Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí30 - 39  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové aktivity NIKE v kategorii basketbal pro tuzemský trh
Tichý, Petr ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Kaňovský, Luděk (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a představením globální společnosti Nike, zejména pak vnímáním této značky jako basketbalového symbolu. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoreticko-metodologická východiska, zejména mezinárodní marketingové prostředí, koncepce a strategické přístupy, mezinárodní marketingový mix, navíc také event marketing a sponzoring, které jsou nedílnou součástí marketingu Nike. Praktická část charakterizuje firmu Nike z mezinárodního hlediska a z hlediska marketingových aktivit v českém prostředí. Na základě zjištěných skutečností a provedeného průzkumu jsou uvedena doporučení pro marketingové aktivity v kategorii basketbal na tuzemském trhu.
Etika a Morálka jako součást řízení lidských zdrojů
TICHÝ, Petr
Cílem doplomové práce je zjistit, do jaké míry zaměstnanci vnímají etiku a morálku jako součást řízení lidských zdrojů. Pro můj výzkum byly vybrány tři podniky zemědělské prvovýroby a jedna instituce státní správy. Vybral jsem tyto podniky kvůli jejich rotdílné orientaci. Vytvořil jsem dotazník který byl dán 96 zaměstnancům. V první části diplomové práce jsem shrnul teoretické informace o etice, morálce a řízení lidských zdrojů. V metodice je popsána dotazníková metoda a forma rozhovoru která byla pro šetření použita. V další kapitole vyhodnocuji jednotlivé otázky. Každá odpověď je dána do grafu po kterém následuje diskuse k dané otázce. Etika a morálka není prioritou ve většině našich podnicích zemědělské prvovýroby. Řídící personál se musí naučit tyto důležité části řízení lidských zdrojů jsou kličem k jejich cestě za úspěchem. V instituci státní správy je etika a morálka součástí řízení lisdkých zdrojů již dlouhou dobu. Stále se ještě ale vyskytují problémy v této problematice. Etický kodex je sice samozdřejmostí ale top management by se měl více starat o své zaměstnance a dávat jim více respektu a uznání.
Worst-case GMRES pro normální matice
Liesen, J. ; Tichý, Petr
Studujeme konvergenci metody GMRES pro lineární algebraické systémy s normálními maticemi. Konkrétněji, vyšetřujeme standardní odhad založený na min-max aproximačním problému na diskrétní množině vlastních čísel matice.
The Shadow Vector in the Lanczos Method
Tichý, Petr
The left starting vector, also called shadow vector, is one of the parameters of Krylov subspace methods for solving systems of linear equations based on the nonsymetric Lanczos process. We will shov various choices of this vector that cause equality of certain residual vectors of another Krylov subspace method like GMRES.
Marketingové aktivity v Severočeských dolech a.s. Chomutov
Tichý, Petr ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Zkoumání marketingových komunikací ve vybrané společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí30 - 39  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
13 TICHÝ, Petr
15 Tichý, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.