Název:
Metody sběru a formulace zákaznických požadavků - případová studie
Překlad názvu:
Customer requirements collection and definition methods - case study
Autoři:
Skokanová, Jana ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Klas, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato případová studie je zaměřena na praktickou ukázku aplikace metod sběru zákaznických požadavků na inovaci informačních systémů reálné organizace. Cílem studie je uvést čtenáře do problematiky zákaznických požadavků, seznámit ho s druhy požadavků, formami, v rámci kterých jsou tyto požadavky zachycovány a s metodami, jakými tyto požadavky můžeme získávat. Vše je demonstrováno na praktickém příkladě, kdy je pomocí vybraných metod proveden sběr požadavků na inovaci IS zkoumané společnosti. Takto získané výstupy jsou zpracovány do požadované podoby katalogu požadavků, jehož vytvoření představuje i hlavní praktický přínos této práce.This case study is a practical example how to gather customer requirements with regard to information system innovation (which is shown on a real company example). The study target is to introduce readers to the issue of customer requirements, get them familiar with the requirements types and forms in which the requirements could be kept and finally to introduce methods for requirements collection. All this is demonstrated on an example of one real company; the requirements for an information system innovation have been collected based on selected collection methods, the gathered information was further processed and a requirement catalogue established which is the main contribution of this work to the company.
Klíčová slova:
katalog požadavků; metody sběru požadavků; zákaznické požadavky; customers requirements; methods of requirements gathering; requirement catalogue
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/9656