Název: Bloggeři a jejich význam pro marketing cestovního ruchu
Překlad názvu: Bloggers and their significance for tourism marketing
Autoři: Leová, Thi Huyen Trang ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: blog; cestovní ruch; marketingová komunikace; blog; marketing communication; tourism

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69265

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361099


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet