Název: Marketingová situační analýza trhu pohostinství v Jindřichově Hradci
Překlad názvu: Marketing Situational Analysis of the Hospitality Market in Jindřichův Hradec
Autoři: Marko, Martin ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: PEST analýza; pivo; Porterův model pěti sil; segmentace trhu; situační marketingová analýza; beer; market segmentation; marketing situational analysis; PEST analysis; Porter five forces analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39142

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-166020


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet