Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 266 záznamů.  začátekpředchozí202 - 211dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza preference lokálních brandů na globálním trhu českými spotřebiteli - případová studie na značce pietro filipi
Šantrůčková, Andrea ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
V první části své práce jsem se zabývala otázkou, jaké jsou preference spotřebitele a do jaké míry se nechá ovlivnit značkou. Tuto část jsem pojala globálně, jak to celkově vypadá ve světě. Má druhá část patří tématu českého spotřebitele. Cílem práce je zjistit do jaké míry ovlivní české spotřebitele vědomí české značky. Praktická část mé bakalářské práce je věnována značce pietro filipi. Tato část se pohybuje na hraně dvou prvních částí, neboť se jedná o ryze českou značku, ale často je považována za italskou. Třetí otázka mě zaujala díky tomu, že ne každý český spotřebitel ví, že se jedna o českou značku s italským jménem. Tuto svoji domněnku bych chtěla podložit veřejným průzkumem.
Internetové memy ve vztahu k marketingu
Kolář, Jakub ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
V práci se zaměřím na zkoumání využitelnosti memu, jakožto nástroje v oblasti marketingu a propagace, v porovnání s jinými nástroji. Součástí práce bude přiblížení historie a vývoje memu, memetiky a univerzálního Darwinismu. Druhy memů a náležitosti, které musí informace splňovat, aby se jednalo o mem, a změny, které nastaly u memů s nástupem internetu. V druhé části budu zkoumat vlastnosti, specifické pro online marketing a internetový mem. Druhy jeho šíření a pokusím se navrhnout přístup, s jakým by internetový mem mohl dosáhnout požadovaných výsledků s přihlédnutím na parametry některých úspěšných internetových memů posledních několika let
Analýza možností rozvoje zákaznického servisu společnosti E.ON Česká republika, s.r.o.
Svoboda, Jiří ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Práce se zaměřuje na skupinu E.ON Czech, která je jedním z největších poskytovatelů služeb v oblasti elektřiny a zemního plynu v ČR. Porovnána bude s konkurenčními dodavateli v oblasti zákaznických služeb. Cílem této práce je zjistit vhodnost poskytovaných služeb v oblasti zákaznického servisu. Toto zhodnocení by mělo vést k návrhu možných opatření a případně nových služeb poskytovaných právě skupinou E.ON Czech. Teoretická část bude obsahovat východiska pro aplikaci na reálnou praxi, jako je situační analýza, segmentace a další prvky nutné k hlubšímu pohledu do skupiny E.ON Czech. Praktická část již tato východiska bude aplikovat na aktuální tržní realitu, ve které se skupina nachází.
Exploratorní analýza sociální sítě studentů Fakulty managementu VŠE na sociálním médiu Facebook
Loušová, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je představení moderních přístupů v analýze sociálních sítí. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivá sociální média, využívaná jak v České republice, tak ve světě. Dále jsou rozebrány fundamentální elementy sociálních sítí a možnost jejich analýzy pomocí softwarových prostředků. V praktické části jsou tyto základní přístupy aplikovány pro exploratorní analýzu sociální sítě studentů Fakulty managementu VŠE na sociálním médiu Facebook. Pro samotnou analýzu je použit SNA program Gephi. Cílem práce je prozkoumat sociální sítě studentů FM VŠE na FB a získat tak potenciálně užitečných informací.
Analysis of impact of Internet marketing on visits of the Lenovo Blog CZ
Ruskovská, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Kvalifikační práce analyzuje vliv nástrojů internetového marketingu na návštěvnost Lenovo Blogu CZ, oficiálního blogu počítačové společnosti Lenovo. Soustřeďuje se na časový průběh návštěvnosti blogu od jeho vzniku, vlivu sociálních sítí a placeného propagování příspěvků na Facebooku na návštěvnost. Na závěr sleduje, v jaké míře ovlivňují jednotlivé nástroje internetového marketingu celkovou návštěvnost blogu během sledovaného období.
