Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  začátekpředchozí43 - 52  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Elektronické prostředky tvorby, vydávání a distribuce hudby
Šebek, Michael ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Oškrdal, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá elektronickými prostředky pro tvorbu, vydání a distribuci hudby, zejména z pohledu začínajícího autora. Popisuje hlavní způsoby vydávání elektronické hudby, přičemž se soustředí na vydávání pomocí internetových zprostředkovatelů. Představuje desítky zprostředkovatelských serverů a podmínky spolupráce, které nabízejí začínajícím autorům. Na základě vlastním průzkumem získaných ekonomických dat tyto zprostředkovatele porovnává podle zisku, který může autor jejich výběrem dosáhnout. Uvažuje se prodej singlů, alb a také obojí dohromady zavedením a použitím pojmu zprůměrovaného alba. Zisk autora u jednotlivých zprostředkovatelů je přitom porovnán různými metodami. Buď na základě různých předem zvolených počtů prodaných kusů anebo zahrnutím očekávaného počtu prodaných kusů, který je odhadnut několika strategiemi. Začínající autor může při svém rozhodování využít buď doporučení v práci formulovaných anebo provést vlastní porovnání použitím našich metod. Nakonec je začínající autor uveden do problematiky autorských práv a jsou mu navrženy různé zastupující společnosti, nebo jiná alternativní sdružení.
Aplikace procesního přístupu jako nástroje řízení kvality ve vybrané organizaci
Skokanová, Jana ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na použití procesního přístupu jako nástroje řízení kvality v reálné organizaci. Cílem práce je seznámit čtenáře s osmi principy managementu kvality z pohledu normy ČSN EN ISO 9001:2009. Ve větším detailu se pak práce věnuje praktickému využití přístupu procesního řízení. V diplomové práci je popsán vývoj procesního řízení, jeho přínosy, jsou představeny vybrané druhy modelovacích metod a způsoby pro měření výkonnosti procesů. Samotné využití procesního přístupu je pak demonstrováno na praktickém příkladě. V rámci praktické části diplomové práce jsou pomocí vybrané modelovací metody vytvořena schémata klíčových procesů organizace, vypracovány popisy těchto procesů, navrženy změny vedoucí k jejich optimalizaci a předloženy návrhy měřitelných ukazatelů výkonnosti procesů.
Procesní analýza (případová studie - zefektivnění procesu zpracování dobropisu)
Frantová, Eva ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Řehák, Jiří (oponent)
Tématem diplomové práce je Procesní analýza (případová studie - zefektivnění procesu zpracování dobropisu). Diplomová práce poukazuje na procesní problémy vyskytující se v konkrétní IT firmě v procesu zpracování dobropisu. Již podle tématu diplomové práce je patrné praktičtější zaměření práce, i přesto je práce standardně rozdělena do dvou částí. První a kratší část je teoretickým podkladem pro část praktickou. Autor nachází možné řešení procesních problémů v namodelování procesu zpracování dobropisu, identifikaci a analýze problémů pomocí vybrané metodiky PDCA. Tato metodika je vybrána na základě multikriteriálního hodnocení. Výsledkem práce je návrh opatření k nápravě procesních problémů, tedy podklad k zefektivnění analyzovaného procesu a jeho subprocesů. Diplomová práce tak bude podkladem pro zavedení procesních změn v procesu zpracování dobropisu. Analýzou a identifikací problémů nejsou provedeny všechny kroky metodiky PDCA, proto bude firma dále ve spolupráci s autorem diplomové práce pokračovat v zavedení a kontrole navržených změn. Informace pro diplomovou práci jsou čerpány z firemních, internetových, literárních zdrojů, ale také z dostupných odborných článků.
