Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 200 záznamů.  začátekpředchozí94 - 103dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh koncepce obchodní spolupráce na bázi sponzoringu pro vybraného extrémního sportovce
Jarešová, Kristýna ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Návrh koncepce obchodní spolupráce na bázi sponzoringu pro vybraného extrémního sportovce Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvoření návrhu na obchodní spolupráci pro potenciální sponzory vybraného extrémního sportovce. Metody: V práci je využita metoda hloubkových rozhovorů, elektronického dotazování a analýza dokumentů. Hloubkové rozhovory jsou provedeny s vybraným extrémním sportovcem, pro něhož je návrh spolupráce vytvořen a se současnými sponzory vybraného extrémního sportovce. Elektronické dotazování slouží ke zmapování sponzoringu extrémního kajakingu ve světě. Respondenty tvoří zástupci světové špičky sponzorovaných jezdců z celého světa. Sekundární výzkum a analýza dat proběhly z dostupných primárních elektronických zdrojů. Výsledky: Výsledkem práce jsou dva specifické návrhy pro potenciální sponzory. Návrhy byly vytvořeny na základě podrobné analýzy vybraného extrémního sportovce. Jeho profil a fungování současného sponzoringu dokreslily hloubkové rozhovory se současnými sponzory. Pro lepší orientaci v odvětví sponzoringu extrémního kajakingu byly vytvořeny dotazníky pro nejlepší světové sponzorované jezdce. Na druhé straně byly zanalyzovány také firmy vybraných potenciálních sponzorů. Konečné návrhy by měly být spojením filosofie potenciálního sponzora v souladu s jedinečnými...
Využití sociálních médií jako nástroj marketingové komunikace surfového závodu pro handicapované osoby
Holomková, Kristina ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Med, Daniel (oponent)
Název: Využití sociálních médií jako moderní nástroj marketingové komunikace surfového závodu pro handicapované osoby Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je návrh obsahového plánu na zlepšení propagace surfových závodů Bali Adaptive Pro s využitím sociální sítě, konkrétně Instagramu. Metody: V této práci jsou použity dvě kvantitativní metody. První metodou je monitoring instagramového profilu Bali Adaptive Pro. Další metodou je zvolen hloubkový rozhovor. Metoda monitoringu profilu byla vybrána pro získání dat a informací, které pomohou zjistit možné nedostatky a profil následně vylepšit. Hloubkové rozhovory proběhly za účelem pochopení problematiky adaptivního surfingu a získání praktických rad ve světe digitálního marketingu. Prvním respondentem je Jan Považan. Jan je spoluzakladatel neziskové organizace Adapted, která se především snaží motivovat handicapované osoby k novým začátkům pomocí adrenalinových sportů. Přínosem je především Janova vlastní zkušenost s adaptivním surfováním a s účastí na adaptivních surfových závodech v Californii. Druhým respondentem je Hynek Zbořil, který má velké pracovní zkušenosti v digitálním marketingu. Užitečné jsou tedy informace nejen o jednotlivých funkcích a možnostech v on-line světe, ale také o trendech na sociálních sítích. Výsledky: Výsledkem...
Ochrana příjmu profesionálních sportovců v České republice
Černohorský, David ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Ochrana příjmu profesionálních sportovců v České republice Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat aktuální možnosti ochrany příjmu pro profesionální sportovce plynoucích ze zákonů platných na území České republiky, soukromoprávních úprav vybraných zastřešujících organizací sportu v České republice a v nabídce pojištění běžně dostupných na českém trhu. Metody: V práci je užito kvalitativní metody výzkumu technikou polostrukturovaného hloubkového rozhovoru s odborníkem v oboru finančního poradenství se zaměřením na profesionální sportovce. Dále je užito analýzy sekundárních dat nabídky jednotlivých pojišťovena jiných subjektů nabízejících na českém trhu životní pojištění a úrazové pojištění. Výsledky: Výsledky práce ukázaly, že existuje řada možností, jak profesionální sportovci mohou chránit svůj příjem. Vzhledem k nedostatečné právní úpravě musí s ochranou příjmu spoléhat sami na sebe, ale zároveň je jim tím dána volnost volby právní formy, v které vykonávají svou činnost a podle které odvádí daně z příjmu. Z nich se tou nejefektivnější jeví forma živnosti. Na komerčním trhu mají sportovci možnost sjednat si pojištění ke krytí rizik ovlivňující výši příjmu. Pojištění nabízena samotnými bankami byla shledána buď jako nedostatečná ve výši nabízených limitů a pojistného plnění...