Analýza finanční samostatnosti katolické církve - vikariát Kolín
Spudil, Josef ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu majetkových poměrů římskokatolické církve v rámci kolínského vikariátu. Jejím výstupem je informace o tom, zda může římskokatolická církev v rámci vikariátu Kolín samostatně existovat bez finanční podpory státu a jaké jsou možnosti nakládání s církevním majetkem se zohledněním organizační struktury katolické církve. Situace popisovaná v této bakalářské práci se nepochybně změní po majetkovém vypořádání státu s církvemi, ale vzhledem k tomu, že počátkem tohoto roku (2013) se vypořádání rozbíhá, není možné se této problematice podrobně věnovat; ne tak, jak bych si přál.
Marketingová situační analýza trhu pohostinství v Jindřichově Hradci
Marko, Martin ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
V teoretické části práce jsou popsány metody, které jsou použity pro situační marketingovou analýzu trhu s pohostinstím v Jindřichově Hradci. Trh je specifikován na pivní odvětví, proto jsou vybrány a popsány pouze vhodné analýzy stejně jako forma sběru informací. Praktická část popisuje vztahy, které na daném trhu existují, za pomoci jak primárních, tak i sekundárních informací. Závěry, které plynou z analýz, slouží dále jako podklady pro vytvoření vlastních tržních segmentů, na které jsou v závěru práce implementovány návrhy a doporučení pro nově vstupující subjekt na trh.
Monitoring sociálních sítí jako součást marketingového výzkumu firmy
Vašíčková, Petra ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato diplomová práce má za cíl pomoci společnostem v práci se sociálními sítěmi. V první kapitole je stručné seznámení se sociálními sítěmi a jejich uživateli. Druhá kapitola pomáhá společnostem uvědomit si, jak jsou sociální sítě spjaty s marketingovými aktivitami a jaké mají možnostmi monitoringu. Dále je práce zaměřena na to, pro které druhy podnikání je monitoring vhodný a také jak správně zvolit cíle i monitoring na sociálních sítích. Tyto poznatky jsou demonstrovány na konkrétní společnosti Foreigners.cz Pilsen.
Zhodnocení komunikačních cest města Jindřichův Hradec
Kohoutová, Kateřina ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Bakalářská práce zkoumá komunikační cesty města Jindřichův Hradec a zhodnocuje jejich kvalitu z pohledu běžných občanů. Ukazuje funkčnost komunikačního mixu města, kterým jsou občané informování o všech místních záležitostech. Pomocí dotazníkového šetření zjišťuje pravdivou účinnost komunikace u jednotlivých skupin obyvatel města. V případě nalezení komunikačních bariér se zaměřuje na návrhy změn či nových forem komunikace, které by mohly zlepšit současný stav komunikačních cest města Jindřichův Hradec.
Návrh a realizace obecního informačního portálu
Munduchová, Helena ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem a následnou realizací obecního informačního portálu pro obec Radošov. Zohledňují se v ní právní specifikace na poskytování a zveřejňování informací ve veřejné správě, a také současné trendy ve vývoji webových stránek. Práce obsahuje také kritické zhodnocení stávajícího stavu oficiálních stránek obce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 266 záznamů.   začátekpředchozí202 - 211dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
97 NOVÁK, Martin
10 NOVÁK, Matěj
86 NOVÁK, Michal
27 NOVÁK, Miroslav
7 Novák, M.
34 Novák, Marek
97 Novák, Martin
1 Novák, Martin Bc.
1 Novák, Matouš
8 Novák, Matyáš
4 Novák, Matúš
10 Novák, Matěj
11 Novák, Michael
11 Novák, Milan
1 Novák, Milan Bc.
10 Novák, Miloslav
1 Novák, Miloš
53 Novák, Mirko
27 Novák, Miroslav
2 Novák, Miroslav,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.