Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 394 záznamů.  začátekpředchozí385 - 394  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přístupnost a použitelnost internetové prezentace
Kovářčíková, Dana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na přístupnost a použitelnost internetové prezentace. Nejprve specifikuji tyto pojmy teoreticky pro úvod do problematiky, v praktické části se pak zabývám postupem a analýzou výsledků uživatelského testování na konkrétním internetovém obchodě společnosti CETRAL spol. s.r.o. (shop.studiostep.cz). Rovněž poskytnu návrhy řešení na zlepšení webových stránek, které přispějí ke zkvalitnění nabízení produktů a služeb CETRAL spol. s.r.o.
Prognóza vývoje on-line marketingu
Dvorská, Monika ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce je věnována nejnovějším trendům v online marketingu a prognóze jeho dalšího vývoje. Je rozdělena na tři části, přičemž první část práce popisuje jednotlivé typy tradičních reklamních médií a hodnotí jejich klady a zápory. Zaměřuje se však také na metody, se kterými se dnes obvykle setkáváme ve světě online technologií. Druhá část práce již analyzuje nové směry v oblasti online marketingu, nastiňuje možnosti, které poskytují nejnovější technologie, poukazuje na potenciál ukrytý v komunitních webech a poodhaluje způsoby, jakými lze využít soutěžní prvky. Dotýká se také tématu internetové televize a jejího přínosu z pohledu marketingu. Třetí část práce si klade za cíl nastínit budoucí vývoj online marketingu, a to jak ve vztahu k tradičním médiím, tak i v rámci sebe sama. Při prognóze vývoje je čerpáno z vlastních zkušeností, z názorů zkušených marketingových pracovníků a z odborných konferencí, které se tímto tématem zabývají. Na konci práce jsou zmíněny i možné bariéry rozvoje online marketingu včetně bariér legislativních.
Metody zvyšování konverzního poměru elektronického obchodu
Kulich, Petr ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komplexním pohledem na konverzní poměr - ukazatel, jehož využití je nezbytné pro správné vyhodnocování úspěšnosti na intenetu. Teoretická část poskytuje obecné informace o konverzích a konverzním poměru, jejich klasifikaci, způsobech a nástrojích pro jeho měření. Dále také popisuje celou řadu oblastí, jejichž zlepšení často vede k několikanásobnému zvýšení konverzního poměru. Poznatky z této části byly aplikovány na konkrétní situaci společnosti EuroCup Agency s.r.o. a jejího internetového obchodu. Tato společnost se zabývá prodejem sportovních trofejí a upomínkových předmětů. Výstupem bakalářské práce je sada doporučení pro zvýšení konverzního poměru elektronického obchodu. Tato doporučení vychází z provedené analýzy současného stavu.
Sledování spokojenosti zákazníka ve vybrané firmě
Školoudová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Spokojenost zákazníků. Metodika měření spokojenosti zákazníků. Index spokojenosti zákazníka. Dotazníkové šetření.
Marketing ICT firem
Studnička, Tomáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Novotný, Jaroslav (oponent)
Tato práce se zabývá českým ICT trhem, který je velmi pestrý. Předně je třeba si uvědomit, že pod pojem ICT firmy spadají společnosti, poskytující hardware, udržující a spravující sítě a databáze, až po firmy tvořící software od jednodušších programů až po sofistikované programy. V práci je popsáno deset nejúspěšnějších firem, podle ankety Top 100 ICT společností v České republice 2008, kterou každoročně připravuje časopis Computerworld. Je zde popsán profil společností a jejich produkty a služby. Dále se práce věnuje internetu. Tento sektor ICT je jedním z nejvíce rozvíjených. Pro lepší přiblížení firem působících na internetu je v práci věnován prostor dvou firmám, které na českém trhu provozují internetové portály. V závěru naleznete hodnocení ICT trhu a nastínění předpokládaných trendů pro budoucí vývoj ICT trhu.