Kvalita tělovýchovných a sportovních služeb v soukromých institucích specializujících se na předškolní vzdělávání v Praze
Ruda, Tomáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Foret, Miroslav (oponent) ; Simová, Jozefina (oponent)
Název: Kvalita tělovýchovných a sportovních služeb v soukromých institucích specializujících se na předškolní vzdělávání v Praze Cíle: Hlavním cílem této disertační práce je navrhnout vhodný postup pro měření kvality sportovních služeb v soukromých institucích specializujících se na předškolní vzdělávání v Praze z pohledu zákazníka. Metody: Tato studie je zaměřena na hodnocení kvality sportovních služeb, které jsou nabízené dětem v soukromých mateřských školách. Studie byla provedena v České republice na vzorku 10 soukromých mateřských škol se sídlem v Praze, které byly vybrány z rejstříku soukromých mateřských škol vedeného Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy. Pro měření byl využit model kvality služeb Parasuramana, Zeithamlové a Berryho (1988), který byl modifikován pro prostředí mateřských škol. Marketingového výzkumu se účastnilo 510 rodičů, kteří reprezentovali 534 dětí. Použitý dotazník, který byl původně validován v USA, prošel transkulturálním překladem. Tohoto mezikulturního převodu se účastnili tři překladatelé specializovaní na předškolní vzdělávání. Výsledky šetření byly podrobeny strukturálnímu modelování, konkrétně konfirmativní a explorativní faktorové analýze, a na základě jejich výsledků byly navrhnuty nové modifikované verze dotazníku. Výsledky: Z marketingového výzkumu...
Návštěvnost na domácích ligových utkáních FK Dukla Praha
Inneman, Martin ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Návštěvnost na domácích ligových utkáních FK Dukla Praha Cíle: Hlavním cílem této práce je na základě marketingového výzkumu navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti na fotbalových utkání FK Dukla Praha. Cíl práce je koncipován ve spolupráci s klubem FK Dukla Praha tak, aby mu poskytl cenné údaje o jeho návštěvnících a jejich spokojenosti s nabízenými službami. Metody: Metodou použitou v této práci je marketingový výzkum. Jeho hlavní část tvořilo elektronické dotazování prostřednictvím dotazníku vytvořeného pro účely této práce. Dotazování bylo dále doplněno polostrukturovaným rozhovorem se zaměstnancem marketingového oddělení FK Dukla Praha. Výsledky: Výsledky tohoto výzkumu odhalily několik možností, kterými by bylo možné zvýšit návštěvnost na domácích utkáních FK Dukla Praha. Jedná se především o zkvalitnění nabízených služeb, přizpůsobení se fanouškům a nabídku speciálních akcí. Klíčová slova: fotbal, diváci, fanoušci, stadion, marketingový výzkum
Migrace českých hokejistů v rámci Severní Ameriky
Tkadlčíková, Iveta ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Migrace českých hokejistů v rámci Severní Ameriky Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní vývoj migrace českých hokejistů v rámci severoamerické nejvyšší klubové soutěže - NHL od roku 1990. Dílčím úkolem je určení faktorů migrace, zmapování historického vývoje v rámci migrace a porovnání s ostatními hokejovými velmocemi. Dále vliv českých hokejistů na výkonnost týmů v severoamerických soutěžích, a také představení samotných lig. Metody: V práci je použit kvalitativní výzkum, který neobvykle spočívá v dotazníkovém šetření a předchází kvantitativnímu výzkumu, který zahrnuje deskresearch, tedy metodu, která je označována také jako analýza sekundárních dat, které jsou pro tuto práci čerpány zejména z výstupů masových medií a z virtuálních dat. Dále je použita metoda komparace. Výsledky: Tato studie ukazuje, že je důležité zaměřit se nejen na zkušenosti samotných migrantů, ale i na faktory, které s migrací souvisí. Ty existují nejen v rámci profesního života, a tedy hokeje, ale i v rámci života osobního. Všechny tyto skutečnosti ovlivňují celkový proces adaptace. Z pohledu hráčů je nejvíce motivujícím faktorem k migraci finanční odměna, která v současné době pro české hráče dosahuje v průměru 2 000 000 USD. Dalším výrazným důvodem k odchodu do zámoří dle hráčů je samotný status...
