Název:
Procesní analýza ve společnosti Kongresové centrum Praha, a.s.
Překlad názvu:
Process analysis of the Prague Congress Centre, Inc.
Autoři:
Filipová, Andrea ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Vymětalová, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem této diplomové práce je procesní analýza společnosti Kongresové centrum Praha, a.s., jejímž účelem je návrh na zefektivnění průběhu vybraných procesů ve společnosti. V teoretické části se věnuji oblasti, která je zaměřená na podnikové procesy, procesní analýzu a grafické jazyky. V další části rozpracovávám rezervační systém společnosti, ve kterém je zmapován současný systém a vytvořena následná rešerše typických charekteristik rezervačních systémů. Hlavní částí této práce je procesní analýza společnosti Kongresové centrum Praha, a.s. Úkolem bude analyzovat současný stav, vyhodnotit a navrhnout zefektivnění průběhu procesů probíhajících napříč celou společností. Stěžejním bodem je zhodnocení rozdílů mezi současným a navrhovaným cílovým stavem a návrh doporučení na změnu. Dalším neméně důležitým bodem je zjištění nedostatků v rámci rezervačního systému, které úzce souvisí s vybranými analyzovanými procesy. Tyto nedostatky do určité míry znemožňují efektivní průběh vybraných procesů.The theme of this thesis is a process analysis of the Prague Congress Centre. The purpose of diploma work is to propose more effective running of processes in the company. The theoretical part focuses on business processes, process analysis and graphical languages. Another part deals with company's reservation system and analyzes typical characteristics of reservation systems. The main focus of the thesis is on process analysis of Prague Congress Centre, Inc. Current situation is analyzed and more effective operations which run through the whole company are proposed and evaluated. The emphasis is put on differences evaluation between present and proposed situation and suggestion for change. Another part deals with gaps detection in reservation system which is closely connected with chosen analyzed processes. These gaps, up to certain stage, do not allow effective running of chosen processes.
Klíčová slova:
Modelování podnikových procesů; Procesní analýza; Rezervační systém; business process modeling; Process analysis; Reservation system
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28653