Součastný stav a perspektivy rozvoje internetového bankovnictví
Lych, Oleg ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Oškrdal, Václav (oponent)
Práce se zabývá v dnešní době velmi diskutovanou problematikou bezpečného poskytování služeb přímého bankovnictví. Ačkoliv průzkumy ukazují, že uživatelé bankovních služeb přes internet nijak výrazně nepociťují obavy ohledně bezpečnosti internetového bankovnictví, skutečnost je úplně jiná. Bankovní domy si dávají hodně záležet na informačním embargu a klienti se o většině útoků vůbec nedozví. Ve srovnání s běžnými aplikacemi poskytovanými přes Internet jsou na bezpečnost internetového bankovnictví kladeny stále vyšší nároky a existuje i řada doporučení a norem, které by se měly dodržovat, pokud má být aplikace internetového bankovnictví považována za opravdu bezpečnou. Avšak i po dodržování veškerých ISO norem a standardů zůstává situace v oblasti zabezpečení stálekritická a měl by být kladen důraz i na samotné metody zabezpečení. Proto tato práce provede komplexní analýzu veškerých již existujících metod zabezpečení a doporučí rovněž nové metody. Pro lepší přehlednost jsou nové metody zasazeny do kontextu s již existujícími a je na ně pohlíženo z nejrůznějších úhlů, jako je např. účinnost metod autentizace vůči hrozbám, vhodnost metod dle segmentu, použitelnost metod v jednotlivých kanálech, vazba klientských komponent a HW vybavení na metodu, komfort při použití atd. Pro lepší znázornění jejich výhod jsou ve finále tyto metody zaneseny do Gartnerova diagramu spolu s již používanými metodami.
Aplikace procesní analýzy při řízení kvality a testování software
Popelka, Vladimír ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Chromek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení kvality a testování software. Předmětem teoretické části je vymezení obecného pojetí kvality, popis norem pro oblast hodnocení kvality softwarového produktu a hodnocení kvality procesu tvorby software. Úkolem je seznámit čtenáře s teoretickým rámcem zajišťování kvality software při jeho implementaci, zejména pak s rozborem disciplíny testování. Přidanou hodnotou teoretické části je popis procesního přístupu a vybraných metod zdokonalování procesů. V rámci praktické části je ilustrována ukázka aplikace procesního přístupu při řízení kvality software ve vybrané společnosti, poskytující služby v oblasti informačních technologií. Hlavním cílem praktické části diplomové práce je návrh optimalizace procesů zajišťování kvality a testování software. Pilířem je zpracování procesní analýzy stávajícího stavu metodiky testování software. Pro účely procesní analýzy a návrhu optimalizace budou vytvořeny modely klíčových procesů, jejichž popis bude realizován podle definované šablony. Zmapování současného stavu procesů zajišťování kvality softwarového produktu je doprovázeno hodnocením zralosti těchto procesů. Návrh optimalizace procesů testování a zajišťování kvality software vychází z procesní analýzy stávajícího stavu metodiky testování software a z hodnocení zralosti procesních modelů. Podstatou optimalizace procesů je začlenění změnových požadavků a inovačních záměrů jednotlivých procesů do výsledného stavu návrhu metodiky. Pro měření procesů zajišťování kvality a testování software je provedeno nastavení výkonnostních ukazatelů a jejich mapování na konkrétní procesy. Zmapování současného stavu a návrh optimalizace procesů zajišťování kvality a testování software bude probíhat v souladu s principy modelu DMAIC metody Six Sigma.
Procesní analýza ve společnosti Kongresové centrum Praha, a.s.
Filipová, Andrea ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Vymětalová, Markéta (oponent)
Tématem této diplomové práce je procesní analýza společnosti Kongresové centrum Praha, a.s., jejímž účelem je návrh na zefektivnění průběhu vybraných procesů ve společnosti. V teoretické části se věnuji oblasti, která je zaměřená na podnikové procesy, procesní analýzu a grafické jazyky. V další části rozpracovávám rezervační systém společnosti, ve kterém je zmapován současný systém a vytvořena následná rešerše typických charekteristik rezervačních systémů. Hlavní částí této práce je procesní analýza společnosti Kongresové centrum Praha, a.s. Úkolem bude analyzovat současný stav, vyhodnotit a navrhnout zefektivnění průběhu procesů probíhajících napříč celou společností. Stěžejním bodem je zhodnocení rozdílů mezi současným a navrhovaným cílovým stavem a návrh doporučení na změnu. Dalším neméně důležitým bodem je zjištění nedostatků v rámci rezervačního systému, které úzce souvisí s vybranými analyzovanými procesy. Tyto nedostatky do určité míry znemožňují efektivní průběh vybraných procesů.
Procesní analýza společnosti KSB s.r.o.