Návrh marketingové komunikace prodejny APM Sport
Jelínková, Kristýna ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Návrh marketingové komunikace prodejny APM Sport Cíle: Cílem této práce je pomocí získaných dat zanalyzovat a zhodnotit současnou marketingovou komunikaci prodejny APM Sport a na základě získaných poznatků vytvořit návrh ke zlepšení nové marketingové komunikace prodejny. Metody: Pro zhodnocení marketingové komunikace byly použity metody kvalitativního výzkumu i kvantitativního výzkumu. Konkrétně rozhovor s pomocí návodu a analýza interních dokumentů. Následně doplněné o kvantitativní výzkum v podobě dotazování aktuálních a potenciálních zákazníků. Výsledky: Výstupem této diplomové práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace zahrnující nové komunikační prostředky a zefektivnění těch stávajících. Jedná se především o zefektivnění věrnostního programu, osobního prodeje během výjezdových akcí a rozšíření spolupráce PR. Nově jsou navrženy společné outdoorové akce, použití venkovní reklamy a guerilla marketing. Klíčová slova: zákazník, dotazování, komunikační mix, propagace, sportovní zboží
Komparace vlivu sportovců a blogerů na nákupní preference studentů středních škol
Bernardová, Martina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Komparace vlivu sportovců a blogerů na nákupní preference studentů středních škol Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je prostřednictvím marketingového výzkumu porovnat míru vlivu sportovců a blogerů na nákupní preference studentů středních škol. Metody: V diplomové práci je využito dvou na sebe navazujících metod. První z nich je metoda dotazníkového šetření zahrnující 508 respondentů, kteří byli během výzkumu studenty středních škol. 32 respondentů rozdělených do dvou skupin se zúčastnilo i druhé metody, kterou je focus group. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že ve všech zkoumaných oblastech, mají sportovci větší vliv na nákupní preference studentů středních škol než blogeři. Nejvýraznější rozdíly v efektivitě vyplynuly ze samotného porovnání obou skupin respondenty. Klíčová slova: marketingová komunikace, nákupní chování, referenční skupina, generace Z, sportovní celebrita, influencer
Rozvoj Českého florbalu v letech 2007 až 2018
Furmánek, Jakub ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Rozvoj Českého florbalu v letech 2007 až 2018 Cíle: Hlavním cílem práce je návrh rozvojového plánu Českého florbalu na období let 2020 až 2030. Dílčím úkolem je analýza východisek a po- mocným úkolem je evaluace rozvojových plánů let 2008 až 2018. Metody: V práci jsou použity analýzy dat za pomoci rozboru vnitřního a vněj- šího prostředí, hmotných, finančních, personálních a nehmotných zdrojů, PESTLE a situační analýzy. Tyto analýzy jsou aplikovány na získaná data z primárních a sekundárních zdrojů. Pro sledované období 2008 až 2018 je provedena evaluace rozvojových plánů na základě metody váženého průměru stupňů naplnění dílčích cílů. Výsledky: Navržený rozvojový plán 2020 - 2030 obsahuje 134 jednotlivých cílů, v 49 dílčích cílech nebyl pozměněn, u 34 jsou navrženy parametry pro vyhodnocování, 22 cílů zaznamenalo úpravu a upřesnění a 29 cílů je nově doplněných. Rozvojový plán byl změněn ve více než 63 %. Nejlépe naplňovanou oblastí rozvojového plánu dle celkového váže- ného průměru je oblast Rozvoj a mládež se 76 %, dále oblast Komuni- kace, medializace a marketing o průměru 69 %, následují Finance a ekonomika se 68 %, Úspěšnost a atraktivita se 62 %, Vzdělávání a metodika s 59 %, předposlední je Struktura florbalu a systém řízení s 51 %. Nejhůře naplňovanou oblastí dle zpracované metodiky...
Požadavky vybraných českých médií na mediální vztahy sportovních organizací
Slobodníková, Aneta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Požadavky vybraných českých médií na mediální vztahy sportovních organizací Cíle: Cílem práce je vytvoření souhrnu požadavků v oblasti mediálních vztahů sportovních organizací. Požadavky představují názory jednotlivých zástupců vybraných českých médií ve sportovním odvětví. Smyslem souhrnu je vytvoření materiálu, který může přispět k efektivnější komunikaci mezi médii a sportovními subjekty. Metody: Ke sběru dat bylo využito kvalitativní metody rozhovorů pomocí návodu, který vychází z teoretické reflexe. Respondenti byli vybráni účelovým vzorkováním za pomocí kritérií. Rozhovory byly nahrávány a následně převedeny transkripcí do písemné podoby. Získaná data byla zpracována deduktivním způsobem tematické analýzy. Výsledky: Výsledkem práce je souhrn požadavků mediálních zástupců. Výsledky reflektují teoretické poznatky s praktickými připomínkami pro české prostředí sportu. Celkově se mediální zástupci zaměřují především na důvěru ze strany sportovních organizací a jejich zástupců. Zároveň připomínají, že součástí sportovní kariéry sportovců je i mediální výstup. Přejí si, aby na ně nebylo nahlíženo jako na nepřátele, ale jako na partnery v šíření informací veřejnosti a především fanouškům. Klíčová slova: public relations, mediální komunikace, tisková zpráva, tisková konference, sportovní...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 200 záznamů.   začátekpředchozí94 - 103dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.