Srovnání pojetí firemní filantropie v České republice a v Hong Kongu
Rothbauer, Pavel ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato práce se zaměřuje na specifickou oblast spolupráce soukromého sektoru s neziskovou sférou. -- firemní dárcovství. To je mechanismem, kterým firmy přispívají veřejně prospěšným účelům. Nejčastěji se realizuje tak, že podnik daruje neziskovým organizacím finanční prostředky, výrobky nebo služby. Takto se firmy v roli sociálního investora podílejí na uspokojování potřeb a zájmů společnosti. Cílem této diplomové práce je zaprvé seznámit s problematikou firemní filantropie v teoretické rovině a následně prakticky popsat její fungování ve dvou naprosto rozdílných oblastech -- v České republice a v Hong Kongu. K analýze filantropie v těchto oblastech byla použita empirická data z výzkumů, které se v těchto regionech konaly. Výsledky této analýzy obou oblastí pak byly srovnány a byly identifikovány jak místní charakteristiky tak i silné a slabé body v každém regionu. V čem se filantropie v obou zemích podobá a v čem naopak liší? Hong Kong je společnost s delší kapitalistickou tradicí než je ta v ČR a je také regionálním centrem pro mnohé velké západní mezinárodní společnosti, které se již tradičně angažují ve filantropii. Je tedy tato země s kulturou své firemní filantropie daleko před námi a může se tuzemské dárcovství od Hong Kongu něčemu přiučit? Na základě srovnání je možné hledat inspiraci, možná rizika a řešení. Diplomová práce byla zpracována za použití odborné literatury, která se váže k problematice filantropie jako specifického přístupu firem ke společnosti. Dalším zdrojem byly materiály a studie pojednávající o přístupech podniků k samotné firemní filantropii. Bohužel vzhledem k tomu, že filantropie je v Česku relativně novým fenoménem, neexistuje velké množství odborných publikací, ze kterých by bylo možno čerpat, a proto se při zpracování této práce stal nezastupitelným zdrojem informací internet. Z institucí je třeba zmínit především Fórum dárců -- občanské sdružení zastřešující dárce v ČR, jehož posláním je celková podpora filantropie.
Internet marketing a ICT ve Vietnamu
Nguyen, Anh Tuan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kratochvil, Milan (oponent)
Práce se zabývá obecnou teorií internetového marketingu, jeho vyústěním a jednotlivými předpoklady fungování, a různými pozitivy i některými riziky, která může internetový marketing přinášet. Důležitou součástí práce je nastínit obraz současné úrovně ICT infrastruktury a stavu aplikování internetového marketingu ve Vietnamu.
Zobrazování mužů a žen v inzerci českých a německých časopisů
Vrbová, Lucie ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce se zbývá zobrazováním mužů a žen v inzerci českých a německých časopisů a porovnáním výsledků v těchto dvou zemích. Použitá metoda je obsahová analýza. Časopisy byly vybrány Der Spiegel a Týden. V metodické části je popsán proces marketingového výzkumu a obsahová analýza. V praktické části jsou charakteristiky časopisů a zemí, výsledky obsahové analýzy a vyhodnocení hypotéz.
Analýza konkurence v oblasti filmové distribuce
Zachová, Magdalena ; Malý, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce pojednává o trhu filmové distribuce v České republice se zaměřením na analýzu konkurence v této oblasti. Jako teoretický základ je použita strukturální analýza odvětví a Porterův model působení pěti konkurenčních sil. V praktické části je konfrontována strukturální analýza a Porterův model se situací v zkoumané oblasti. Dále je uvedena konkurenční výhoda vázána na produkt a producenta jako motiv pro koupi. V praktické části je konkurenční výhoda podrobně rozvedena a je provedeno doporučení pro subjekty působící na trhu. Práce obsahuje zpracování finančních ukazatelů nejdůležitějších firem působících v oblasti.
Marketing a média v Rusku
Ionova, Alena ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Valenčík, Radim (oponent)
Bakalářská práce je analýzou marketingu a médií v Rusku. Jejím hlavním cílem je deskripce rozvoje marketingu a médií v Rusku, usnadnění orientace v ruském marketingu a médií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 394 záznamů.   začátekpředchozí385 - 394  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.