|
Obchodní modely digitální distribuce audia
Hlaváček, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (advisor) ; Kafka, Daniel (referee)
This thesis considers current status of recording industry divided into two parts -- music and audiobooks, either in the whole world and Czech Republic. Used technologies, payment systems and business models are examined alongside with fresh information from recording industry. The models part describes an ideal business model, which incorporates current trends and creates a vision of the business in the future. Applied part adjusts this model according to real world factors into a model usable in the Czech Republic. A final SWOT analysis describes all strengths, weaknesses, opportunities and threats of the given model.
|
| |
| |
|
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě SETO, spol. s r.o.
Zítková, Jindra ; Ezrová, Hana (advisor) ; Přibyl, Vladimír (referee)
Práce nejprve seznámí čtenáře s obecnými informacemi o společnosti SETO, spol. s r.o., zejména s historií a předmětem činnosti. Dále jsou popisovány a analyzovány jednotlivé nástroje marketingového mixu společnosti. Tyto nástroje jsou produkt, cena, distribuce a propagace. V závěru je zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu a případné návrhy, které by vedly ke zlepšení situace v dané oblasti.
|
|
Supply Chain Management ve farmaceutické firmě
Rögnerová, Zuzana ; Pernica, Petr (advisor) ; Vácha, Jiří (referee)
Logistický řetězec farmaceutického průmyslu je čím dál tím více složitější a propojenější a tak je nezbytné pro většinu společností disponovat spolehlivým a bezpečným distribučním systémem. Pod rostoucím tlakem na snižování cen je pro každou společnost nutné řídit svůj dodavatelský řetězec tak, aby byla schopna dodávat na trh kvalitní produkty za příznivé a konkurenceschopné ceny. Jen takto je schopna obstát v tvrdé konkurenci.
|
| |
|
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě GRENA, a. s.
Chalašová, Olga ; Ezrová, Hana (advisor)
Práce obsahuje základní informace o firmě GRENA, a. s., seznamuje s její historií a vývojem. Informuje o hospodaření firmy a jejím postavení na trhu. Provádí analýzu nástrojů marketingového mixu v pořadí produkt, cena, distribuce a propagace. V závěru práce je podáno shrnutí zjištěných skutečností a vyjádření tykající se budoucnosti firmy. Součástí práce jsou přílohy, které přináší zajímavosti o firmě a na některé z nich je ve vlastním obsahu práce odkazováno.
|
|
Marketingový mix v podniku Budějovický Budvar
Rosínová, Ivana ; Polívková, Jana (advisor)
Práce obsahuje vysvětlení pojmů marketing a marketingový mix. Následně stručně popisuje nástroje marketingového mixu: produkt, cenu, distribuci a marketingovou komunikaci. Praktická část práce zahrnuje popis podniku Budějovický Budvar,n.p. a analýzu nástrojů marketingového mixu. Součástí práce je zhodnocení současného stavu firmy z pohledu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a případné návrhy na opatření ke zlepšení situace.
|
| |
| |