Original title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě SETO, spol. s r.o.
Authors: Zítková, Jindra ; Ezrová, Hana (advisor) ; Přibyl, Vladimír (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce nejprve seznámí čtenáře s obecnými informacemi o společnosti SETO, spol. s r.o., zejména s historií a předmětem činnosti. Dále jsou popisovány a analyzovány jednotlivé nástroje marketingového mixu společnosti. Tyto nástroje jsou produkt, cena, distribuce a propagace. V závěru je zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu a případné návrhy, které by vedly ke zlepšení situace v dané oblasti.
Keywords: cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5530

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4197


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share