Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ocelová konstrukce obchodního centra
Kočí, Petr ; Pilgr, Milan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává návrh nosné ocelové konstrukce obchodního centra. Základní modul je 8 x 8 m, celková délka objektu je 88 m a šířka 48 m. Budova má čtyři nadzemní podlaží a dosahuje výšky 25,4 m. 1.NP – 3.NP má konstrukční výšku 5,6 m a poslední nadzemní podlaží KV 4,0 m. Na rámovou konstrukci tvořenou stropnicemi a prolamovanými průvlaky navazuje nad 4.NP konstrukce střechy. Ocelová konstrukce střechy je v práci navržena ve dvou variantách. V obou variantách je střecha tvořena plnostěnnými vaznicemi a příhradovými vazníky. Součástí práce je vizualizace objektu. Obchodní centrum se nachází v Brně.
Průmyslová budova
Kočí, Petr ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce zpracovává návrh nosné ocelové konstrukce jednolodní průmyslové budovy v souladu s prostorovým uspořádáním objektu o rozpětí 24 m, délky 63 m a výšce skladebné konzoly jeřábů 8,7 m. V budově jsou navrženy dva mostové jeřáby o nosnostech 12,5 t a 32/8 t. Hlavním nosným prvkem budovy jsou příčné vazby ve vzdálenosti 12 m, které jsou tvořeny příhradovým vazníkem a plnostěnnými sloupy vetknutými v rovině příčné vazby. Střešní panely jsou uloženy na parabolických vaznicích. Hala se nachází v oblasti Ústí nad Labem.
Optimalizace strojního času výrobních zařízení
KOČÍ, Petr
Tato práce popisuje implementaci softwarového nástroje Automatic Cycle Time Diagnosis do výrobních zařízení, optimalizace strojového času a stanovuje standardy a podklady pro implementaci do výrobnho závodu v rámci Robert Bosch s.r.o., České Budějovice.
Zavedení programu na podporu prodeje automobilů ve společnosti Opel
Kočí, Pavel ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Doležal, Jiří (oponent)
Tématem této diplomové práce je zavedení programu Opel Partner na podporu prodeje nových automobilů importérem vozů Opel. Úvodní teoretická část se nejprve zaměřuje na vysvětlení marketingových pojmů a nástrojů, které v praxi úzce souvisejí s tímto programem. V dalším bloku teoretické části je postupně představen a popsán evropský automobilový trh, následně pak trh český a slovenský. Český a slovenský trh jsou popsány detailněji včetně bližšího zaměření na značku Opel jako takovou. Praktická část se pak již plně věnuje programu Opel Partner. Na jejím počátku je program nejprve obecně uveden v širším kontextu postavení značky Opel a celého automobilového trhu. Dále je program komplexně představen a popsán celý proces jeho fungování. Posledními částmi této práce jsou pak analýza prodejů programu a vybraných sledovaných ukazatelů, vyhodnocení přínosů vybraných marketingových aktivit na podporu programu a nastínění vlastních doporučení pro budoucí zefektivnění chodu programu.
Podnikatelský plán
Kočí, Pavel ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Hladký, Jan (oponent)
Oblast fotovoltaiky a stavby solárních elektráren zaznamenaly v České republice v minulých letech veliký rozmach především díky velice příznivým podmínkám pro podnikání v tomto oboru. Ty se ovšem od roku 2011 značně změnily a způsobily ve fotovoltaice rozsáhlé změny. Tato práce zpracovává podnikatelský plán zaměřený na stavbu menší fotovoltaické elektrárny. Hlavním cílem je porovnat na základě ukazatelů hodnocení efektivnosti investice tento projekt z roku 2010 s týmž fiktivním projektem z roku 2011 a ukázat tak dopady legislativních změn s cílem zabránit dalšímu nárůstu počtu solárních elektráren na našem území. Fotovoltaika je představena i obecně a poskytnuté informace tak slouží k vytvoření si uceleného pohledu na danou problematiku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
8 KOČÍ, Petr
2 Kočí, Pavel
8 Kočí, Petr
2 Kočí, Petra
1 Kočí, Přemysl
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.