National Repository of Grey Literature 3,050 records found  beginprevious3029 - 3038nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Modern forms of marketing communications and their impact on the ability to compete of small and middle- sized companies
Král, Petr ; Bílková, Jana (advisor) ; Štensová, Antonia (referee) ; Lošťáková, Hana (referee) ; Pour, Jan (referee)
Disertační práce se zabývá analýzou moderních forem marketingové komunikace (internetová komunikace, virtuální kanceláře, call- centra) a vyhodnocuje možný vliv jejich využití na konkurenceschopnost malých a středně velkých českých podniků. Jsou řešeny i další souvislosti využití moderních forem marketingové komunikace v podnikové praxi (např. právní regulace a samoregulace marketingové komunikace v EU, personální a technické podmínky)a provedeno jejich srovnání v rámci ČR s ostatními státy EU.
Marketingová komunikace na vybraném trhu
Zodl, Miloš Bc. ; Hesková, Marie (advisor) ; Vojtko, Viktor (referee)
Jedná se o návrh marketingové komunikace na trhu s ojetými automibily. Výzkum nejlepší možné komunikace se zákazníky a následné převedení do praxe.
Možnosti týmové práce ve výuce na FM VŠE
Chaloupková, Naďa ; Hiršová, Miloslava (advisor) ; Hiršová, Miloslava (referee)
Pro týmovou práci je nezbytné zajistit prostředí, ve kterém ji bude možné realizovat, a které ji bude podporovat. Podpora vychází jak z prostředí sociálního, tak fyzického. Je velice důležité, aby byly podmínky pro týmovou práci v obou prostředích dostatečně zajištěny. Sociální a fyzické prostředí se navíc ovlivňují a podporují navzájem a jedno bez druhého nedovolí realizaci týmové práce na vysoké úrovni. I zde by se dala dokázat platnost synergického efektu, který může způsobit, že týmová práce bude mít následky mnohem pozitivnější, než by se dalo čekat.
Využití firemní filantropie v marketingové komunikaci
Blechová, Štěpánka ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Kamarytová, Monika (referee)
Tato diplomová práce je zaměřena na vymezení pojmu firemní filantropie, která je součástí společenské odpovědnosti firem. Dále je práce zaměřena na zjištění možnosti měření firemní filantropie (zjištění její efektivity pro firmu) a možnosti její komunikace vůči stakeholderům. Praktická část této práce byla provedena v rámci společnosti Johnson & Johnson, s.r.o., ale vzhledem k citlivým údajům nebyla zveřejněna.
Analýza vybraných marketingových aktivit retailového řetězce Interspar
Čejková, Klára ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Bučan, Pavel (referee)
Práce hodnotní marketingové aktivity, zejména marketingové komunikační aktivity retailového řetězce Interspar. Detailněji hodnotí marketingovou komunikaci řetězce podle letákové akce. Soustřeďuje se na fakt, zda marektingové aktivity jsou pro podnik přínosné a zda ovlivňují výsledky hospodaření, vývoj řetězce na trhu a ohled je brán i na počet zákazníků.
Technologie VoIP
Stieranka, Michal ; Šalamon, Tomáš (advisor) ; Eyberger, Milan (referee)
Práce nabízí principy moderních telekomunikačních technologií, zejména se zaměřuje na technologii VoIP (Voice over IP), neboli na Internetovou telefonii. První dvě části se soustředí na popis klasických telekomunikačních a datových technologií. Čtenář tak získá či si prohloubí znalosti principů klasické telefonie, seznámí se zde například s funkcí telefonních ústředen a telefonních linek, s různými technologiemi přenosu hlasu po pevných linkách apod. Dále čtenář získá nezbytný základ principů datových sítí. Třetí část je plně věnována technologii VoIP. Poslední část přináší praktické zkušenosti s používáním VoIP telefonů.
Corporate communication
Matějovský, Jan ; Hrčková, Eva (advisor) ; Kočí, Ondřej (referee)
Práce se zabývá problematikou komunikace ve firemním prostředí, zejména se zaměřením na informační a komunikační technologie. K analýze využívá přístupu známého jako teorie omezení. Pomocí nástrojů, které poskytuje teorie omezení odhaluje slabá místa ve firemních komunikačních kanálech a navrhuje způsoby řešení.
Evaluation of marketing mix in cosmetics direct sales
Rybářová, Alice ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Vránková, Gabriela (referee)
Práce popisuje přímý prodej jako jednu z možných alternativ distribuce kosmetických produktů. Specifika této distribuční cesty se odrážejí i v tvorbě marketingového mixu společností. Práce se věnuje všem jeho složkám ? výrobku, ceně, distribuci i komunikaci. Důraz je kladen hlavně na spotřebitelský úhel pohledu. Praktická část je věnována situaci na českém trhu v přímém prodeji kosmetiky, zejména pak společnosti Oriflame, jejíž marketingový mix je detailně popsán, zhodnocen a jsou uvedena doporučení ke zlepšení.
Možnosti marketingové komunikace finanční společnosti
Hrstková, Kristýna ; Koudelka, Jan (advisor) ; Motyčka, Luděk (referee)
Práce popisuje možnosti marketingové komunikace finančních společností na českém trhu. Blížeji se zabývá určitými doporučeními, které se týkají především oblasti reklamních kampaní. Je doplněna marketingovým výzkumem - konkrétně dotazníkovým šetřením, který se zabývá profilem typického klienta splátkových společností na českém trhu a charakteristikami typického úvěru, který je pomocí této možnosti financování, čerpán.
Vizuální komunikace firem
Nebesař, Jakub ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Práce upozorňuje na prostředky vizuální komunikace, charakterizuje proces komunikace a její podoby, vizuální působení firem prostřednictvím grafických prvků ve firemních dokumentech a na webových stránkách, vymezuje kritéria hodnocení webových stránek a zaměřuje se na oblast vizuálního působení firemních webových stránek. Práce také hodnotí konkrétní webové stránky některých leasignových společností působících na českém trhu.

National Repository of Grey Literature : 3,050 records found   beginprevious3029 - 3038nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.