National Repository of Grey Literature 1,211 records found  beginprevious1202 - 1211  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
The expansion of small and medium-sized Czech enterprises into Austrian business market: the example of Cockyshop.cz
Kolářová, Hana ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Galan, Tomáš (referee)
Hlavním cílem práce je návrh vhodné marketingové strategie pro českou firmu Cockyshop.cz, která plánuje vstup na rakouský trh internetového prodeje kontaktních čoček. Práce je koncipovaná tak, aby mohla sloužit i jako obecný návod pro další české malé a střední podniky, které se chystají vstoupit na některý z trhů členských zemí Evropské unie. Navrhovaná opatření jsou založena nejen na důkladné analýze veřejně dostupných zdrojů, ale také na vlastních šetřeních provedených přímo na rakouském trhu.
Problematika uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o.
Šauerová, Libuše Bc. ; Ezrová, Hana (advisor) ; Fialová, Alžběta (referee)
Význam marketingového řízení v podniku. Situační analýza firmy včetně konkurenčního prostředí a spokojenosti zákazníků (SWOT analýza). Popis a zhodnocení marketingové strategie, definování vize a mise. Používání nástrojů marketingového mixu ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. Zhodnocení uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. a vypracování doporučení, která by mohla přispět k rozvoji společnosti a loajalitě zákazníků.
Analýza marketingové strategie značky Telka
Titlbachová, Klára ; Postler, Milan (advisor) ; Bojdová, Lenka (referee)
Práce analyzuje marketingovou strategii značky Telka společnosti Opavia-LU. Teoretická část shrnuje poznatky o strategickém řízení, nástrojích marketingu a budování hodnoty značky. Aplikační část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí značky Telka, dále analýzu marketingové strategie do roku 2007 a důvody její neúčinnosti. Na základě výsledků spotřebitelského výzkumu je sestavena nová marketingová strategie značky, která je v roce 2007 implementována.
Marketing strategy of SG Snowboards
Vácha, Václav ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Mach, Petr (referee)
Práce se zabývá marketingovou strategií firmy SG Snowboards. Popisuje teoritický přístup k plánovaní marketingové strategie a následně na to využívá teoretické poznatky k stanovení optimální strategie pro zavádění nové značky na trh.
International Marketing Strategy of Web Driving Book
Smrček, Ondřej ; Bílková, Jana (advisor) ; Král, Petr (referee)
Práce popisuje analýzu trhu a tvorbu komplexní marketingové strategie pro novou internetovou aplikaci Internetová Kniha jízd. Podrobně je zde rozebrána příprava jednotlivých složek marketingového mixu, zejména cenové a komunikační politiky a obchodního modelu. Kromě českého trhu je zpracována i strategie pro espanzi na Slovensko.
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Romová, Zuzana Bc. ; Hesková, Marie (advisor) ; Slabá, Marie (referee)
Diplomová práce popisuje a hodnotí marketingovou strategii cestovní kanceláře. Na základě SWOT analýzy a vlastního marketingového výzkumu navrhuje zlepšení marketingové strategie a změny ve složení marketingového mixu. Vlastní marketingový výzkum, provedený písemnou formou pomocí dotazníků mezi cílovou skupinou zákazníků cestovní kanceláře, posuzuje jejich spokojenost se službami cestovní kanceláře. Zpracování diplomové práce potvrzuje čtyři hypotézy, které byly stanoveny před zahájením práce.
Marketing strategy of the chosen company
Hudos, Radek ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee)
Práce se zabývá marketingovou strategií. V teoretické části je kladen důraz na plánovací etapu strategického marketingového procesu. Praktická část je zaměřena na deskripci situace vybrané společnosti. Následuje podrobná marketingová situační analýza a samotné navržení marketingové strategie v rozdělení na čtyři dílčí strategie - výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační.
Marketingová strategie mobilních operátorů v oblasti infotainmentu a entertainmentu
Urbánek, Tomáš ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Mázl, Michal (referee)
Práce se zaměřuje na specifický obor mobilní komunikace ? infotainment&entertainment (též contentové služby), který představuje informačně zábavné služby v mobilním telefonu ? a na marketingovou strategii, kterou mobilní operátor aplikuje v rámci těchto služeb. Strategie je analyzována z hlediska modelu 4P. ?Product? představuje detailní zmapování služeb, ?Price? nejen celu ale i spotřební rozhodování na trhu contentových služeb, ?Promotion? nejdůležitější nástroje komunikačního mixu, ?Place? souhrn činností, které vedou k tomu, že je konečnému zákazníkovi poskytnuto perfektní plnění. Důraz je kladen také na aplikaci efektivních postupů při organizaci činností a moderních technologií využívaných pro mobilní služby.
Marketing strategies of Austrian investment companies in the Czech market
Kičmerová, Kateřina ; Malý, Josef (advisor) ; Bílková, Jana (referee)
Práce zkoumá působení zahraničních investičních společností na českém trhu. Hodnotí nejen proces vstupu rakouských investičních společností na český trh, ale i množství alokovaných zdrojů, konkurenční výhody a formy vstupu na trh. Dále je v práci analyzována současná situace na trhu podílových fondů, marketingová strategie rakouských investičních společností a jejich marketingový mix. Důraz je kladen především na hodnocení základního produktu, možnosti jeho adaptace, distribuční cesty a jejich řízení a specifické vlastnosti služeb. Práce shrnuje možnost vzniku strategických oken v oblasti kolektivního investování v ČR a schopnost rakouských investičních společností tento potenciál využít.
Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu
Michaud, David ; Kostková, Hana (advisor) ; Král, Petr (referee)
Diplomová práce ?Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu? si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii společnosti Renault. Práce nejdříve popisuje společnost Renault jako takovou. Zaměřuje se na historii společnosti, firemní strategii a aktuální střednědobé cíle. Následující část popisuje přístup firmy Renault k výzkumu trhu. Zde je popsán jak kontinuální, tak jednorázový výzkum. Poté práce detailně rozebírá segmentaci, targeting a positioning. Všechny tři strategické marketingové přístupy jsou analyzovány teoreticky i prakticky, tedy z pohledu firmy Renault.

National Repository of Grey Literature : 1,211 records found   beginprevious1202 - 1211  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.