Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza online propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace
Piková, Nicole ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se věnuje tématu online propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace cestovního ruchu. Cílem kapitol v její první části je definovat základnímí pojmy, jako jsou online marketing, jeho význam a specifika pro cestovní ruch, marketing destinace a destinační management. Dále jsou v práci charakterizovány marketingové činnosti agentury CzechTourism a jejího odboru pro výzkum Institut Turismu. Druhá část práce je věnována analýze kanálů online propagace, sloužící k propagaci České republiky pro zdrojové trhy příjezdového cestovního ruchu. Na závěr práce je provedena SWOT analýza online propagace ČR jako celku, následována vlastním zhodnocením a případnými podněty pro změnu současného stavu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.