Trpák, Aleš ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na optimalizaci podnikových procesů na základě procesní analýzy s návazností na konkrétní společnost ze segmentu malých podniků. Cílem práce je optimalizace vybraných významných procesů společnosti KSB s.r.o. V teoretické části je vysvětlen rozdíl mezi procesním a funkčním řízením, jsou zde popsány základní metody modelování procesů, standardy modelování procesů a výběr vhodné metody pro účely praktické části s přihlédnutím k charakteru společnosti KSB s.r.o. V praktické části je zpracována samotná procesní analýza společnosti a návrh změn jednotlivých procesů dle vybrané metody modelování a optimalizace.
Efektivní podnikové řízení v době ekonomické nejistoty
Žídek, Jan ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Oškrdal, Václav (oponent)
V důsledku vypuknutí finanční krize jsou firmy nuceny čelit nejistotám, které významným způsobem ovlivňují podnikové řízení. Firmy mají mnoho možností, jak se k této otázce postavit. Tato práce je zaměřena na možnost využití moderního manažerského systému Corporate Performance Management. V první části práce je popsán vliv finanční krize na českou ekonomiku, podnikatelské prostředí a jsou definovány nejcharakterističtější nejistoty, kterým musí firmy čelit. V této části je také zmíněn historický vývoj informačních technologií a manažerských informačních systémů, které jsou úzce spjaty s manažerským rozhodováním a podnikovým řízením. V následující části práce jsou zmíněny důvody vzniku Corporate Performance Management, jsou popsány základní principy, návaznost na technologie Business Intelligence a jsou definovány metodologie, metriky, procesy a technologie. Na základě studia dostupné literatury byl pro model strategického řízení zvolen princip Balanced Scorecard v jehož rámci byly definovány mise a vize firem nacházející se v dobách jistot i nejistot. Dále byly stanoveny strategické cíle obou rozdílných situací, na které byly aplikovány vhodné metriky. Další část práce je zaměřena na proces podnikového plánování opět reflektovaného v rozdílných situacích jistot a nejistot. Jsou zmíněna teoretická fakta spojená s touto základní manažerskou disciplínou a jsou vytvořeny rozdílné plánovací modely. V závěru práce je zmíněna otázka implementace, jsou zmapováni největší poskytovatelé tohoto moderního řešení a jsou vytyčeny trendy do budoucích let.
Performance management
Štěpán, Radek ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Oškrdal, Václav (oponent)
Řízení podnikové výkonnosti neboli Corporate Performance Management (CPM) je v dnešní době často skloňovaným pojmem. Firmy hledají řešení, která by jim pomohla uspokojit více zákazníků či snížit vlastní náklady a tím posílit vlastní finanční výsledky. Jedním z přístupů podpory podnikových priorit je implementace řešení pro podporu rozhodování. CPM ve své podstatě nabízí konsolidaci podnikových cílů s podnikovými procesy a odpovídá na otázky: "Jak si vedeme? Proč? Co bychom měli dělat?" Práce je rozdělena do tří částí. První poskytuje úvod do tematiky řízení výkonnosti, vyzdvihuje přednosti systému CPM, odkrývá jeho základní stavební kameny a poskytuje historický vhled do širších souvislostí. Druhá část analyzuje současnou situaci na trhu s produkty CPM. Třetí závěrečná nabízí shrnutí a odhad budoucího vývoje na základě vypozorovaných souvislostí.
Metody sběru a formulace zákaznických požadavků - případová studie
Skokanová, Jana ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Klas, Jan (oponent)
Tato případová studie je zaměřena na praktickou ukázku aplikace metod sběru zákaznických požadavků na inovaci informačních systémů reálné organizace. Cílem studie je uvést čtenáře do problematiky zákaznických požadavků, seznámit ho s druhy požadavků, formami, v rámci kterých jsou tyto požadavky zachycovány a s metodami, jakými tyto požadavky můžeme získávat. Vše je demonstrováno na praktickém příkladě, kdy je pomocí vybraných metod proveden sběr požadavků na inovaci IS zkoumané společnosti. Takto získané výstupy jsou zpracovány do požadované podoby katalogu požadavků, jehož vytvoření představuje i hlavní praktický přínos této práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   začátekpředchozí43 - 52  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.