Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 324 záznamů.  začátekpředchozí294 - 303dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nejčastější problémy nácviku skoku vysokého "flopem" ve školní tělesné výchově
Voštiňák, Radek ; Engelthalerová, Zdeňka (oponent) ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem práce je zjistit, jaké se vyskytují nejčastější chyby při nácviku skoku vysokého na základních školách a pokusit se na názorných příkladech pomoci při jejich odstranění. Tato práce by měla sloužit jako pomůcka začínajících učitelů při trénování skoku vysokého. Průběžným testováním zjišťuji nejčastější chyby při tréninku skoku vysokého, konkrétně při stylu flop, na základní škole u vybrané skupiny žáků. Na základě tohoto testování sestavím žebříček nejčastějších chyb a pomocí speciálních cvičení se pokusím přispět při jejich odstranění. Při zpracování speciálních nápravných cvičení použiji kinogramy pro lepší názornost. Výsledky práce ukazují, že čím je lepší technika žáka na základní škole při skoku do výšky, tím je taky lepší jeho výkon. Při sestavování chyb jsem se zaměřil pouze na hlavní a pouhým okem viditelné chyby. Ve skutečnosti je chyb, které provádí skokan, daleko víc. Z výsledků mého testování dále můžu jednoznačně říct, že čím je student starší, tím je jeho maximální skočená výška vyšší. Ovšem, co jsem hlavně sledoval a co se projevilo je to, že čím jsou studenti starší, tím dělají méně chyb. To je známka jednak správného přístupu učitele a jednak správným plněním osnov, kde se věnuje atletice nemalá část.
Doping, jako negativní jev ve sportu
Zajma, Radim ; Pokorný, Ladislav (oponent) ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou dopingu ve sportu. Nejprve uvádí historické souvislosti užívání dopingu. Zaměřuje se na charakteristiku látek zakázaných stále, zakázaných při sportu, zakázaných při soutěži a zakázaných metod. Popisuje zdravotní rizika užívání zakázaných látek a metod. Nastiňuje možnosti prevence dopingu. Na závěr se zabývá problematikou antidopingových testů.
Rozvoj vytrvalostních schopností atletickými prostředky
Kotrbová, Tereza ; Engelthalerová, Zdeňka (oponent) ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce)
Tento text je určen všem zájemcům z řad široké veřejnosti, především však jako vzdělávací materiál úzkého spektra učitelů a trenérů atletiky na středních školách, sportovních gymnázií apod. Práce zahrnuje kapitoly věnující se historii, popisu běžeckých disciplín a obecné charakteristice atletického tréninku. Výzkumná část se zabývá účinností atletického tréninku vytrvalců v rozmezí pěti týdnů.
Vývoj a porovnání atletické výkonnosti žáků ve sportovních a nesportovních třídách na 2.stupni ZŠ
Máchová, Martina ; Hrabinec, Jiří (oponent) ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce přináší porovnání výsledků měření motorické výkonnosti u žáků 6. až 9. tříd s rozšířenou výukou tělesné výchovy a žáků klasických tříd ve shodné věkové kategorii. Testovali jsme chlapce i dívky v testech běh na 50 metrů, skok daleký z místa, hod plným míčem (2 kg). Ve všech testech byla potvrzena hypotéza o vyšší motorické výkonnosti dětí ze sportovních tříd oproti třídám klasickým. V závěru práce je uvedeno doporučení pro školní praxi, které vyplynulo z faktů získaných při výzkumu.
Nohejbal v České republice, jeho historie, metodika a využití ve školní TV
Frýbert, David ; Kašpar, Ladislav (oponent) ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce)
Jak již bylo popsáno v diskuzi, práce si neklade za cíl konkurovat odborným trenérským příručkám a publikacím. Snaží se uspořádat poznatky z historie nohejbalu a prezentovat je v přehledné chronologické podobě. Dále využít získaných informací pro sestavení jednoduché metodiky, kterou by bylo možno využít v hodinách školní TV pro výuku nohejbalu. Samozřejmě bylo nutné ji vyzkoušet v praxi v rámci experimentu, který probíhal v reálném prostředí středního stupně vzdělávání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 324 záznamů.   začátekpředchozí294 - 303dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Kašpar, Luboš
2 Kašpar, Lukáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.