Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 424 záznamů.  začátekpředchozí135 - 144dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh online marketingové kampaně společnosti expandující na zahraniční trh
Franěk, Jiří ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh online marketingové kampaně společnosti expandující na polský trh pomocí growth hackingu a marketingového frameworku PAVORD. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů v oblastech online marketingu, Facebook Ads Manageru a reportingu reklamních kampaní. Analytická část je dedikována představení projektu, analýze současného stavu, marketingovému mixu společnosti a výzkumu korelace a kauzality vybraných metrik na úspěšnost reklamních příspěvků. V návrhové části je představen způsob využití nasbíraných dat pro návrh kampaně, nastavení procesů pro řízení a vyhodnocování reklamních příspěvků skrze growth hacker app.
Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace
Ježková, Jaroslava ; Novák,, Petr (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace vybraného kadeřnictví a riziky s nimi spojenými. Práce obsahuje literární rešerši, analýzu problémů a současné situace, popis vlastního průzkumu a analýzu rizik. Získané výsledky analýz jsou použity k vytvoření návrhů řešení, které mají vést ke změně komunikačního mixu. Analýza rizik je také aplikována na návrhy řešení.
Proposal of the Strategic Plan for the Import of the Bulgarian Product
Číhal, Vít ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with a critical analysis of the possibility of import and marketing strategy of importing the Bulgarian product Kiselo Mlyako by the company to the market of the Czech Republic. The aim of the work is to find out whether this product is suitable for the given market and whether this strategic movewould be successful. The thesis describes information important for the implementation of the practical part of the work, which contains an analysis of the market and the company that would implement the strategic proposal. The work also contains a summary of information that was found from individual analyzes and recommendations that the company should undergo. Last but not least, a brief financial plan is created.
Proposals for Expanding the Marketing Communication of a company
Ulrichová, Veronika ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The bachelor’s thesis focuses on the marketing communication of the café Férová Palačinkárna in Hradec Králové. The thesis is based on definitions and terms defined in the theoretical section, which is followed by an analytical section and a description of today’s pandemic situation connected with the coronavirus and its influence on Férová Palačinkárna. Based on the described analysis and gained data, this thesis provides recommendation for improvements in marketing communication with a focus on the customers of Férová Palačinkárna.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Žambochová, Alice ; Zámečník, Jan (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu, hodnocení a na návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. První část práce je věnována teoretickému podkladu na dané téma. V další části je provedena analýza současné situace vnitřního a vnějšího okolí podniku a analýza úrovně spokojenosti zákazníků, která je založena na vyhodnocení dotazníkového průzkumu. Poslední část obsahuje návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Spokojenost zákazníků
Vlach, Daniel ; Sedláček, David (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou zákaznické spokojenosti ve vybraném podniku. Teoretická část nabízí objasnění důležitých pojmů, které budou důležité pro orientování se v následující analytické části této diplomové práce. Po teoretických východiscích následuje analýza současné situace podniku prostřednictvím popisu vnitřního a vnějšího prostředí firmy, na což naváže dotazníkové šetření včetně vyhodnocení výsledků průzkumu. Nakonec dojde k představení návrhů ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Rozvoj obchodních aktivit zavedením e-shopu
Berková, Lenka ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit pomocí e-shopu v podniku Truhlářství Berka. Práce je vypracována na základě teoretických východisek, která nám slouží jako východiska pro analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, které poté shrneme ve SWOT analýze. Na základě výsledků této analýzy navrhneme řešení, které povede k rozvoji ochodních aktivit.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Honsová, Radka ; Technik, Jiří (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Gebr. Ostendorf - OSMA zpracování plastů s. r. o.. Tato společnost se zabývá výrobou a prodejem plastových kanalizačních potrubí a působí v mnoha zemích. Cílem bude analyzovat výši spokojenosti zákazníků a navrhnout opatření na její zvýšení. Práce se zkládá z několika částí. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. Následuje samotná analýza spokojenosti dotazováním a vyhodnocování dotazníků. V poslední části navrhneme vlastní řešení a ohodnotíme jejich přínos.
Marketingová komunikace
Filipová, Nikola ; Vašková, Anna (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Holding Brno-export s.r.o. Smyslem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu marketingové komunikace firmy, zabývající se především nákupu a prodeje potravinářských surovin. Dle výstupu provedeného dotazníkového šetření jsou následně navržena opatření, která mají za cíl přilákat potencionální zákazníky, udržet stávající zákazníky anebo i zvýšit povědomí o společnosti
Studie proveditelnosti víceúčelového prostoru kavárny s půjčovnou a prodejnou motocyklů
Drkoš, Jan ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na téma studie proveditelnosti. V první-teoretické části se vymezují základní pojmy, jako je analýza trhu, finanční analýza nebo hodnocení efektivnosti a rizik. Cílem praktické části práce je vypracování studie proveditelnosti, vyhodnocení ekonomické výhodnosti a tím i realizovatelnosti projektu. Nedílnou součástí je i zhodnocení metod svařování ocelového rámu motocyklu a její následné realizování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 424 záznamů.   začátekpředchozí135 - 144dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.