Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 333 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv adaptačního kurzu a třídnických hodin na klima šesté třídy základní školy
Kovaříková, Markéta ; Mojžíšová, Jarmila (vedoucí práce) ; Nováková, Daniela (oponent)
Tato práce sleduje proměnu klimatu školní třídy základní školy. V teoretické části je popsána problematika klimatu třídy, zážitkové pedagogiky, adaptačního kurzu a třídnických hodin z pohledu různých autorů. Práce seznamuje se základními přístupy, jak klima třídy diagnostikovat. Podává také návod k vedení třídnických hodin. S využitím dotazníku B-3 zjišťuje u respondentů aktuální klima třídy a následný efekt adaptačního kurzu. V práci je zaznamenán průběh třídnických hodin, jejichž efekt je změřen také dotazníkem B-3, a to v delším časovém úseku od konání adaptačního kurzu. Výsledky dotazníkových šetření poukazují na nutnost vést pravidelně třídnické hodiny, ve kterých dochází k formování přátelského klimatu ve školní třídě.
Možnosti individualizace, diferenciace a personalizace vyučování a učení
Kalinová, Markéta ; Mojžíšová, Jarmila (vedoucí práce) ; Nováková, Daniela (oponent)
Markéta Kalinová ABSTRAKT Diplomová práce s názvem Možnosti individualizace, diferenciace a personalizace vyučování a učení se zabývá problematikou vyučovacích strategií, metod a forem vhodných pro práci učitele s třídou žáků různých schopností a zájmů. Teoretická východiska vycházejí z předpokladu, že každý člověk a potažmo i žák je jiný a má tudíž i jiné vzdělávací potřeby. Práce pojednává o tom jak v rámci hromadného vyučování tyto potřeby naplňovat. Zabývá se i vývojem diferencované výuky v dějinách pedagogiky. Danou problematiku popisuje také ve spojitosti se současnou reformou českého školství. Empirická část je pak sondou do výuky druhého stupně jedné české základní školy, kdy cílem bylo zjistit jaké prvky diferencované se na škole objevují. Klíčové pojmy: diferenciace, individualizace, učební styl žáka, individuální pokrok žáka, princip zvládnutého učení, úspěch každého žáka Abstract The thesis titled The possibilities of individualisation, differentiation and personalization in teaching and learning strategies deals with teaching and learning strategies, forms and methods suitable for teacher's work in a mixed ability classroom. Theoretical basis results from the presupposition that every human being and naturally also every pupil is different and has their own educational needs. The thesis tries...
Syndrom vyhoření
Horáková, Andrea ; Mojžíšová, Jarmila (vedoucí práce) ; Prokop, Jiří (oponent)
NÁZEV: Syndrom vyhoření AUTOR: Andrea Horáková KATEDRA: Katedra pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. ABSTRAKT: Tato bakalářská práce se zabývá v současné době velmi aktuální tématem- syndromem vyhoření. Zabývá se základními definicemi, příznaky, průběhem, fázemi, příčinami, diagnostikou, léčbou a prevencí syndromu vyhoření. Součástí práce je výzkum zaměřený na porovnání míry psychického vyhoření u pedagogických pracovníků pracujících s dětmi "zdravými" a s dětmi "postiženými". KLÍČOVÁ SLOVA: syndrom vyhoření, vyčerpání, stres, únava, proces, dotazník BM, pedagogický pracovník

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 333 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.