Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 140 záznamů.  začátekpředchozí74 - 83dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.10 vteřin. 
Sémiotická analýza reklamního spotu Louis Vuitton a jejího kontextu
Sedlaříková, Pavlína ; Češka, Jakub (vedoucí práce) ; Karľa, Michal (oponent)
Cílem mé magisterské práce je sémiotická analýza vybraných reklam1 luxusní značky Louis Vuitton a jejích kontextu. Rozkrývám potence a narativní složku reklamních obrázků. Snažím se najít asociace a symboly, díky kterým banální všední den plný povinností nabývá v reklamě lesklých a lákavých rozměrů. Cílem práce je sémiotická analýza reklamy Spirit of Travel, což je působivé filmové (a především reklamní) dílo plné snových vizí a "příjemných" momentů. Zasněná atmosféra duchaplných filozofických myšlenek provází všechny reklamy na cestovní tašky a propojuje sérii reklam s abstraktním motivem cesty (jako životní cesty). Vše nemusí být tak, jak se na první pohled zdá. Narativní rovina je kvazifilosofická, přičemž strategicky klade otázku, na kterou však ihned nedává odpověď. Dostává se tak do popředí kognitivní disonance, která v diváku tvoří vnitřní napětí. Tím, že je odpověď posléze nabídnuta, si reklama buduje u diváka důvěru. S tímto marketingo-psychologickým podáním ruky se setkáváme v civilizovaném světě denně. Moduluje to naše hodnotové soudy. Ve své práci rozkrývám některé skryté úrovně marketingových komunikací. Žijeme ve světě, který je zahlcený bojem o naši pozornost. Je to boj o pozornost s cílem vyvolat naše kupní rozhodnutí. Jelikož si lidé začínají tvořit imunitu vůči reklamním sdělením, které se...
Podoby autorské funkce v kyberprostoru
Jonáš, Jakub ; Marcelli, Miroslav (vedoucí práce) ; Češka, Jakub (oponent)
Cílem této práce je analýza podob autorské funkce v kyberprostoru. Termín autorská funkce pochází od Michela Foucaulta a vychází z kulturní a historické podmíněnosti co nebo koho lze chápat jako autora. Tato jeho teze vychází z názoru, že autor je ve společnosti determinován funkcí vůči určitému diskurzu. Zajišťuje tak specifický způsob existence, oběhu a působení diskurzu v jádru společnosti. Problematika kyberprostoru spočívá v tom, že nastolil zcela nové možnosti, co se týče šíření dat. Masmédia zpočátku neměla vůči kyberprostoru důvěru, avšak postupně do něj začala vstupovat. Masmédia jsou tak jedním ze způsobů, jak využívat kyberprostor, tím druhým principem, zcela opačným, je kyberkultura. Každý z těchto principů je nadán vlastními kulturními praktikami, z kterých vychází podoba autorské funkce každého z nich. Základní rozdíl podob jejich autorských funkcí je ten, že masmédia považují autorství za určitý způsob vlastnictví, na kterém je založen celý princip jejich fungování. Na druhé straně je podoba autorské funkce typická pro kyberkulturu, které toto pojetí vlastnictví chybí. Rozdíl v autorské funkci obou zmiňovaných principů využívání kyberprostoru je hlavním důvodem jejich neustálého konfliktu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 140 záznamů.   začátekpředchozí74 - 83dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 ČESKÁ, Jana
3 Česká, Jana
2 Češka, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.