabídky cestovního ruchu a předpokladů pro jeho další rozvoj. Bakalářská práce také obsahuje SWOT analýzu obou zemí a výsledky dotazníkového šetření, které se zabývá vnímáním cestovního ruchu v České republice a na Slovensku.
Ubytovací zařízení a možnosti distribuce se zaměřením na OTAs
Macháčková, Eva ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vymezit problematiku současné distribuce a zaměřit se především na online cestovní agentury (online travel agencies), dále již nazývané pouze zkratkou OTAs. Dále je cílem ukázat možnosti distribuce konkrétního ubytovacího zařízení v praxi a navrhnout různá opatření, která povedou k optimalizaci této distribuce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 229 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Vasko, Martin
4 Vaško, Marek
12 Vaško, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.